![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen de Limburgers zijn er dol op gewest..( schreef hij met Antwerps accent...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
interessante actie bij Pearl - euh de trein
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de zomer eens naar Walibi gaan, als het dan toch zo goedkoop is (als er tenminste niet zoveel marokkanen zitten als vorige keer.) Thx voor het hier te posten Yann. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat 5 of 7 euro per rit, of voor een rit-heen-en-weer ?
Mooi ekonomisch initiatief om bijna lege treinen te vullen. Heeft niks impakt op de organisatie van de staat: 't is niet omdat ik bijna gratis naar Antwerpen zou kunnen sporen, dat ik de Blokkers aldaar zou gaan liefhebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Een goede gelegeheid om de resultaten te gaan bekijken van de "investeringen" in het waalse spoor. Vergeet vooral het TGV-station van Luik niet. Houdt in het achterhoofd dat voor de ontsluiting van de antwerpse haven geen geld meer was en dat de limburgse maaskant al sinds mensenheugnis geen treinverbinding meer heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U schreef: - Als u gelukkig met uw kleingeestig flamingantisme bent, blijf gewoon thuis. Beter was geweest: - Als u gelukkig bent met uw kleingeestig flamingantisme, blijf gewoon thuis. (de tweede zin was correct) Wat uw reactie hierboven betreft: Waar u schreef: - Ik ben benieuwd over je correctie. Zou het beter zijn: - Ik ben benieuwd naar je correctie. Maar dat waren dus bescheiden fouten. Meer dan één Vlaming zou mogelijk dezelfde fouten maken. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 15 april 2005 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een tijdje terug met de trein naar Spanje gereden. Ik vond het daar zó tof, dat ik nu ijver voor de aansluiting van Spanje bij Belgie.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(voor jullie doen de sossen, de groenen en co dat)
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"Hier ziet u een vervallen fabriek, waar uw geld wel naar toe gegaan is, maar dat we verbrast hebben..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |