![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Die ene Mohamed, pedo in hart en nieren maar ook doorheen het maagdenvliesje van een 9-jarig meisje waarmee ie getrouwd is (het meisje MOEST wel), heeft nochtans vele aanhangers bij het iets minder hedendaags publiek.
De Islam: herleef de Middeleeuwen in uw buurt, ook al is die pedo reeds lang kapot. 70 maagden als je de geest geeft...hoe hopeloos toch. ![]() De Islam is even verwerpelijk als het gedachtengoed van Hitler indertijd....de man had trouwens ook diens kwaliteiten. 8) Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 17 april 2005 om 02:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hou dan op met het gezaag over communisme en marxisme aub.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 17 april 2005 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs het Centrum voor gelijke kansen (CGKR) verspreidt via haar website propagande voor revisionisme: er prijkt een link naar Verbekes site! De smeerlappen. De vuillakken! De hypocriete falsarissen! De crypto-negationisten! De Jodenhaters!
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ach die neo nazi's hier op dit forum vormen een kleine minderheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 april 2005 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
"Fascisme is wat ik voel in een zaal vol linksen" of zo
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() "Ik voel me pas een fascist als ik in een zaal vol linksen sta." dacht ik. (= ongeveer hetzelfde dus)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |