![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 22 april 2005 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
van waar (welk buitenland) is die snobcultuur eigenlijk onze vlaamsche cultuur binnen komen waaien ? weet jij dat soms ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weg met de mode-bazen ???
Dat is zoveel bla-bla als: weg met de menselijke natuur. Iedereen wil 'de schoonste' (de rijkste, de ...ste) zijn. Zelfs de grootste klojo-die-altijd-in-zwart gekleed loopt, wil zwarter dan zijn gebuur lopen. En zijn liefje koos hem omdat hij de zwartste is. van waar is de snobkultuur in Vlaanderen binnengewaaid ?? Van dezelfde plaats als waar onze aapachtige hersenen zijn binnengewaaid. ps: of posten jullie misschien niet om instemmende en gewaardeerd gelezen te worden ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() van die laatste vraag snap ik de ballen
maar verder vind ik de gewoonte om jezelf beter te voelen dan een ander omdat je een vod van een bepaald merk draagt niet bepaald zo menselijk en allerminst te getuigen van al te veel beschavingsniveau. het schijnt wel menselijk te zijn om jezelf wijs te laten maken dat je dit of dat nodig hebt om er bij te horen - bij de schaapachtige massa dan.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De sigaretten kunnen maar beter vernietigd worden, ook de echte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
het is de keuze van de mensen om veel te betalen voor dat merk. Ge kunt altijd naar de wibra gaan voor een goedkoop prijske. Maar eerlijk is eerlijk, het verschil in kwaliteit is merkbaar. (ik ben geen merkenman, maar ik moet toegeven, de merkkledij dat ik heb, draag ik al 4 jaar, en dat kan ik niet zeggen van mijn goedkopere brol) Indien u als onderneming veel geld investeert in kwaliteit ==> uw merk, is het niet meer dan normaal dat je dergelijke nepartikelen van inferieure kwaliteit niet aan uw merknaam wil verbonden zien. Je betaalt ook voor het merk, het enige garantiemiddel van kwaliteit dat je aan een kledingstuk kunt hebben.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ik denk dat sommige merken van kwaliteit beter zullen zijn ja
maar .... het is helemaal geen garantie ! hoewel men dat wel garandeert - pretendeert vaak gaat het echt louter en alleen om de naam men betaald helemaal niet voor kwaliteit maar puur voor de naam. volgens mij is het ook dikwijls zoiets als een placebo pil het is beter omdat je er in gelooft (lees - jezelf dat laat wijsmaken !)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als ze niet van goede kwaliteit waren, dan zouden ze niet duur zijn en 'merkkledij' heten
![]() |
#30 |
|
![]() Jaar geleden heb ik trouwens eens de proef op de som gedaan. Zelf ben ik gek van truien die bkjiomjmat zijn (moeilijk uit te leggen, van die getextureerde bloezen, vaak in donkerbruin). Kheb er eentje gekocht, van merk voor erg veel geld, en een analoog truitje uit de C&A (voor als er geen vrouwen in de buurt zijn), tegen gewone C&A prijzen.
Mijn merk-trui is nog altijd in perfecte staat, en nochtans evenvaak gewassen als mijn C&A trui die helemaal opgepluist is, de mouwen 1.5x zo groot zijn, van Medium naar Small gegaan qua hoogte, en de ritsluiting is bijna niet meer te gebruiken. Zou ik enkel C&A bloezen kopen, ik zou 10 paar moeten kopen, die na een jaar versleten zijn, of je koopt 1 of 2 van een goed merk, en die zijn na een jaar nog goed. Goedkoop is dus relatief
![]() |
#31 |
|
![]() dat is dus wat ze jouw hebben wijs gemaakt
de beste manier om business te doen is mensen wijsmaken dat ze jouw product nodig hebben om erbij te horen in spelen op de kuddegeest is dat op de schapenmentaliteit van de meeste mensen die bvb denken dat een trui de man maakt. en als je dan met een vod aan toch de knapste vrouwen versiert dan is het gezicht van die snobkes echt wel geld waard.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien een duur merk echt een garantie zou zijn dan zou ik er nog mee akkoord gaan - maar nu is het dikwijls gewoon reputatie en zonder kwaliteitsgarantie is dat vind ik bedrog van de consument. Hoewel die dan weer niet zo stom moet zijn om zich zomaar alles te laten aannaaien natuurlijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 12:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ze zouden die kledij gewoon moeten geven aan de armen van bij ons, de vierde wereld, de daklozen, die mensen worden constant gediscrimineerd omwille van hun uiterlijk, hun versleten kleren.
steek ze in de (nep) ralph lauren en de tommy hilfiger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]ps. Ik werk in de branche en zie vele merken voorbij komen[/size] Driekwart van de merken durf ik 'blindelings' binnen te pakken, maar steeds vaker zie ik stervensdure kleding afgewerkt worden op H&M-nivo. En dan betaal je geen 49,99€, maar 249,99€. Zelfde kwaliteit, andere ontwerper. Helaas.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() precies of C&A of H&M in België kledij laat maken ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Inderdaad, spuit wat verf over die merknaam en geef die spullen aan een NGO. En er zullen altijd wel idioten zijn die meer geld geven voor "merk"namen (zonder op de kwaliteit te letten). Net zoals er nog altijd barbaarse mannen en vrouwen zijn die dierenvellen dragen. |
|
![]() |
![]() |