Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2005, 21:27   #21
Drag0n
Vreemdeling

Drag0n's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Dat gelooft ge nu zelf toch niet zeker?
Denkt gij nu echt dat zulk een maatregel kan zorgen voor zo'n verschuiving in het konsumptiegedrag van de mensen?
Denkt gij nu echt dat al die mensen die voorheen zich amuseerden in horeka-zaken zich nu alleen nog maar gaan amuseren thuis, of in de cinema? (In de cinema moogt ge ook al niet roken hoor !!)
EUh waar zeg ik dat ik da geloof? Als je het allemaal zo goed weet, toevallig een bron?

Wat je zegt is ook niet onjuist, ik ben ook tegen roken in horeca-zaken. Mss krijgen ze meer klanten, niet rokers die voordien niet op café wouden gaan omdat ze niet tegen de rook kunnen, wie weet?
Drag0n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2005, 07:16   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drag0n
EUh waar zeg ik dat ik da geloof? Als je het allemaal zo goed weet, toevallig een bron?

Wat je zegt is ook niet onjuist, ik ben ook tegen roken in horeca-zaken. Mss krijgen ze meer klanten, niet rokers die voordien niet op café wouden gaan omdat ze niet tegen de rook kunnen, wie weet?
Ik heb daar inderdaad geen bron over.
' t Enigste dat ik weet is dat de mensen hun gedrag niet zo gauw effektief veranderen. Dus bij rookverbod in horeka, gaan ze heel hun vrijetijdsbesteding niet wijzigen, doch gaan ze buiten staan

Wat ik ook weet, is dat ze wat betreft fiskale inkomsten, nogal durven overdrijven. Een omzetdaling van 70 procent, 't is te hopen dat de fiskus dat gelooft ....

Ernstig nu: ik heb nog van geen wetenschappelijk onderzoek, noch van rapportage daarover in gewone media, vernomen. Ik heb er ook niet direkt behoefte aan.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be