![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze tekst is echt met genegenheid geschreven...
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan het alleen maar eens zijn met de stellingname van de N-VA. Wat Staf Declercq en Irma Laplasse daarmee te maken hebben is mij een raadsel. Dit toont nog maar eens aan dat de BUB niet op de eerste rij stond toen het verstand werd uitgedeeld. De laatste stembusgang bewijst dit. Zitten er eigenlijk nog échte unitaristen in het Vlaams Parlement?
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Is Guiness recordboek al verwittigd? Ik voel een nieuw record 'splitsen-zonder-breuk' in de lucht hangen. Koken zonder potten moet maar naar een latere datum verschoven worden, als de mislukking van B-H-V hen doet koken van woede. Er is nog tijd genoeg om te recupereren. Citaat:
Inderdaad een bekommernis om menig slapeloos uur mee te vullen. Citaat:
Citaat:
Zal ik eens een lijstje individuën geven, die op hun eentje blijvende dingen met eeuwigheidswaarde creëerden? Citaat:
'De gemeenschap' dient maar al te vaak als excuus om het individu te pluimen niet ten voordele van diezelfde gemeenschap, maarvan de leiders die er de dienst van uitmaken. Citaat:
Citaat:
Hoe dergelijke particraten het aandurven om anderenlesjesin democratie te geven, getuigt van een ongelofelijke pretentie. Of is het onwetendheid, en beseft de jongeren-afdeling nog niet hoe hun polit-buro over besturen denkt? Citaat:
Laat de Belgische gemeesnschapsvorming nu net een hoofdtarget zijn waar de grote(n der) N-va het kanon op richt. Als notoire schismatiekers anderen een gebrek aan gemeenschapsgevoel gaan verwijten, dan kan je op zijn minst gewagen van een fikse dosis hubris. Citaat:
Prompt vergelijken ze hun plan met het Nederlandse format. Werd daar ook de grootste Fries-Groninger-Gelderlander-Limburger-Maaslander verkozen? Oef neen. In Nederland kan een spelletje nog onder nationale noemer. Daar mag nog een vorst of vorstin vrijelijk rondlopen en ongezouten haar mening formuleren, zonder risico op spitsroeden lopen tusseen de beulszwaarden der nationalisten. Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat me trouwens zeer opvalt de laatste tijd is dat de belgicisten veel meer hun pijlen richten op N-VA dan het Belang en dat de Belangers en belgicisten elkaar wel vinden in het N-VA-bashen. Het is maar een vaststelling hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Af en toe vuur ik er ook eentje af op VB, maar de extreem-linkse aanhangers van Blokwatch en de Liga voor de Rechten van de Mens, en de zogenaamd linksen van GROEN!, SP-a en PS doen dat al voldoende. N-VA echter wordt te veel ontzien door deze "intelectuelen"
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen, ik heb een hekel aan mensen die zichzelf links-intellectueel noemen.
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb spijt en ben beschaamd dat Leon Degrelle zijn daden deed in naam van België. Ik zal zijn daden nooit begrijpen, noch goedkeuren.
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
over de ayatholla's zei de wereld ook niets, en zie wat dat brengt! Ik zeg alleen dat het niet wil zeggen dat men geen kritiek op iets levert, dat het dan ook goed is.
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik durf wedden dat je ook naar de Borms-herdenking gaat?
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |