![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze taktiek heeft haar diensten wezen en wordt nu geleidelijk aan vervangen door het Systeem-Vloemans, dat ogenschijnlijk minder verfijnd is, maar op een bedrieglijke manier toch behoorlijk uitgekookt is. Dit systeem werd enkele dagen, een week of zo, geleden voor het eerst toegepast en vindt nu al navolging bij Hans1 en Patriot!. De taktiek houdt in dat je hier op dit forum de meest idiote en groteske nonsens komt verkopen, het liefst van het gruwelijkste en meest provocerende soort, maar dan vrolijk verkondigt, bij voorkeur op je persoonlijke webstek, dat je hier enkel een beetje komt lachen, een beetje de puber uithangen: het forum is je speeltuin, zeg maar. De genialiteit bestaat erin dat je je al op voorhand indekt tegen de nonsens die je uitkraamt en je er in geval van nood -als je in het nauw zit- op kan beroepen. Als je het iets leper wil spelen, dan beweer je, zoals grootmeester Nello, dat je slechts driekwart van de tijd zwanst, zodat je, mocht je overhoopt een meevaller hebben, nog steeds kan zeggen dat het toevallig net dat ene kwart was (al is het in K&K). Zo, en zeg nu nog eens dat die lui dom zijn...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ligt aan de hoogte van onze irritatiedrempel boven dewelke wij onmiddellijk reageren op deze bubbelzever dat zij het hier kunnen vergiftigen hé. Ikzelf heb al een paar weken geleerd om met een selectief oog om de postings van de Bubbeltrutjes heen te lezen. Moet je echt ook eens proberen...'t is net of het mistgordijn op dit forum plotseling verdwijnt... Het schijnt zelfs dat het mogelijk is om die spelbrekers op een negeerlijst te zetten...niet dat ik dit aanmoedig hoor want af en toe vind ik ze wel eens grappig in hun achterlijkheid...
![]() |
![]() |
#30 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De BUB-peuters op dit subforum zijn alleen maar een symptoom. Sommigen hier vinden het blijkbaar nuttig om hen belangrijk te maken door steeds maar weer op lieftst de grootste onbenulligheden te antwoorden. Waarom zouden zij dan niet verder doen? Ik kijk het nog even aan, hoor. Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daardoor ontstond de gordel dan ook. Anderzijds spreek je jezelf tegen want hierop kwam mijn reactie: Citaat:
Hans maakt zich dus liever belachelijk door met zijn Vaderlands sacrament te zwaaien op de ijzerbedevaart en de Vlaamse gordel. Blijkbaar zijn de francofone Belgen er dus toch niet zo gerust in dat ze geen enkel probleem vormen voor 'sommige zieligaards', anders gingen ze enkel Vaderlands Vlaggen voor Kim en Justine inplaats van op Vlaamse manifestaties.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zich dan lekker storen aan al die waardeloze Vlaamse vlaggen. ![]()
![]() |