![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het topic werd reeds gestart in vreemdelingenbelied en integratie.
Mijn lauwe reactie: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=16 Er sloop zelfs een fout in: AEL is niet AL Persoonlijk vind ik dat met alles en iedereen moet kunnen gelachen worden. Religies en hun leiders, ideologieën en politici,........ Woorden kunnen geestelijk kwetsen, maar dergelijke 'kwetsuren' maken inherent deel uit van het geestesleven. Ze verdwijnen vanzelf en je kan er immuun voor worden. Iemand fysiek te na komen omdat hij lacht en spot of een zogezegde foute opinie verkondigt, dat is veel erger. Misschien kan de Belgische staat daar de Arabische Liga eens attent op maken. Hoewel, een staat die iemand omwille van zijn boekskes opsluit, heeft niet echt veel recht van spreken...........
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ok, dat je als politicus je woorden moet wikken en wegen, maar als carnavalgroep moet je toch alles kunnen zeggen? Het is humor, het dient om te relativeren en is niet kwetsend bedoeld. Naar mijn mening zijn sommige moslims nogal licht geraakt. Ik vrees Nederlandse toestanden de komende jaren.
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 2 mei 2005 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het enigste wat ik lees is het volgende: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 2 mei 2005 om 19:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nuchtere vaststelling. We kennen het spreekwoord van de soep?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al meer dan 40 jaar wordt door de machthebbers in Europa de vrijheid van de vreemde indringers hoger geacht dan de vrijheid van de oorspronkelijke bewoners. Al meer dan 40 jaar verliezen wij autochtonen van onze vrijheden ten voordele van de vrijheden van de vreemden. De enige manier om hier iets aan te doen is de vrijheid van de vreemden drastisch in te perken in ons voordeel. Aan ons de keuze: zij of wij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de wereld van het woord en de gedachte kan en moet de vrijheid onbeperkt zijn. Als ik mijn mening uit, hoe kwetsend ze ook mag zijn, dan belet dat de geviseerde niet om zijn (tegengestelde) gedachten te hebben en ze eveneens te uiten. In de wereld van opinies, brengt het louter uiten ervan de ander zijn vrijheid nooit in gedrang. Iedereen behoort met alles te kunnen lachen, vooropgesteld dat de geviseerde de vrijheid heeft jouw uiting te weerleggen of te negeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In Groot Britannië is het al zover gekomen dat kritiek uiten op de islam daar bij wet strafbaar gesteld is. Hirsi Ali geniet van een vrij bestaan in de gevangenis. Het zelfde voor Geert Wilders. En Pim en Theo genieten nu van de totale vrijheid.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 2 mei 2005 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 2 mei 2005 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je enigszins consequent zou blijven zou je minstens even hard tégen de fundamentalistische islam moeten zijn dan tegen 'extreem-rechts'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn de REELE PROPORTIES van ONZE samenleving waarin we VANDAAG LEVEN. Dit mogen we niet langer tolereren. Het is onze vrijheid tegenover de hunne. Wij moeten weer kunnen zeggen wat we willen, zonder bang te zijn voor ons leven. Stop de waanzin van de multicul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
-Hoeveel Europeanen zijn er? 450 miljoen? Wel, dat is een verhouding van 1 op 45 miljoen, en jij noemt dat proportioneel? Op 45 miljoen is er welgeteld 1 persoon die vermoord wordt of moet onderduiken omwille van die reden, en jij vindt dat noemenswaardig? Je zou de verhouding eens moeten weten van familiedrama's, moord en doodslag met illegale vuurwapens, dodelijke ongevallen door dronken chauffeurs, zelfmoorden door depressie, enzovoort. Stuk voor stuk fenomenen waarvan de verhouding minstens een factor duizend hoger ligt, maar daarover zie ik je nochtans niet zo druk maken... Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 3 mei 2005 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het arrest zorgt er immers voor dat gelijk welke actie die enige kritiek levert op de islam strafbaar wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik stel vast dat staaf stil geworden is.
|
![]() |
![]() |