Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2005, 17:06   #21
Mastermonger
Banneling

Mastermonger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Als het hun niet aanstaat dat ze dan verkassen naar de broesse of hun zandbak.
leg mij maar eens uit wat een broesse is meneer den belg, of gij kunt terug frans gaan praten= (voor ons nederlanders) leg maar eens uit wat een broesse is meneer belg, of je mag weer lkkr dat vieze franse taaltje gaan spreken
Mastermonger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2005, 22:29   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Nope, ik zal maar geen succesvolle bedrijven van allochtonen noemen, misschien krijg je een hartaanval of i.d.

U zou me kunnen verlichten, aangezien u in dat wereldje leeft(meent u).
allez probeer eens... 10 pogingen voor een tientje

allochtonen discrimineren op de werkvloer hoe doe je dat ?

met schijnbewegingen... dat zoals voetballen zonder bal of electrische gitaar spelen zonder gitaar
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 11:08   #23
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Hoe voelt dat zo, onze taal praten? Hoe voelt het je elke dag te onderwerpen aan je gastland? Hoe voelt het om nergens bij te horen en elke dag geminacht te worden?

Ik weet het, je bent deze aandacht eigenlijk niet waard. Maar eigenlijk vind ik je best wel een interessant geval, of je nu een valse poster bent of een gefrustreerde marginale allochtoon die op een internetforum rondhangt om wat provocatief te doen, maar nergens echt verderkomt dan 'lichtjes storend'.

In beide gevallen; zielig.
Interessant, idd.
Ik denk een nep-allochtoon. Of misschien toch een echte, maar dan extreem-gefrustreerd.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 17:05   #24
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
allez probeer eens... 10 pogingen voor een tientje

allochtonen discrimineren op de werkvloer hoe doe je dat ?

met schijnbewegingen... dat zoals voetballen zonder bal of electrische gitaar spelen zonder gitaar
Ok Belgjes, ik heb een plan, en ik ben geen racist. Wij (de nederlanders) heroveren België. We maken Limburg een mandaatstaat en douwen daar alle mensen uit België, mensen die met een zachte g praten en alle Lonsdalers en rechts-extremisten. Daar in het nieuwe land genaamd Lonsdalië stellen wij (de nederlanders) mr. Wilders aan als koning en Mw Hirsi Ali als koningin. De nieuw heroverde ruimte maken we een nieuw vakantieoord, gerund door de allochtonen. Wat vinden jullie ervan? (Ik hoef niet de mening van Belgen of Limburgers.
Oud 17 april 2005, 22:40   #25
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

mijn mening hoef je niet.

Maar als dat lukt, geef je dan je dragonball Z kaarten weg?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 22:44   #26
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
mijn mening hoef je niet.

Maar als dat lukt, geef je dan je dragonball Z kaarten weg?
als het precies zo gebeurt wel ja
Oud 18 april 2005, 10:21   #27
ashrawi
Lokaal Raadslid

ashrawi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Al tien jaar vast in dienst tot grote tevredenheid van mijn baas die graag bekwame, hardwerkende en intelligente mensen in dienst heeft.
Dat is ook het geval bij mijn vader en toch heeft hij dagelijks te maken met mensen zoals u. Mijn vader werkt (in dit bedrijf) al sinds zijn eerste jaar hier in Belgie en dat is al zo'n goeie 45 jaar geleden.
ashrawi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2005, 11:01   #28
Menapius
Schepen

Menapius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mastermonger
Ok Belgjes, ik heb een plan, en ik ben geen racist. Wij (de nederlanders) heroveren België. We maken Limburg een mandaatstaat en douwen daar alle mensen uit België, mensen die met een zachte g praten en alle Lonsdalers en rechts-extremisten. Daar in het nieuwe land genaamd Lonsdalië stellen wij (de nederlanders) mr. Wilders aan als koning en Mw Hirsi Ali als koningin. De nieuw heroverde ruimte maken we een nieuw vakantieoord, gerund door de allochtonen. Wat vinden jullie ervan? (Ik hoef niet de mening van Belgen of Limburgers.
Aangezien ik geen Belg of Limburger ben, maar West-Vlaming, kan ik mijn mening uiten:
Jullie mogen het altijd eens proberen... We zullen jullie vriendelijk ontvangen...

Laatst gewijzigd door Menapius : 18 april 2005 om 11:03.
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2005, 16:44   #29
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Menapius
Aangezien ik geen Belg of Limburger ben, maar West-Vlaming, kan ik mijn mening uiten:
Jullie mogen het altijd eens proberen... We zullen jullie vriendelijk ontvangen...
Ik beschouw deze opmerking als niet geschreven omdat je wel gewoon een Belg bent en daarom dus niet had mogen reageren. Als jij een (waarschijnlijk aggressieve) West-Vlaming bent woon je gewoon in België en dus ben je een Belg. Of je moet geen Belgs paspoort hebben en dan ben je gewoon een illegale, net zoals veel allochtonen. En dan schaar je je dus onder de illegalen.
Oud 19 april 2005, 18:48   #30
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
leg mij maar eens uit wat een broesse is meneer den belg, of gij kunt terug frans gaan praten= (voor ons nederlanders) leg maar eens uit wat een broesse is meneer belg, of je mag weer lkkr dat vieze franse taaltje gaan spreken
In de vlaamse volkstaal betekent broesse oerwoud.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:05   #31
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
In de vlaamse volkstaal betekent broesse oerwoud.
Ah bon, de "vlaemsche volkstaal" gebruikt dus Franse woorden ??? En btw, t'is met "ou".

Laatst gewijzigd door Pietje : 19 april 2005 om 19:06.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:19   #32
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Al eens ggggggggedacht aan een carrierre in de showbiss,als ggggggeinigaard zou je niet misstaan.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:47   #33
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Al eens ggggggggedacht aan een carrierre in de showbiss,als ggggggeinigaard zou je niet misstaan.
Oud 19 april 2005, 21:45   #34
Menapius
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik beschouw deze opmerking als niet geschreven omdat je wel gewoon een Belg bent en daarom dus niet had mogen reageren. Als jij een (waarschijnlijk aggressieve) West-Vlaming bent woon je gewoon in België en dus ben je een Belg. Of je moet geen Belgs paspoort hebben en dan ben je gewoon een illegale, net zoals veel allochtonen. En dan schaar je je dus onder de illegalen.
Zolang de Vlaamse republiek geen realiteit geworden is, moet ik het inderdaad doen met een Belgische identiteitskaart. En ik woon op dit moment in Rome, Italie, maar dit even terzijde, en als je denkt dat ik een "waarschijnlijk aggressieve West-Vlaming" ben, wat moet ik dan denken van jou. Denk je jouw plan te kunnen uitvoeren zonder geweld te gebruiken? Je mag het ons altijd eens vriendelijk vragen, we zullen even vriendelijk antwoorden...
Oud 20 april 2005, 19:33   #35
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Zolang de Vlaamse republiek geen realiteit geworden is, moet ik het inderdaad doen met een Belgische identiteitskaart. En ik woon op dit moment in Rome, Italie, maar dit even terzijde, en als je denkt dat ik een "waarschijnlijk aggressieve West-Vlaming" ben, wat moet ik dan denken van jou. Denk je jouw plan te kunnen uitvoeren zonder geweld te gebruiken? Je mag het ons altijd eens vriendelijk vragen, we zullen even vriendelijk antwoorden...
Ik wilde alleen de mening weten van de Nederlanders over mijn plan, en ik heb nooit gezegd dat ik 'm wilde gaan uitvoeren. En omdat ik nog steeds geen racist ben en het liefst gewoon via een democratische manier handel, ik, als ik het plan tot uitvoer zou brengen, eerst zou wachten op de mening van de Belgen. Als zij het er niet mee eens zouden zijn danwas het jammer maar helaas. Ik had alleen gedacht dat jullie je wel zouden thuis voelen in Limburg.
Oud 21 april 2005, 11:50   #36
Menapius
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik wilde alleen de mening weten van de Nederlanders over mijn plan, en ik heb nooit gezegd dat ik 'm wilde gaan uitvoeren. En omdat ik nog steeds geen racist ben en het liefst gewoon via een democratische manier handel, ik, als ik het plan tot uitvoer zou brengen, eerst zou wachten op de mening van de Belgen. Als zij het er niet mee eens zouden zijn danwas het jammer maar helaas.
Ah zo, dit is véél duidelijker! Kon je dit niet de eerste keer zo formuleren?
Citaat:
Ik had alleen gedacht dat jullie je wel zouden thuis voelen in Limburg.
West-Vlamingen voelen zich thuis in Belgisch Limburg en vice versa.
In Nederlands Limburg ben ik nog niet geweest.
Oud 21 april 2005, 15:42   #37
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah zo, dit is véél duidelijker! Kon je dit niet de eerste keer zo formuleren?
Als jij er moeilijk over gaat doen wil ik dat best wel, maar een normaal persoon denkt niet gelijk aan het ergste als hij een plan leest. Waarschijnlijk West-Vlamingen wel.
Oud 21 april 2005, 21:24   #38
Menapius
Schepen

Standaard

Citaat:
Als jij er moeilijk over gaat doen wil ik dat best wel, maar een normaal persoon denkt niet gelijk aan het ergste als hij een plan leest. Waarschijnlijk West-Vlamingen wel.
Heilaba, dat van de joden en de kampen, dat was in 't begin ook maar een plan, hé, dus is 't niet meer dan normaal dat een mens een beetje moeilijk begint te doen als hij deportatieplannen leest...Maar je hebt wel een beetje gelijk als je zegt dat West-Vlamingen meteen het ergste denken, maar we bereiden ons dan ook voor op het ergste en dat heeft ons al meerdere keren in de geschiedenis lijf en leden gered.
Lees er maar eens de Duitse kronieken op na tijdens WOI en WOII, toen ze bij ons "op vakantie kwamen"...
Oud 22 april 2005, 14:00   #39
Mastermonger
Banneling

Standaard

Citaat:
Heilaba, dat van de joden en de kampen, dat was in 't begin ook maar een plan, hé, dus is 't niet meer dan normaal dat een mens een beetje moeilijk begint te doen als hij deportatieplannen leest...Maar je hebt wel een beetje gelijk als je zegt dat West-Vlamingen meteen het ergste denken, maar we bereiden ons dan ook voor op het ergste en dat heeft ons al meerdere keren in de geschiedenis lijf en leden gered.
Lees er maar eens de Duitse kronieken op na tijdens WOI en WOII, toen ze bij ons "op vakantie kwamen"...
Ik waardeer het dat je 't toegeeft en dus geef ik ook toe dat jullie alle reden er voor hebben.
Oud 23 april 2005, 19:11   #40
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ah bon, de "vlaemsche volkstaal" gebruikt dus Franse woorden ??? En btw, t'is met "ou".
De vlaamse dialekten hebben geen officiele schrijfwijze.in het westvlaams zitten nogal wat leenwoorden uit andere talen.
bv. het franse assiette(bord) wordt asiete en asfalt wordt macadam genoemd naar zijn uitvinder de schot Mac Adam.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be