Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 17 april 2005, 16:59   #21
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik woon in Deurne Zuid in de buurt van de vliegplein, maar het ergste geluid zijn 's nachts de goederentreinen die vanuit richting Lier naar de antwerpse haven daveren.
Nu is er een voorstel om een gigantische ring via Ranst en Schoten aan te leggen om deze spoorlijn te ontlasten... zoals er ook een plan was om een aftakking van het albertkanaal te maken vanaf Oelegem naar het Noorden ...

Wat denkt U ? Allemaal gestrand op het Nimby (Not in my Backyard) principe

Wil een overheid ergens een schop in de grond steken, komt dit gezond-egoïstische syndroom telkens opzetten.... De toestroom van goederen, de mobiliteit moet allemaal
perfect zijn maar : niet in MIJN achtertuin !
Oud 19 april 2005, 00:32   #22
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De gemeente Zwijndrecht is weer eens kop van jut in deze zaak.
Nadat ze jarenlang met de problemen van de aanleg van de tram hebben moeten leven
Ja, volgens wetenschappelijke studies van Unitas is het allemaal de schuld van de flaminganten. De bevolking had zeer zwaar te lijden onder "de problemen van de aanleg van de tram". Dagelijks plegen nog mensen zelfmoord, het was een tragedie in de belgische geschiedenis. Gisteren werd er nog een speciale nieuwsuitzending aan gewijd op CNN.

Citaat:
BUB Antwerpen steunt reeds sinds de oprichting van de provinciale afdeling het actiecomité van Zwijndrecht, en zal hen bijstaan in eventuele gerechterlijke stappen of andere acties indien de overheden zich niet aan hun woord houden, en de bufferzones en geluidsschermen etc. niet opnemen in de bouwplannen
Wahahahaha, God beware hen allen! De BUB gaat hen bijstaan met "gerechtelijke stappen"! Aangezien de klacht tegen de NVA nu al een jaar onverwijld is aangekondigd, en dan heb ik het nog niet over de aangekondigde klachten tegen forumleden, zullen ze daar ook weer fameus lang op hun kin mogen kloppen.

Ik zou graag een klacht indienen tegen mijn schotelvod, ze weigert pertinent uit zichzelf het stof af te doen, ik moet de vod eerst helemaal zelf opnemen. Ik heb daar zeer onder te lijden en wens gerechtelijke bijstand van de BUB. Als tegenprestatie beloof ik plechtig om Hans eens mee te nemen naar de kinderboerderij en ik trakteer hem op een grote chocomelk met een rietje.
Stubaf. is offline  
Oud 20 april 2005, 17:06   #23
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
BUB Antwerpen is geschokt door de houding van de Vlaamse overheid inzake de sluiting van de Oosterweelverbinding.
De gemeente Zwijndrecht is weer eens kop van jut in deze zaak.
Nadat ze jarenlang met de problemen van de aanleg van de tram hebben moeten leven, vandaag krijgen ze de rekening gepresenteerd voor de sluiting van de Oosterweelverbinding.
Wegens gebrek aan geld, en wanbeleid zullen de infrastructuurwerken die dienen om de Zwijndrechtenaars een beetje te ontzien van lawaai, waarschijnlijk op zich doen wachten.
BUB Antwerpen steunt reeds sinds de oprichting van de provinciale afdeling het actiecomité van Zwijndrecht, en zal hen bijstaan in eventuele gerechterlijke stappen of andere acties indien de overheden zich niet aan hun woord houden, en de bufferzones en geluidsschermen etc. niet opnemen in de bouwplannen

De sluiting van de Oosterweelverbinding móét er komen, ook voor BUB
Antwerpen, maar niet ten koste van een gemeente die reeds genoeg heeft betaald voor infrastructuur.
Zwijndrecht, een Doel op zich.
De eeuwige retoriek van hypocrieten die als het er op aan komt geen zak zullen doen. net als AGALEV, excuseer GROEN!.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 21 april 2005, 13:48   #24
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
BUB antwerpen ? Is dat dezelfde efdeling die naar aanleiding van de dood van JP II een mededeling verspreidde dat ze net als de paus open staan en verdraagzaam zijn ?
Auw verdomme,stop met dergelijke onzin-berichten,ik ben van het lachen van mijn stoel gevallen.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 23 april 2005, 09:54   #25
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwein
Wat met die brave moslimbelgen?
Als ze braaf zijn heb ik er geen enkel probleem mee.
Kim is offline  
Oud 23 april 2005, 09:55   #26
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Auw verdomme,stop met dergelijke onzin-berichten,ik ben van het lachen van mijn stoel gevallen.

Toch niet blijven botsen hoop ik? Kan nogal pijnlijk zijn.

Laatst gewijzigd door Kim : 23 april 2005 om 09:55.
Kim is offline  
Oud 23 april 2005, 10:38   #27
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Als ze braaf zijn heb ik er geen enkel probleem mee.
En als ze maar treuren om de paus
Oud 23 april 2005, 11:49   #28
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Dat kan je niemand verplichten he!
Kim is offline  
Oud 23 april 2005, 12:40   #29
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dat kan je niemand verplichten he!
Jullie zeker niet
Oud 24 april 2005, 10:16   #30
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Oh, moet dit een steek onder water voorstellen?

Niks beter te verzinnen?
Kim is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be