![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik kan dus heel gemakkelijk leven met kleinburgerlijkheid, maar ik word kwaad wanneer dit arrogantie wordt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vraag je alleen even na te denken en even rond te kijken vooraleer u weer één of andere topic met een zeer sloganeske titel opent. Dat is blijkbaar te veel gevraagd! Als u erop gewezen wordt dat er in België ook al bepaalde iniatieven worden genomen of wanneer uw argumentatie bv juridisch fout is (herinner rechtspersoonlijkheid van vakbonden) dan reageert u altijd met één of ander stomme reply, steevast een verwijzing naar 'de zakken', zonder te verwijzen naar de grond van de zaak. Dat is simpelweg intellectuele armoede... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, rechtspersoonlijkheid van vakbonden durven vragen... dat is crimineel.. dat is juridisch fout ![]() Leg uw zak maar klaar in het belang van het land en zijn burgers ![]() Ongelooflijk interessant uw postings..... Bijna zoals die van mij ![]() En uw mededeling dat uw ouders katholiek zijn, ja, dat is ook interessant om te weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Los daarvan is een vakbond enkel verantwoording verschuldigd aan haar leden, aan niemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=2]Maar dat ze maar doen... Ik vertrek binnenkort toch met onze King naar India... ![]() [/size] Laatst gewijzigd door Chipie : 7 april 2005 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |