![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() ![]() Deze is genomen aan het kanaal Dessel-Schoten, maar zoals ik het liever noem: 'de vaart' Ik vermoed dat deze foto genomen is aan de sluis waar ik elke morgen overrij, maar ik ben niet helemaal zeker. Laatst gewijzigd door vercetti : 14 april 2005 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
SPA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja daar moete trots op zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() woon in de schoonste stad van't land, dus heb heel wat mooie oude foto's
![]() De Kathelijnepoort: ![]() De ingang van het Begijnhof: ![]() De zwanen van het Minnewater: ![]() Zicht op de Begijnvest en het Minnewater: ![]() Het Sashuis aan het Minnewater: ![]() Kasteel aan het Minnewater: ![]() De Minnewaterkliniek: ![]() Godshuizen in het Begijnhof: ![]() Het Wijngaardplein: ![]() Opnieuw het Wijngaardplein: ![]() Het oud station op 't Zand: ![]() Het voormalig station van St.-Pieters: ![]() Koetsen voor het belfort: ![]() Zicht op de grote markt: ![]() De Rozenhoedkaai: ![]() Opnieuw de Rozenhoedkaai: ![]() Museum Gruuthuuse: ![]() De H. Bloedprocesie van 1909: ![]() Het belfort: ![]() De Groenerei: ![]() De Dijver: ![]() De Burg 's winters: ![]() 't Brugsche Vrije: ![]() Het Stadhuis: ![]() De Bloedkapel: ![]() De Jezuïetenkerk in de Vlamingstraat: ![]() Het Guido Gezelleplein: ![]() De Bogaerdenschool: ![]() De St.-Salvatorskathedraal: ![]() Het Engels Klooster: ![]() De Jeruzalemkerk: ![]() Godshuis in de Katelijnestraat: ![]() Het standbeeld van Jan van Eyck: ![]() Het Jan van Eyckplein: ![]() Het Beertje van de Loge: ![]() De Smedenpoort: ![]() De Ezelpoort: ![]() De Gentpoort: ![]() De Kruispoortvest: ![]() De Kruispoort: ![]() Molen 'De Hoope': ![]() De Sint-Janshuysmolen: ![]() Molen Bonne-Chière: ![]() Het Simon Stevinplein: ![]() Het 'Zwart Huis': ![]() De Gouden Boomstoet van 1965: ![]() Standbeeld van Jan Breydel en Pieter de Coninc: ![]() Het standbeeld van Guido Gezelle: ![]() Het voormalig stadion van Club Brugge (toen nog FC Brugge): ![]() Historisch moment van Club Brugge ![]() ![]()
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Jette , mijn gemeente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Korbeek-Lo
![]() ![]() ![]() (schade van WOI) ![]() ![]() ![]() Korbeek-Lo was vroeger zo mooi.. Nu is het bijna een voorstad van Leuven geworden, de mensen gedragen en voelen zich ook veel stedelijker. (ik ook hoor). http://home.tiscali.be/fonshermans/index.html Zeer mooie website over mijn (deel)gemeente. firefoxgebruikers zullen de microsoft explorer moeten gebruiken, het werkt niet goed met firefox. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 april 2005 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Mooie postings!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() ![]() kerk verwoest door WO II: ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Public energy : 19 april 2005 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() En hier kom ik vandaan (wel een eigentijdse foto, maar kom):
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() mooie fotos van Korbeek-lo
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|