![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nen electrische trein nogwel ? Waarom geen vliegmachien ? Waarom gene Porsche ? Waarom gene Jaguar. Dat komt dervan se. Nen helen trein vragen aan Sint Niklaas. Nen electrische nog wel. tssss.
Weet ge wel hoeveel electriciteit dat vraagt ? Weet ge wel hoeveel plutonium ge daarvoor nodig hebt ? En wat gaat ge met den kernafval doen he ? nen electische trein.... ge mogt blij zijn dat ge niet in de zak zijt gestoken. of van de roe gekregen hebt.... tssss tssss tssss nen electrische trein.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mij een zorg.
10 om te zien slaagt er mijns inziens perfect in chauvinistische Vlamingen af en toe een reality-check te geven. Die Vlaamse cultuur waar jullie vlaggenzwaaiers zo dol op zijn is een scheet die tevergeefs een fles zoekt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() mja
zoals vandaag in een opiniestuk in de De Standaard stond: het Vlaams-nationalisme heeft nog maar weinig met cultuurflamigantisme te maken maar gewoon met de centjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gentenaar, die vlaamse cultuur waar je zo neerbuigend over doet is wel wat meer dan tien om te zien.
En ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik schreef: Die moslimcultuur waar jullie vlaggenzwaaiers zo dol op zijn is een scheet die tevergeefs een fles zoekt... of nog beter: Die jodencultuur waar jullie vlaggenzwaaiers zo dol op zijn is een scheet die tevergeefs een fles zoekt... waar blijft de klacht?
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verklaar?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1: Eddy Wally zingt de internationale
2: Will Tura zingt de internationale 3: Helmut Lotti zingt de Internationale 4: Axelle Red zingt de internationale (int frans uiteraard) 5: Dana Winner zingt de internationale 6: Artiesten voor de Wereldrevolutie (zijnde al de vorige) zingen de Internationale 7: .... Zoiets? ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik goed vind aan Gorki: er is er toch nog één op deze wereld die slechter zingt dan ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Uebermensch...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN