Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > Vlaams Belang
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Discussietools
Oud 21 oktober 2005, 20:33   #21
ilfalco
Minister-President

Standaard

Het VB is al verstandig rechts( altijd al geweest op enkele randfiguren na). verstandig rechts is een term die gebruikt wordt door diegene die zich eigenlijk door de linkse hetze schaamt om rechts
te zijn. Complexloos rechts hoor ik eigenlijk liever. De vlaming is niet geinteresseerd in PC centrum- rechts , wees daar maar zeker van( daarom dat het LA ook géén stemmen haalde ondanks ruime mediaaandacht).

En als ik politieke testen op amerikaanse sites doe ben ik een centrist. Het VB programma vandaag de dag is perfect en moet niet verder afgezwakt worden. Het VB zag het in de jaren 90 al juist en was de enige partij die vooruit keek. Had men toen beter geluisterd dan zou de multiculturele tijdbom al lang ontmijnd zijn. Op economisch vlak moet men mainstream blijven , daar heb ik trouwens alle vertrouwen in( heb dat ook laten horen en de meesten zien het zo).
Wat DD betreft . Het VB is toch al jaar en dag voorstander van bindende referenda . Maar dat als hoofdpunt naar voor schuiven is bij verkiezingen riskant omdat de mensen van andere zaken wakker liggen. Maar bijvoorbeeld bij thema's als vreemdelingenstemrecht, turkije ... koningshuis is het Vb toch steeds voorstander en kan men dat standpunt benadrukken. In het gveal van het koningshuis is het Vb ook voorstander ondanks dat er allicht geen meerderheid is voor onmiddelijke afschaffing, maar dan nog zou een debat rond dat thema toch de voorstanders van een vlaamse republiek kunnen sterken. En nogmaals wie als rechtse zij het centrum of eerder radicaal of zoals ik gematigd op ethisch en economisch vlak spreekt over verstandig rechts zit fout. Hoor je links al spreken over verstandig links? Een gevolg van de demonisering van rechts waar sommigen de linkse logica al overnemen zonder het zelf te beseffen.
ilfalco is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be