![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is belachelijk, het is zo gescript als wat. Denken ze eigenlijk dat wij allemaal onnozelaars zijn. In humor zijn ze blijkbaar minder goed dan in angst creeëren.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() jammer dat niemand hier beseft (ook de linksen blijkbaar niet) welkeen triomf deze 1 e mei alsnog is geworden door de spontaniteit van laura. Wil iemand mij van de linksen eens uitleggen op welke manier Bush hierdoor populairder zou kunnen worden. misschien heb ik een stuk gemist he - ik heb immers geen tv meer.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2005 om 03:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik heb het gezien en ik vond het wel grappig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder moet ik gewoon niets weten van die Texaanse cowboy (al van bij de vorige verkiezingen). Ik snak naar november 2008, daar Bush goddank niet kan herkozen worden (of hij zou de grondwet moeten aanpassen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heb toch nog respect voor Laura Bush en de manier waarop ze zich inzet op issues zoals analfabetisme bij kinderen en de drugsproblematiek.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mensen die zeggen dat het niet stoer is om Bush af te zeiken, werken op mijn zenuwen. Misschien verdient ie het wel om afgezeken te worden..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() ja maar dat is het hem nu net he
werd hij dan niet door zijn eigen vrouw afgezeken ? en waarom zouden ze dat in scene gezet hebben ik begrijp dat eigenlijk allemaal niet zo goed heb de uitzending zelf niet gezien he jullie zullen dus wel je redenen hebben om aan te nemen (zoals het aflezen van een papierke ) dat het in scene gezet zou zijn. Maar ik begrijp dan echt niet waarom men zoiets waarvan ik alleen maar kan vermoeden dat het Bush schade toebrengt in scene zouden zetten ???????????????? ze kan mss stieken haar eigen papierke hebben gemaakt mij kwam het op de radio over alsof ze haar vent beu is en beu is om zijn versierseltje te zijn of zoiets.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2005 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Het was duidelijk in scene gezet...
Ik bedoel, Laura Bush die grapjes maakt over het feit dat haar kloot een paard afrukt? En dan natuurlijk *lachen* pauze *nieuw grapje* * lachen * Ze hebben nooit veel gevoel voor humor gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Natuurlijk stond ze het af te lezen en was het voorbereid. Maar ze bracht het goed en dat op zich is niet zo eenvoudig. Bovendien apprecieer ik het wel als mensen met zichzelf kunnen lachen. Meer quotes en dergelijke vind je in dit artikel:
http://www.washtimes.com/national/20...5521-4706r.htm
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als ik die hare smoel zie, heb ik al gegeten en gedronken... wat een kutwijf!!!
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is allemaal gescript , van spontaniteit is er geen sprake. Het is methodisch om sympathie te winnen. Met zichzelf lachen, bullshit!!
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den exodus hier kan maar niet ophouden. Het stoort hem geweldig dat Laura Bush een gelukt nummertje bracht.
Het stukje is, al dan niet voorbereid, in ieder geval een groot succes geweest. Ten eerste komt de familie Bush, niet in het minst de President, opeens veel sympathieker over. De 'menselijke' kantjes van een wereldleider naar voren brengen wekt sympathie op, dat is bekend. Vooral wanneer het met grapjes gebeurt. En nog meer met zelfspot. Verder is Laura Bush een beetje uit de schaduw geraakt. Volgens de Amrerikaanse media zijn vriend èn vijand gecharmeerd geweest. Blijf jij maar zeuren , exodus. Georges Bush is er in ieder geval populairder mee geworden. En dat is maar goed ook. Laatst gewijzigd door Antoon : 4 mei 2005 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In 2000 had ik een gesprek met een amerikaan over de VS-verkiezingen. Hij vertelde me dat een vriend hem had overtuigd om Bush te stemmen puur door wat die vriend die Bush kende hem had vertelt. Deze christen dacht ook eerst dat het een facade was maar het gesprek met die vriend veranderde dat. Bush is een gemeend Christen die open en bloot opkomt voor zijn religie en de waarden die deze vertegenwoordigd. Uw SF verhaaltjes pakken niet bij mij.
![]() |
![]() |