![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=4][/size] Moet ik daar nu uit begrijpen dat de BUB zichzelf tot een minderheidsopinie rekent ? a propos en tussen haakjes = dit geen erg onduidelijke zin met die twee maal tegen... moet die tweede tegen geen 'van' zijn ? De BUB is tegen censuur van minderheidsopinies, zonder uitzondering. Hoeveel krijg ik hiervoor ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind het lovenswaardig dat hij altijd al voorstander is geweest van het debat aangaan met het VB en dus tegenstander van het CS. Hij zal het daardoor al serieus lastig gehad hebben met zijn loge-broeders van het Groot-Oosten van Belgie... Laatst gewijzigd door Menapius : 19 april 2005 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het vooral is dat Bracke geen kritiek kreeg zolang hij SS en GV zacht aanpakte. (behalve van het VB). Nu hij echter DOOR EEN MISVERSTAND alleen aan tafel zat met De Winter krijgt hij plots heel links over zich heen. Ik heb het debat niet gezien dus ik weet niet of hij De Winter zacht aanpakte of niet ? Ik merk wel dat hij nu plots kritiek krijgt omdat hij nogmaals DOOR EEN MISVERSTAND alelen aan tafel zat met De Winter en omdat hij in zijn vrije tijd een debat heeft gemodereerd met een VB kopstuk. Ik merk ook op dat ik hier geen enkele VB Bracke zie verdedigen als journalist of zijn werk nu plotseling goed zou vinden. Integendeel ik lees daar niets over. Ik merk wel op dat de VB-ers vinden dat het Bracke zijn goed recht is om in zijn vrije tijd een debat te modereren. En dat het eender is of dat er in dat debat nu VB-ers aantreden of niet. Dat is zijn vrije tijd he. Ik merk wel op dat links (sorry Pelgrim voor de veralgemening maar U begrijpt dat ik U niet bedoel) zichzelf het recht toe meent te moeten eigenen om in te grijpen in het prive leven van hun werknemers. Wat gaat het volgende zijn dat de VRT top gaat vragen of zeggen wat hun medewerkers mogen doen in hun vrije tijd ? Mogen VRt medewerkers nog Duvel drinken ? Mogen VRT medewerkers nen TV kopen bij firma XYZ ? Mogen VRT medewerkers hun reet nog afkuisen met popla wc papier ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Een veroordeelde en recidiverende partij die niks zinnigs te vertellen heeft mag al blij zijn dat ze nog centjes krijgt van 75% van de kiezers die niet op haar stemden. Maar daar ook nog kostbare zendtijd en krantenkopij aan verspillen? Nie overdrijven hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vrt krijgt wel centen van degenen die op het vb stemden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De vrt krijgt inderdaad centen, en ik denk niet dat het de bedoeling is dat die gebruikt worden om criminele organisaties te promoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Het enige dat links doet is leugens verspreiden (de SP.a is nodig voor uw pensioen, en in het echte doen ze gewoon alle geld op ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
veel kans om iets te zeggen, ranzig of nie ranzig (daar gaan de mensen wel over beslissen), krijgen ze in elk geval niet. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Relativeren.
Slingerverschijnselen. De slinger is nu erg naar links uitgeweken. De linkies zijn voorlopig gelukkig, maar zien de onweerswolken. De overreactie volgt wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, bewijs uw partij een dienst en schrijf 'Het Eerste Programmapunt die Naam Waardig van het Vlaams Belang' in plaats van hier uw tijd op dit forum te verdoen met altijd weer hetzelfde nietszeggende gescheld op de SP.a, 'links', en 'de PC'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel de bedoeling van de vrt om aan objectieve berichtgeving te doen (niets meer en minder) en niet aan enge partijpolitiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |