Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2005, 15:16   #21
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Wel, aan je tekst kunnen we zien, dat u bijna verdrinkt in uw vooroordelen.
Geen erg, ik heb als 5-jarige ooit eens een zwembrevet 50m behaald. En ik heb hier ergens een snorkel liggen.

Citaat:
Da's wel heel aardig, maar ik hoop dat ik zelf mag beslissen of ik wel of niet in Nederland blijf, aangezien ik hier geboren en getogen ben.
Natuurlijk. Maar je beseft dat er een potentieel gevaarlijke situatie bestaat wanneer mensen wel hier geboren zijn maar zich nog steeds Turk voelen en de bijhorende normen met geweld opleggen aan eigenlijke bevolking?

Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 15:25   #22
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Geen erg, ik heb als 5-jarige ooit eens een zwembrevet 50m behaald. En ik heb hier ergens een snorkel liggen.

Natuurlijk. Maar je beseft dat er een potentieel gevaarlijke situatie bestaat wanneer mensen wel hier geboren zijn maar zich nog steeds Turk voelen en de bijhorende normen met geweld opleggen aan eigenlijke bevolking?

LOL ken je klassiekers, Mohamed B. was en is geen Turk ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 15:26   #23
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Ken je de laatste woorden van Theo van Gogh ?

"Genade, genade... we kunnen er toch over praten..."
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Oud 4 mei 2005, 15:33   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Toch leuk, geslaagde Turken, die het best in onze maatschappij passen smeren het hem vanaf als ze poen hebben. Diegenen die niet willen in de maatschappij passen willen poen krijgen om hetzelfde te doen.
Oud 4 mei 2005, 15:37   #25
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

Sinds wanneer is Mohammed B. een Turk?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 15:37   #26
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Toch leuk, geslaagde Turken, die het best in onze maatschappij passen smeren het hem vanaf als ze poen hebben. Diegenen die niet willen in de maatschappij passen willen poen krijgen om hetzelfde te doen.
Het gebruik van de universele quantor en de verzamelingenleer zijn jou niet bijgebleven klaarblijkelijk ...
Oud 4 mei 2005, 15:39   #27
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch leuk, geslaagde Turken, die het best in onze maatschappij passen smeren het hem vanaf als ze poen hebben.
Ze vertrekken heus niet zonder reden.
Lees dit maar eens: http://serdar.web-log.nl/log/1673975
Oud 4 mei 2005, 15:41   #28
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's wel handig, alleen je hebt leren omgaan met water niet met vooroordelen.
Oud 4 mei 2005, 15:42   #29
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

De moslims in het Westen, en zeker de jongeren, zijn ongeloofelijk meer radicaal dan de moslims in het thuisland. Ik ervaar dit dagelijks in m'n eigen moskee
Oud 4 mei 2005, 15:44   #30
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De moslims in het Westen, en zeker de jongeren, zijn ongeloofelijk meer radicaal dan de moslims in het thuisland. Ik ervaar dit dagelijks in m'n eigen moskee
Dan hebben we toch iets opgestoken in dit kloteland. Alleen moet je die moscee maar vergeten ik ken betere plekken dan een moscee.
Oud 4 mei 2005, 15:46   #31
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe er dan wat aan.
Oud 4 mei 2005, 15:47   #32
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's wel handig, alleen je hebt leren omgaan met water niet met vooroordelen.
Maar Sinan toch. Ik zwem liever in het kleine bassin van mijn eigen vooroordelen dan in de oceaan van moslim-vooroordelen.

Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 15:52   #33
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar Sinan toch. Ik zwem liever in het kleine bassin van mijn eigen vooroordelen dan in de oceaan van moslim-vooroordelen.

Straks ga je beweren dat dat ook Turken zijn.
Ik beschuldig alle christenen er toch ook niet van te hebben samengewerkt met de nazi's in de WOII.
Je mening is sterk beïnvloed.
Oud 4 mei 2005, 15:55   #34
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Dit is terrorisme van de ergste soort ! amaai, amaai, ik hap hier naar adem. Al lijkt het me er nog menselijk aan toe te gaan want het zijn en blijven moslims.
Ik daarentegen opteer meer voor "de chinese marteling van de duizend stukken" ken je dat schatteke ?
Oud 4 mei 2005, 16:01   #35
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe er dan wat aan.
Wees maar zeker, ik draag mijn steentje zo sterk mogelijk bij.

Ik ben er immers heilig van overtuigd dat een sterke islamitische overtuiging(& gekoppelde sport in de vorm van fitness & gevechtstraining) de jongeren kan helpen met hun leven, en hen kan weghouden van criminele & decadente verleidingen. Eveneens beschermt dit onze cultuur & geloof voor de komende generaties, wat (in de toekomst) zeer interessant is in een alsmaar uitdunnende Vlaams-autochtone populatie. Het alternatief is een toedracht tot de verschrikkelijke multiculturele samenleving zonder identiteit....

Hiernaast is een overtuigde moslim, met seculiere scholing, volgens mij z'n gewicht in goud waard, want in de thuislanden is dit een verschrikkelijk grote uitzondering.

Als derde punt ten voordele van het fundamentalisme, is het dankzij Islam (en z'n broederschap dat het vormt) er geen openlijke clash komt tussen voornamelijk Turken enerzijds, en Arabieren & Perzen anderzijds.

Een sterke cultuur kan op z'n eigen benen staan, een zwakke cultuur weegt z'n beslissingen af aan de goodwill van andere culturen. De Vlaamse cultuur is er eentje van zwakkelingen. Ik weet dit omdat ik er al iets meer dan 2 decennia tussenleef. Om onze rechten te kunnen verkrijgen, is het belangrijk dat de Islamitische cultuur zich kan profileren als een sterke, en daar zijn we goed mee bezig.
Oud 4 mei 2005, 16:07   #36
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wees maar zeker, ik draag mijn steentje zo sterk mogelijk bij.

Ik ben er immers heilig van overtuigd dat een sterke islamitische overtuiging(& gekoppelde sport in de vorm van fitness & gevechtstraining) de jongeren kan helpen met hun leven, en hen kan weghouden van criminele & decadente verleidingen. Eveneens beschermt dit onze cultuur & geloof voor de komende generaties, wat (in de toekomst) zeer interessant is in een alsmaar uitdunnende Vlaams-autochtone populatie. Het alternatief is een toedracht tot de verschrikkelijke multiculturele samenleving zonder identiteit....

Hiernaast is een overtuigde moslim, met seculiere scholing, volgens mij z'n gewicht in goud waard, want in de thuislanden is dit een verschrikkelijk grote uitzondering.

Als derde punt ten voordele van het fundamentalisme, is het dankzij Islam (en z'n broederschap dat het vormt) er geen openlijke clash komt tussen voornamelijk Turken enerzijds, en Arabieren & Perzen anderzijds.

Een sterke cultuur kan op z'n eigen benen staan, een zwakke cultuur weegt z'n beslissingen af aan de goodwill van andere culturen. De Vlaamse cultuur is er eentje van zwakkelingen. Ik weet dit omdat ik er al iets meer dan 2 decennia tussenleef. Om onze rechten te kunnen verkrijgen, is het belangrijk dat de Islamitische cultuur zich kan profileren als een sterke, en daar zijn we goed mee bezig.
Je mag heel de islam doorspoelen en zeker het folkoristische bijgeloof van achterlijke plattelanders. Zonder secularisatie en rassenbotsing komt er geen übermensch. De enige van waarde, de enige die telt.
Oud 4 mei 2005, 20:52   #37
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Voor de moslims is Europa slechts een anonieme lap grond waar ze hun cultuur voor 100% zuiver willen beleven, niet gehinderd door enige inheemse levensvormen.

De inheemse Europeanen beginnen heel langzaam in te zien dat Europa misschien toch nét iets meer is dan zuiver een anonieme lap grond waar het recht van de sterkste geldt.

De moslims die zich door deze onverwachte tendens in hun bewegingsvrijheid gehinderd voelen keren dan maar terug. De echte veroveraars blijven echter.

Laatst gewijzigd door Wreker : 4 mei 2005 om 20:54.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 23:03   #38
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
De echte veroveraars blijven echter.
Yep, we zijn veroveraars. Hrrrrr. We veroveren alles!!!

Dat klinkt grappig.
Oud 4 mei 2005, 23:25   #39
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, we zijn veroveraars. Hrrrrr. We veroveren alles!!!

Dat klinkt grappig.
Voor jullie zijn wij toch maar hinderlijke en lagere levensvormen, net zoals de indianen dat destijds waren voor de Europeanen in Amerika.

Veroveren is eigenlijk een verkeerd woord. Beter is het woord dat gebruikt werd in de film "How the West was won". Daarin wordt zelfs niet over "conquered" gesproken. Ongedierte en kruipdieren "overwin" je immers niet, die roei je uit als onkruid.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 12:06   #40
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Voor jullie zijn wij toch maar hinderlijke en lagere levensvormen, net zoals de indianen dat destijds waren voor de Europeanen in Amerika.

Veroveren is eigenlijk een verkeerd woord. Beter is het woord dat gebruikt werd in de film "How the West was won". Daarin wordt zelfs niet over "conquered" gesproken. Ongedierte en kruipdieren "overwin" je immers niet, die roei je uit als onkruid.

Je moet minder vaak TV kijken.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 5 mei 2005 om 12:08.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be