Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2005, 19:11   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Of zouden we toch eerder proberen om de mentaliteit te veranderen, en bijvoorbeeld zelfs werkgevers aan te moedigen (fiscaal bvb.) om het evt. gederfde verlies (klanten die geen Marokkanen willen) te compenseren?
Oh, geweldig. Nu mag ik als belastingbetaler al opdraaien voor het racistisch gedrag van mijn medeburger!

Compromis: ik stel voor dat we voor dit idee de partijdotaties van Vlaams Belang gebruiken.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 19:18   #22
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Oh, is het zo'n garagedeur?
Ik zat te denken aan een poort waar je door kunt lopen.
Beste Dimitri, dat doet me denken aan de onovertreffelijke Toon Hermans. Die had zo een heerlijk verhaal, en daarin kwam ook zoiets: door een poort kun je niet lopen, wel door de ruimte die vrij komt als de poort geopend is.
Maar we dwalen af van het onderwerp discrimintie.

Laatst gewijzigd door luc broes : 28 april 2005 om 19:18.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 19:28   #23
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
De Vlaamse ministers Kuilen en Vandenbroekie-pyromanie geven de bedrijfsleider zwaar ongelijk.
Ik denk zo, ik vrees zo: alweer een heel aantal mensen, ditmaal bedrijfsleiders, die zullen stemmen voor het Vlaams (on)Belang.
Want het is niet 'de schuld' van de bedrijfsleider, het is 'de schuld' van de gemiddelde Vlaming die de gemiddelde klant is bij dat gemiddelde bedrijf. Als ge er gratis reklame uit kunt puren, zoals Remmerie, ja ok dan; of als ze u het mes op de keel zetten (iemand ontslaan als ge daar geen goesting voor hebt): wel dan zou ik me ook verweren, en dat mag een cent kosten, wie mij zo wil kloten, die zal lik op stuk krijgen.
Maar wat gebeurt in de werkelijkheid?
In een bank heerst een dress-code. Hoogstwaarschijnlijk omdat de baas denkt dat de klant dat liever heeft. Is dat diskriminatie van de sollicitant die liever een jeansbroek draagt en geen das? ?????
Bij die kantelpoorten is dat ongeveer hetzelfde: de gemiddelde Vlaming is wat bezorgd om zijn garage te openen en zijn alarmsysteem te ontbloten voor een vreemdeling.
Dat kan tenminste liggen aan sommige vrienden van de vreemdeling die soms wat agressief, sociaal hinderlijk of diefachtig kunnen overkomen.
Waar de regering en het ex-centrum van paterke Leman zich alweer aan bezondigen: ze richten hun aandacht niet op de echte diskriminatie, die inderdaad absoluut moet bestreden worden.
Neen, ze richten hun aandacht aan iets dat van ver, misschien, mogelijks - maar bij nader inzien niet dus - te maken heeft met racisme.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met hun wereldvreemdheid.
Er is nog geen licht aan het einde van deze tunnel.
Spijtig voor de vreemdelingen, spijtig voor de Vlamingen en spijtig voor de demokraten. Niet spijtig voor het Vlaams (on)Belang.
De Schoofzak is moedig en licht een tipje van de sluier. Mogelijk moet Marino Keulen eens met hem gaan praten.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 19:36   #24
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard

Twee conclusies van mijzelf:

1) De meerderheid van zo'n poorten, (zeker als het om een luxe-bedrijf zou gaan met luxe-exemplaren) worden besteld door eigenaars van villa's en begoede firma's enzovoort. Ik kan me best voorstellen dat zo'n eigenaar niet graag een allochtoon ziet afkomen om dat ding te installeren omdat hij onbewust allochtonen associeert met een lid van een inbrekersbende die van zijn (soms interim-) jobke handig gebruikt maakt om:
a) inside-informtie te vergaren over de rijkdommen die achter die poorten schuilgaan (dure auto's, andere goederen)
b) vermits hij de techniek van de door hemzelf geïnstalleerde poort kent weet hoe hij moet binnenraken, desnoods met een kopie van de sleutel of weet-ik-veel.

Ik als bewoner van zo'n peperdure villa zou ook zo'n kerel niet graag zien komen, niet omdat ik iets heb tegen zijn afkomst maar omdat ik de misdaadstatistieken ken en wéét dat inbraken hoofdzakelijk gepleegd worden door allochtonen. Deze reflex is dus gebaseerd op een veiligheidsrisico dat ik niet wil lopen en niet gegrond op racisme.

2) Twee: die zaakvoerder liegt er op los want welke zaakvoerder gaat zijn klant op voorhand vertellen dat een allochtoon de klus komt klaren? Dat is gewoon een uitvlucht. Tenslotte plaats je zo'n poort eens in de twintig jaar, het is geen ruitenwasser die iedere maand langskomt. Ik denk dat de meesten die allochtoon niet graag zien komen maar haast niemand zal een groot bakkes
opzetten en hem terugsturen...
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 19:42   #25
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Ze zijn ook niet om op te eten..
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 11:58   #26
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Oh, geweldig. Nu mag ik als belastingbetaler al opdraaien voor het racistisch gedrag van mijn medeburger!
No worries: dat doet u nu ook, en in veel grotere mate. Dop van de Marokkanen, winstderving (en dus ook belastingen) van het bedrijf, evt. failliet van het bedrijf, ... Het is in dit geval economisch veel beter om geld uit te geven aan een positieve actie, dan om de negatieve gevolgen te moeten compenseren.

Citaat:
Compromis: ik stel voor dat we voor dit idee de partijdotaties van Vlaams Belang gebruiken.
Gaat niet, omdat we dan alle partijdotaties moeten afschaffen. Elke kiezer betaalt immers voor zijn partij.
Oud 29 april 2005, 12:03   #27
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want het is niet 'de schuld' van de bedrijfsleider, het is 'de schuld' van de gemiddelde Vlaming die de gemiddelde klant is bij dat gemiddelde bedrijf.
Aha ! Een schuldbekentenis over de bekrompen mentaliteit van de gemiddelde Vlamingen... Dat had ik nu echt niet verwacht van jou, zie...

Citaat:
In een bank heerst een dress-code. Hoogstwaarschijnlijk omdat de baas denkt dat de klant dat liever heeft. Is dat diskriminatie van de sollicitant die liever een jeansbroek draagt en geen das? ?????
Belangrijk verschil: kleren kies je, je huidskleur heb je.

Citaat:
Bij die kantelpoorten is dat ongeveer hetzelfde: de gemiddelde Vlaming is wat bezorgd om zijn garage te openen en zijn alarmsysteem te ontbloten voor een vreemdeling.
Totaal onterecht natuurlijk.

Citaat:
Dat kan tenminste liggen aan sommige vrienden van de vreemdeling die soms wat agressief, sociaal hinderlijk of diefachtig kunnen overkomen.
Juist zoals ze jou als blanke niet meer in de buurt van kinderscholen laten komen omdat blanken soms iets té kindvriendelijk kunnen overkomen zeker...

Nog explicieter: alle blanken zijn vrienden van Dutroux en daarom mogen Marokkanen eisen dat alle blanke leraars van school worden gestuurd. In het licht van uw uitspraak is dat dus een perfect aanvaardbare stelling, akkoord?
Oud 29 april 2005, 14:14   #28
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

ik laat me niet meer opereren : medische fouten worden hoofdzakelijk door chirurgen gemaakt.
Oud 29 april 2005, 16:17   #29
Emitzer
Lokaal Raadslid

Emitzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Yossarian, je bent een grote pro multiculturist. Helaas ook zo wereldvreemd als je groot bent.

Er zijn zelfs mensen die geen langharigen over de vloer willen om toch noodzaelijke dingen zoals centrale verwarming,electriciteits- of waterleidingen te laten repareren.
En ook dat is discriminatie.

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]

http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 16:38   #30
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Hier gaan we weer.........
Discriminatie.

Akkoord, als de baas het doet, mag niet.
Maar dat is dan zijn probleem.
Hij vindt geen werkvolk?
Hij minder winst.
Hij heeft wel allochtone mensen in dienst in zijn werkplaats, dus hij is enkel 'vies' van de gedachte dat zijn klanten (waarschijnlijk de 'rijkere' klasse die in een select groepje leven en waar hij hoopt op 'mond-tot-mond' reklame) naar de concurrent stappen omwille van het feit dat er ééntje de anderen op gekke gedachten zou brengen.

Ik heb sinds kort (om sportieve redenen) mijn haar afgeschoren tot op 2mm.
Guess what?
Meteen word ik geklaseerd onder de noemer 'hooligan' en 'racist'.
So what?

Ik weet dat mocht ik solliciteren, ik beter mijn haar kan laten groeien.
You 'll never get a second chance, to make a first impression.

Dat allochtonen geconfronteerd worden met die zaken is betreurenswaardig en niet van gezond verstand getuigend, dit dankzij het knuffelbeleid en de onwil van vorige regeringen om het probleem aan te pakken.
Maar een nuchtere allochtoon zal beseffen dat de misdaadstatistieken onder 'zijn' bevolkingsgroep nu eenmaal slechter liggen dan bij de autochtonen.
Hij die er afstand van neemt, zal er vroeg of laat de vruchten van plukken.
Zoals die allochtone buschauffeur en verhuizer op radio 1 (die rode staatszender) gisteren duidelijk weergaven.
De nederlandse taal machtig zijn en er voor willen gaan......... zij beide ondervonden weinig tot geen (!) last van vooroordelen.
En net dat zet vele allochtonen in hun onderhemd, maar dat is nu net niet het gegeven waarmee ze anderen kunnen aantonen dat 'iedereen hen discrimineert'.

In mijn buurt is een zonnebank.
Een allochtoon komt twee-wekelijks de ramen wassen.
Ondertussen heeft hij een nieuwe dienstwagen gekocht en zie ik hem geregeld ergens ruiten wassen.
Die wagen had hij niet kunnen kopen mocht hij geen werk hebben.

Respect heb ik voor die man, want die doet het zelf.
Wat mij betreft, valt hij in het vakje 'autochtoon', niet dat ik daarmee wil zeggen dat alles wat allochtoon is, slecht is, maar de manier waarop die mensen zich integreren, kan alleen maar respect afdwingen.

Laatst gewijzigd door Horus : 29 april 2005 om 16:52.
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 16:43   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aha ! Een schuldbekentenis over de bekrompen mentaliteit van de gemiddelde Vlamingen... Dat had ik nu echt niet verwacht van jou, zie...

Totaal onterecht natuurlijk.

Juist zoals ze jou als blanke niet meer in de buurt van kinderscholen laten komen omdat blanken soms iets té kindvriendelijk kunnen overkomen zeker...

Nog explicieter: alle blanken zijn vrienden van Dutroux en daarom mogen Marokkanen eisen dat alle blanke leraars van school worden gestuurd. In het licht van uw uitspraak is dat dus een perfect aanvaardbare stelling, akkoord?
Ik wou toch even benadrukken dat ik een hevig anti-racist ben.
Ik wou alleen maar aanstippen dat je racisme niet bestrijdt door je te richten tot de "verkeerde vijand". Je gaat een feministe toch niet aanraden om een kampagne te beginnen tegen "alle mannen", om aan te klagen dat een aantal mannen nog steeds mail-pigs zijn.
Iemand die niet kan zwemmen, moet je niet toeschreeuwen dat hij moedig moet zijn en dat je hem in een woelige zee zult werpen. Neen, je moet hem watergewenning voorstellen.
Zoniet doe je maar één ding: het Vlaams (on)Belang nog groter maken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 16:52   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
...
2) Twee: die zaakvoerder liegt er op los want welke zaakvoerder gaat zijn klant op voorhand vertellen dat een allochtoon de klus komt klaren? Dat is gewoon een uitvlucht. Tenslotte plaats je zo'n poort eens in de twintig jaar, het is geen ruitenwasser die iedere maand langskomt. Ik denk dat de meesten die allochtoon niet graag zien komen maar haast niemand zal een groot bakkes
opzetten en hem terugsturen...
Ik geef die zaakvoerder voorlopig wel het voordeel van de twijfel.
Want ik kan me inbeelden dat die kakmadammen van sjieke kantelpoorten (ja ekskuseer: bij mij thuis valt niet veel te rapen ...) tijdens of na de plaatsing bellen naar de verkoper om hem expliciet te vragen of die plaatser wel te vertrouwen is want bla bla bla en als er ingebroken zal worden, zij de faktuur gaan krijgen ..bla bla.
Als verkoper die moet vechten om een order binnen te krijgen, neem je geen risiko's, het gaat verdomme om je broodwinning.

Ik weet het slechts uit tweede hand, maar ge maakt zo wat mee als ge in mensen hun villa's moet gaan werken. D'r zijn er zelfs die hun wc op slot doen, want een mens met een schoofzak, een arbeider dus, zou eens op hun sanitair moeten kakken ....
En daarmee ziet ge nog maar eens dat een racisme-probleem in weze hetzelfde is als de "klassestrijd van de oude sossen".

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 29 april 2005, 16:53   #33
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarmee ziet ge nog maar eens dat een racisme-probleem in weze hetzelfde is als de "klassestrijd van de oude sossen".

Helemaal mee eens.
Oud 29 april 2005, 17:08   #34
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Alsof dat bedrijf een enquête gehouden heeft bij zijn klanten...
Dit is gewoon racisme met als excuus dat "de klant" racist zou zijn.
Aanklagen wegens discriminatie, dat bedrijf. Stante pede.
Sorry maar als ik een werk laat uitvoeren door een firma ..moet er geen enkele van dat ras erbij zijn want die komt er doodgewoon niet in ....

Geen misdadig volk?
zie het geval van de politie boom maar eens en nog erger van die doodrijder ook in Boom (die uit klein willebroek)...het geval vilvoorde...de postbode uit Hemiksem ..nog meer hebben?
De overvallen op de warenhuizen laatstleden...de bende van den dikke enz......

Neen beter voorkomen dan genezen.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 17:19   #35
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Soortgelijksgeval.....

Dan moet men tegen de marokkaanse meisjes die hier geboren zijn ook klacht indienen want die kiezen een man uit het verre marokko een die dus volledig afhankelijk is van hun....geven de mannen van hier dus geen kans.

En de marokkaanse mannen die hier geboren zijn willen geen marokkaans meisje dat hier geboren is OMDAT die niet naar hun luisteren...dus nemen ze een marokkaans meisje uit het verre marokko van volledig van hun afhankelijk is.

Dus om het simpelder te zeggen een slimme van hier neemt een afhankelijke van ginder.

Gaat men daar eens iets tegen doen???????????????????

Laatst gewijzigd door chris k : 29 april 2005 om 17:20.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 17:34   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k
Soortgelijksgeval.....

Dan moet men tegen de marokkaanse meisjes die hier geboren zijn ook klacht indienen want die kiezen een man uit het verre marokko een die dus volledig afhankelijk is van hun....geven de mannen van hier dus geen kans.

En de marokkaanse mannen die hier geboren zijn willen geen marokkaans meisje dat hier geboren is OMDAT die niet naar hun luisteren...dus nemen ze een marokkaans meisje uit het verre marokko van volledig van hun afhankelijk is.

Dus om het simpelder te zeggen een slimme van hier neemt een afhankelijke van ginder.

Gaat men daar eens iets tegen doen???????????????????
Mijn eigen vrouw kent mijn nick niet, dus in alle gemoedsrust kan ik je zeggen : op dat vlak kunnen de Vlamingen dus wat leren van hen.

Oud 29 april 2005, 17:49   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Intelligentie heb je ook al of niet. Vanaf nu dus quota voor diploma's voor lompe ingenieurs of andere universitairen? die mensen kunnen er tenslotte ook niks aan doen hé. Kleren kies je, je intelligentie hèb je!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2005 om 17:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 17:56   #38
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn eigen vrouw kent mijn nick niet, dus in alle gemoedsrust kan ik je zeggen : op dat vlak kunnen de Vlamingen dus wat leren van hen.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 18:22   #39
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik weet het slechts uit tweede hand, maar ge maakt zo wat mee als ge in mensen hun villa's moet gaan werken. D'r zijn er zelfs die hun wc op slot doen, want een mens met een schoofzak, een arbeider dus, zou eens op hun sanitair moeten kakken ....
En dat weet ik uit eerste hand. Hoe rijker het volk, hoe minder fooi en attentie. Ik heb een tijd aluminium ramen en deuren gaan plaatsen. Bij een bejaarde weduwe kregen eerst een kopje koffie voor we mochten gaan werken, en in de middag kwam de bak juppie's boven water. Mensje moest toekomen van een pensioentje, en de ramen van haar huisje werden vervangen op kosten van de zoon([size=1]die later al schertsend zei : een erfenis moet je koesteren[/size]).
Bij een andere, miljoenen job, mochten we nog niet eens binnen komen, stel dat we het parket zouden beschadigen. Dat werd lastig, en we mochten uiteindelijk, na een uur zagen, mits bergen karton en andere beschermende factoren, konden we ons werk goed doen. De heer des huizes stond erbij ge gaf continue commentaar op de snelheid van werken enzo. Toen we water vroegen om mortel af te maken was zijn reactie "zal niet gaan, hadden jullie maar moeten meebrengen, daar betalen we jullie baas dubbel en dik voor'. Uiteindelijk hebben we water uit een sloot gebruikt. Tof he.
Oud 29 april 2005, 18:44   #40
Emitzer
Lokaal Raadslid

Emitzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Hier gaan we weer.........
Discriminatie.

Akkoord, als de baas het doet, mag niet.
Maar dat is dan zijn probleem.
Hij vindt geen werkvolk?
Hij minder winst.
Hij heeft wel allochtone mensen in dienst in zijn werkplaats, dus hij is enkel 'vies' van de gedachte dat zijn klanten (waarschijnlijk de 'rijkere' klasse die in een select groepje leven en waar hij hoopt op 'mond-tot-mond' reklame) naar de concurrent stappen omwille van het feit dat er ééntje de anderen op gekke gedachten zou brengen.

Ik heb sinds kort (om sportieve redenen) mijn haar afgeschoren tot op 2mm.
Guess what?
Meteen word ik geklaseerd onder de noemer 'hooligan' en 'racist'.
So what?

Ik weet dat mocht ik solliciteren, ik beter mijn haar kan laten groeien.
You 'll never get a second chance, to make a first impression.

Dat allochtonen geconfronteerd worden met die zaken is betreurenswaardig en niet van gezond verstand getuigend, dit dankzij het knuffelbeleid en de onwil van vorige regeringen om het probleem aan te pakken.
Maar een nuchtere allochtoon zal beseffen dat de misdaadstatistieken onder 'zijn' bevolkingsgroep nu eenmaal slechter liggen dan bij de autochtonen.
Hij die er afstand van neemt, zal er vroeg of laat de vruchten van plukken.
Zoals die allochtone buschauffeur en verhuizer op radio 1 (die rode staatszender) gisteren duidelijk weergaven.
De nederlandse taal machtig zijn en er voor willen gaan......... zij beide ondervonden weinig tot geen (!) last van vooroordelen.
En net dat zet vele allochtonen in hun onderhemd, maar dat is nu net niet het gegeven waarmee ze anderen kunnen aantonen dat 'iedereen hen discrimineert'.

In mijn buurt is een zonnebank.
Een allochtoon komt twee-wekelijks de ramen wassen.
Ondertussen heeft hij een nieuwe dienstwagen gekocht en zie ik hem geregeld ergens ruiten wassen.
Die wagen had hij niet kunnen kopen mocht hij geen werk hebben.

Respect heb ik voor die man, want die doet het zelf.
Wat mij betreft, valt hij in het vakje 'autochtoon', niet dat ik daarmee wil zeggen dat alles wat allochtoon is, slecht is, maar de manier waarop die mensen zich integreren, kan alleen maar respect afdwingen.
Dus wat zeg jij? Dat die 20 Marokkanen die kwamen solliciteren TOevAllIg allemaal beantwoorden aan het negatieve imago dat jij hier schetst?

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]

http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be