![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Wij liegen niet. (Hebben we ook nooit gedaan)
2. Otthon Geelhand de Merxem is niet de enige die op de lijst voorkomt. Ik stel voor dat u de andere lijsten even doorneemt, u zal versteld staan. Geert Bourgeois: D'er UIT!! ![]() Met unitaristische groeten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Jullie liegen zo hard dat het wel grof is dat jullie notabene ONS "zwarten" durven noemen! ![]() 2. Ik heb die lijsten doorgenomen, van alle kieskringen waar BUB opkomt. Als u over enige intelligentie beschikken zou, had u misschien gezien dat IK dit topic geopend heb om een opsomming te maken van wat er allemaal voorkomt op de BUB-lijsten, waar ik inderdaad versteld van stond, doch niet in de positieve zin. Ottho de Geelhand Merxem is inderdaad niet de enige, Valérie (zijn zus, moeder, nicht, tante?) komt ook op in de Antwerpse kieskring en zijn andere verwante Isabelle fungeert in de kieskring Waals-Brabant. Zoals ik dus al zei, een familiepartij in de letterlijke zin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien even de lijst Brussel-Halle-Vilvoorde, Oost-Vlaanderen, Leuven en Namen ook doornemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Twee feiten:
1) Ikzelf ben de op-één-na jongste lijsttrekker van Belgie 2) Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal genereus zijn: Ga het vlug lezen en kom dan nog eens terug, ik zal u uw plotse blindheid niet kwalijk nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Parlementslid
|
![]() Jullie liegen dat jullie zwart zien:
Citaat:
Citaat:
Brussel-Halle-Vilvoorde: 37 jaar Leuven: 43 jaar Waals-Brabant: 55 jaar Antwerpen: 39 jaar Namen: 49 jaar Oost-Vlaanderen: 50 jaar Oudste kandidate: 79 (DERIDDER Maria, ° 11.05.1924, retraitée, Waals-Brabant) Jongste kandidaat: 21 (VLOEMANS Cédric, ° 23.01.1982, student, Antwerpen) Conclusie: De BUB liegt, de gemiddelde BUB-er is van middelbare leeftijd. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verkondigt dingen die u slechts voor de helft bekend zijn... ![]() En nogmaals: Wat kan het u schelen wie er op onze lijst staat? Of doet u graag aan muggeziften? ![]() BUB ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de gemiddelde N-Va er? Ooit al eens bij stilgestaan dat er enorm veel studenten bij de BUB zijn die gewoon nog niet op de lijst kunnen staan omdat je daarvoor 21 moet zijn. Ikzelf ben 19 en hoe graag ik ook op de lijst zou staan, wettelijk mag het niet. Ik ben Belg en ben daar verdomd fier op ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Het nieuwste lid van de BUB speecht: "We vertegenwoordigen de communautaire wil van 95% van de Belgen"
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u met die foto van die idioot bedoelt dat wij een extreme partij zijn, dan zou ik toch maar even twee keer nadenken...
Wij zijn een CENTRUMPARTIJ! Of kent u dat niet? Wij hebben niet alleen studenten van Leuven bij onze partij, wij hebben studenten van (bijna) alle steden bij de BUB. En ik moet u helaas teleurstellen, zij vertegenwoordigen NIET de jongerenafdeling van de BUB. Ow, dat is nu toch pech hebben he! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, hoeveel leden hebben jullie ook alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Haha, een centrumpartij
![]() waar staan jullie dan voor behalve het inbinden van vlaanderens vrijheden en groeikansen?? Jullie 1e standpunt is al anti- , pure afbraak dus, en jullie programma is filterdun en improvisorisch.
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Al-Sahaf: [size=6]"Wij zijn een CENTRUMPARTIJ"[/size] ![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
LOL ---> In Amerika (meeste zullen het al weten) heb je nou allemaal van die information minister 'gadgets' met al zijn uitspraken ![]() Groeten
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |