![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel last heb ik daar dus niet van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Firefox
Thunderbird Frontpage 2003 Spybot - Seek and Destroy MS Office (Bijgeleverd bij de Pc, vandaar)
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die trailers werken bij mij perfect in Firefox met Quicktime Alternative (dus eigenlijk geowon de plugin.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn lijstje (enkel gratis software): Putty: handig telnet programmatje Filezilla: lichte, vlugge en zeer handig FTP-programma, stukken beter dan WS_FTP Inkscape: gratis tegenhanger van Illustrator. De interface en mogelijkheden liggen op een veel lager pitje maar het is wel gratis en open source. Gimp: gratis tegenhanger van Photoshop. Heeft me nog niet echt kunnen bekoren door die irritante interface maar toch een mooi stukje software Firefox: no comment ![]() Thunderbird: goed emailprogramma, ook handig voor RSS feeds. Avedesk: om je desktop wat op te fleuren met widgets Opera: kwalitatief zeer goede browser, toont wel reclame in de gratis versie XAMPP: Als je een webserver nodig hebt voor te testen enorm handig pakket. Bevat oa Apache, PHP4&5, Perl, Mysql, enz. PHP Designer: enorm goeie editor voor de PHP programmeur, bijna zo goed als Zend maar gratis Spybot: anti-spyware OpenOffice: als je geen geld wil betalen voor MS Office Abiword: redelijk goede tekstverwerker enz. Zeker eens bekijken: http://opencd.dischosting.nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dos 5.1
dosshell tetris vier op 'n rij Commander Keen
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() sequoiaview
http://www.win.tue.nl/sequoiaview/ Ideaal om te zien wat er zoveel plaats op je harde schijf inneemt.
![]() |
#29 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Niet echt een programma, maar wel echt een doorbraak: Wolfenstein 3D. Toch wel de grondleggers van het 3 dimensionele gebeuren op de computer. Hieraan hebben we echt veel te danken... Niet dat ik dat nu nog zou spelen, maar vroeger was dit echt het van het
![]() Maar wie weet zaten we zonder Wolfenstein3D nog steeds spelletjes zoals pong te spelen. Verder: mIRC, hoe zo een klein programmatje tot zoveel in staat is... En de vrijheid blijft, wat je bij icq en msn minder hebt. Windows, hoewel er veel fouten inzitten en het altijd kan verbeteren heeft het er wel voor gezorgd dat iedereen makkelijk met zijn computer overweg kan. Niet meer een halve dag typen om te zoeken naar het juiste commando... (ja ik weet dat linux er ook nog is, maar voor de gewone gebruiker blijft het te moeilijk) En mindere goden maar voor mij echt een must: Winrar (winzip maar beter) DirectConnect (Kazaa maar beter) GetDataBack (vindt alle gegevens dat OOIT op je HDD gestaan heeft terug, zelfs na formateren en dergelijke)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 27 juni 2005 om 13:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Allemaal freeware:
IrfanView (imageviewer/mediaspeler) ZipGenius (kan meer formaten aan dan winzip of winrar) RegCleaner (om je register uit te kuisen) SpyBot WinAmp AVG Antivirus (gratis en regelmatige updates) RBJoy (freewareprogramma om joysticks te programmeren - vooral handig omdat Microsoft hun eigen joysticks niet meer ondersteunen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Edit: Verkeerd knopke[edit]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 27 juni 2005 om 16:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Banneling
|
![]() GetRight 5.2 downloadmanager supergoe zenne
TZ Connection Booster - sneller surfen free ware Aschampoo WinOptimizer - free goed en gratis avast antivirus - gratis real time , ook e-mail , toffe uitvoering zenne http://www.avast.com/eng/down_home.html handy recovery 2.0 - free goe zenne - haalt alle data terug na crasch, defragmentatie Spy Ware doctor - http://www.pctools.com/spyware-doctor/ ( free ! ) beste keus Cryptainer LE - free goe Zonelarm - firewall surf ook af en toe naar www.itips.nl[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 1 oktober 2005 om 18:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gratis, volgt de webstandaards, en veel beter dan Frontpage of Dreamwaver.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 1 oktober 2005 om 18:32. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() GFI Lan Net Scan
ShadowSecurityScanner Neo Trace3.25 Google Tools |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]()
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 1 oktober 2005 om 18:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() * Copernic Agent Pro
* Adobe Photoshop CS2 * Power Translator 9 Pro * TuneUp Utilities 2006 * Nero 6 Reloaded * Norton Internet Security 2005 Pro * World Online TV 5.0 * Shareaza Plus
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN