![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hekel aan flikken? (de mensen, niet dat onnozel programma) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,49% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 44,93% |
Soms |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Ik ben er zelf een, en ben er nog fier op ook |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() [font=Times New Roman][size=3]Zoals iedereen een beetje zeker![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Als we ze nodig hebben zijn ze oke maar als ze ons pakken zijnt allemaal klootzaken![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Heb zelf een paar vrienden die flik zijn en die zijn de eersten om mij te verwittigen als er controles op komst zijn.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Maar zoals overal heb je rotte appels in de maand die kikken op hun macht of die misbruiken in persoonlijke kwesties.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dus ist maar soms geworden [/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms vind ik niet genoeg, maar toch al iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vies van den arbeid, hiel zekerst?
![]() |
![]() |
#24 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Idd ik ben daar vies van.
Tegen de werkman op zich niet, maar dat die pas ophouden met zagen als ze u even hard ZIEN werken als hun, ongeacht uw productiviteit, is wel iets typisch achterlijk ja. Zeker weten dat gij ook zo denkt, welke principes gij ook meent te hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Hoeveel haat jij trouwens de flikken ? Zou je één willen vermoorden en dan voor een aantal jaren in de cel willen belanden of maak je jezelf niet moe en is het slechts verbale agressie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Neen, flikken zijn het niet waard om vast te zitten (nog iets waar ik principieel tegen ben; maar laten we dat even rusten).
Ik ben meer voor slimme trukjes om hun macht te verzwakken en hun vat op de maatschappij te doen verliezen. Maar daar hoef ik mij niet moe aan te maken, want waarom zou u anders rechts zijn? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tacitus, germania. bastaarden zijn het beste werkvolk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De weinige keren dat ik flikken "haat" (al is die term overdreven, laat het ons o-houden op "ergeren aan") is wanneer ze niet streng genoeg optreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Zolang ze "werken" in dienst van het bestaande systeem: ACAB!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Homo's bv die in stadsparken mekaar bepotelen en daardoor een uitgebreide behandeling met de matrak verdienen wegens openbare zedenschennis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het kan hoogstens de boel eens opkuisen, wanneer alles beter is dan de tegenwoordigheid, d.i. in diepe crisis en chaos. als het de macht kan grijpen, in het oog van de storm. daarna is ze al gauw weer zwanger van protest, oppositie, linksigheid, provocerende kunst. anarchie, rebellie is au fond een typisch noords/blank fenomeen. zit in onze genen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Beetje een simpele redenering van iemand met een IQ van 142 nietwaar. |
|
![]() |
![]() |