![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Wat ik zeg mag ernstig genomen worden.
Officieel mag ik dat niet zeggen , natuurlijk niet. Ernstige , begrijpende gesprekken doe ik met die mannekes. Maar achter de schermen lachen wij ons een kriek. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik werk heb, dankzij die rare toeters. Zoals ik al zei... goed betaald werk. En veel leute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2005 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze die methoden gebruikt hebben uit wat ik gezien heb in de pseudo wetenschappen sociologie en psychologie, dan weet ik al genoeg... Ja mijn baas is ook een smeerlap die indereen rond zich gebruikt voor vanalles en nog wat en zichzelf heel graag ziet maar eh ik ben ook zo als ik een paar ondergeschikten heb, ... En ja ik heb ook dictatoriale neigingen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie hebben ook geen empathie met mensen die niet weten wat doen met hun geld hé, ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas ook maar op als die werkeloze bedrijfsleider wordt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar is het moeilijk hier om bepaalde zaken duidelijk te maken.
Er zijn kansarmen, Herr Flicks, en Don Quichotes, bazen, kapitalisten nodig in een maatschappij. Iedereen rijk = iedereen arm. Iedereen baas = iedereen slaaf. Laat ons de gang van zaken blijven toepassen. Dan zijn er toch een gedeelte gelukkig. Met comfort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
armoede is bang zijn van de gelijkwaardigheid van alle mensen !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bovenstaande uitspraak van Bhairav illustreet daarentegen duidelijk welke stoornissen we mogen verwachten bij rebellerende werkschuwe pubers: zelfoverschatting, ijdelheid, hoogmoed en -last but not least- een stevige dikke nek. ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Juist, Turkje.
Kobaf, Er scheelt iets aan uw intelligentie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Voor de doorsnee burgertrut is iemand die slim is: iemand met diploma; goei positie; die goeie punten op school en vooral gezond verstand en conforme ideeën heeft. En niet al te veel van de norm afwijkt. Moet nogal gezellig zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij kent precies nogal veel van de "doorsnee burgertrut"... Té veel misschien...
![]()
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() ik vind het erg zieling dat mensen afhankelijk zijn van geld (een stuk papier) eigelijk en dat het hun zo gezegt vrij maakt, en dat iemand die wil doen wat hij wil niet kan vrij zijn omdat hij moet gaan werken om vrijheid te maken via geld.
de maatschapij is nog veel te calvinistisch ingesteld. owee nee de economie zou toch maar is slecht kunnen gaan daarmee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de meeste grote ideeën kwamen op momenten van lichamelijke inactiviteit. Laatst gewijzigd door Mitgard : 19 april 2005 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Luiheid is trouwens een drijfveer achter vooruitgang op gebied van comfort etc...
Maar neen: laten we het simpel houden en het harde werken verheerlijken en ons in een slachtofferrol duwen als een hoop kleine jezuskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeker diegenen die goed in't zwart verdienen of drugs dealen, en meer verdienen dan gij én niet moeten werken. denk daar maar eens aan als ge u 's morgens om half negen naar uw werk sleept. prutsvent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mij goed maar dan elk op zijn beurt. Laat de rijken nu maar eens arm en de bazen maar eens slaaf worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() PS: het is trouwens helemaal niet zeker of het verhaal van Newton en de appel een mythe of een feit is.
![]() |