![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En wie hoort nu bij de deftige mensen en wie niet? En waarom moeten deftige mensen bij hun kleur blijven? (Alle gebruikte termen op verantwoordelijkheid van /\lcazar.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 april 2005 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De gedachtenpolitie, om het plastisch uit te drukken, heeft hun pionnetjes overal. In de States worden zelfs hoogleraars en docenten ontslagen omdat ze kritiek hebben op Israël. Ook hier weer, de gedachtenpolitie. Citaat:
Mijn statement van 'deftige mensen die bij hun kleur moeten blijven ' is er eerlijk gezegd net iets over. Maar goed... Joden blijven quasi allemaal bij hun kleur, dus bij deze kaats ik de bal zo terug. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Kijk eens naar Afrika, wat voor een rotzooi er van geworden is: hongersnood, oorlog, verkrachtingen, etc ...
Waarom kennen wij dat niet in Europa ? Wij ( stukken van Europa ) zijn indertijd ook onderdrukt geweest door de Mongolen, Ottomanen, Moren, en communisme. Wij snijden toch geen hoogzwangere vrouwen de buik open, om te voetballen met de foetus ? Wij moorden toch geen mensen voor plezier uit. Natuurlijk heeft Europa zijn geschiedenis tegen, maar wat zich momenteel in grote delen van Afrika afspeelt ... hebben ze dat niet voor een groot deel aan hun eigen mentaliteit te danken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() en wie zijn de beste atleten ?
wie kent als geen ander allerlei natuurlijke medicijnen ? je kijkt door een westerse bril, |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mythes over Joden, het is vooral u die er in gelooft! Wat bedoeld u bijvoorbeeld met "Joden blijven quasi allemaal bij hun kleur"? Als u ook maar iets afwist over Joden en het Jodendom, dan zou u weten hoe verkeerd deze uitspraak is. Citaat:
Ook in Europa zijn huwelijken of relaties tussen Joden en "domme arische goyim die nog minder zijn dan beesten" talrijk. Ik ken zo één relatie héél goed. Waar gaat het daar dan over, /\lcazar, alléén maar om die domme goy (uit) te zuigen? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 april 2005 om 21:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Ik zal de verwijzingen naar de passage's uit de Talmoed geven, firestone. Maar ik wil ze eerst mooi en netjes afwerken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ga ze niet posten. ( dik tegen mijn zin )
Voor ik het weet word ik beschuldigd van antisemitisme, en dat is niet kies... ![]() Ieder moet maar zelf zijn ogen opentrekken en hun boek eens lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Je kan je mening over Joden niet baseren op de Talmoed, vind ik.
Je bent heel erg aan het generaliseren en dit komt ook in de buurt van haatzaaien, vind ik. Ieder volk heeft zijn rare mensen, ook joden hebben die. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Het is verdorie hun heilige boek.
Er wordt klakkeloos gesteld dat menselijke kinderen beesten zijn. Maar we moeten het zover nog niet zoeken, laat het ons dan hebben over de hedendaagse realiteit: Rabbi Meir Kahane, told CBS News that his teaching that Arabs are "dogs" is derived "from the Talmud." (CBS 60 Minutes, "Kahane"). University of Jerusalem Prof. Ehud Sprinzak described Kahane and Goldstein's philosophy: "They believe it's God's will that they commit violence against goyim," a Hebrew term for non-Jews. (NY Daily News, Feb. 26, 1994, p. 5). Rabbi Yitzhak Ginsburg declared, "We have to recognize that Jewish blood and the blood of a goy are not the same thing." (NY Times, June 6, 1989, p.5). Rabbi Yaacov Perrin said, "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail." (NY Daily News, Feb. 28, 1994, p.6). Schoon volk he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Wat had ik weer gezegd over de link tussen conspiracisten en antisemitisme?
![]() It's the same train of thought.
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Heb je MacDonald gelezen, Alcazar? Over de evolutionair-psychologisch gegroeide overlevingstactiekten van dé Jood.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Overlevingstechnieken ?
In Babylonië ? LOL ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat noemt u " Pijlen der rede en inzicht, pijlen van pijnlijke vragen te durven stellen. Pijlen die mythes splitsen."? Want andere volkeren, daar zitten uiteraard nooit extremisten bij! ![]() Alsof wat u schrijft beschaafder is dan wat Kahane vertelt! Ik zie hier weinig rede, weinig inzicht, weinig kennis en veel vooroordelen. Zoals bij uw verkeerde bewering dat "Joden quasi altijd bij hun kleur blijven."
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 april 2005 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals dat nu in de States het geval is. Bovendien trouwt een jood niet met een neger, om het maar heel cru te stellen. Citaat:
Een volk dat zulke rotzooi in zijn heilig schrift heeft staan ... ik weet wel ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zijn wel de joden die de grote multikulturele chaos propageren terwijl ze zich zelf homogeen houden.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() exactly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel eens /\lcazar, vermits u het zo goed weet, waarom ben ik met mijn vriend? Money? Bedriegen? Bestelen? Profijt uit te halen? ![]() En hoe weet u dat Amerikaanse Joden meer of minder met zwarten trouwen dan Amerikaanse blanken? ![]() Uw veralgemeningen en vooroordelen zijn werkelijk ontstellend. Niet omdat ik met oogkleppen rondloop, maar omdat u in oude fabeltjes gelooft!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 april 2005 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |