![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn kind pedofiele neigingen | |||
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
mijn kind pedofiele neigingen???? Buiten ermee, geen pedofielen in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 58,33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, bij gebrek aan argumenten kan je natuurlijk niet veel anders doen he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat als een 12 jarige akkoord gaat met seksuele betrekkingen met een volwassene. Wat als uw 12 jarige dochter fier thuiskomt met een man van 35, ontdekt via het internet, en volop beweert verliefd te zijn?
Gaat u haar het geluk ontnemen (lees: ik ben een onmens)? Zoja, op welke basis?
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En er moet ergens een limiet getrokken worden ivm sex, 16 is daar een goede leeftijd voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Alvast is uw norm niet internationaal erkent. In Islam is een meisje van 12 jaar immers al volwassen.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 5 mei 2005 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hf
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Jullie zien over het hoofd dat onze afwijzing van pedofilie cultureel bepaald is. Zonder al die culturele regeltjes zouden kinderen die seksuele ervaringen opbouwen met volwassenen zich geen vragen stellen over 'goed' en 'kwaad' en louter gevoelsmatig uiten of het contact 'prettig' of 'onaangenaam' was (zelfs een baby kan dat door te giechelen respectievelijk te huilen). De betekenis die wij hechten aan de erogene zones (met hun aparte statuut van verboden zones), aan lichaamscontact en seks (beperkt tot intimi) en de rolverhouding kinderen-volwassenen (de volwassene als eindproduct, superieur en beschermer van het kind), om nog maar te zwijgen over de leeftijd waarop een kind psychisch 'rijp' wordt geacht (die onnatuurlijk genoeg niét overeenstemt met de fysieke rijpheid) zijn allemaal culturele variabelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uiteraard is het antwoord neen : ik verwerp dit op dezelfde grond waarmee ik homofilie verwerp. Jullie verwerpen echter de traditionele en aloude waarden voor jullie SCHIJNWAARDEN ! DE ENIGE BEDOELING VAN DIT TOPIC IS : AANTONEN DAT JULLIE WAARDEN RELATIEF ZIJN OF MET ANDERE WOORDEN DAT ONZE ARGUMENTEN TEGEN HOMOFILIE MINSTENS EVENWAARDIG ZIJN AAN JULLIE ARGUMENTEN VOOR. (ZE ZIJN OM DUIDELIJKE REDENEN OOK MEER WAARD, MAAR DAT IS HIER NIET RELEVANT) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ER ZIJN GEEN OBJECTIEVE RATIONELE CRITERIA OM PEDOFILIE TE VERWERPEN ! ERGO : PEDOFILIE EN HOMOFILIE MOGEN OP IRRATIONELE GROND VERWORPEN WORDEN ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij er een wetenschappelijke argumentie bestaat dat kinderen, bv tussen 12 & 14, niet in staat zijn eigen beslissingen te nemen, zou men, in geval van wederzijdse toestemming, onmogelijk pedofilie kunnen verwerpen, en toch homoseksualiteit goedkeuren. Wat maakt dan homo-haters slechter dan pedofilie-haters?
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 5 mei 2005 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ondertussen kunnen jullie huwen en worden jullie netjes bij de overheidsdiensten geregistreerd ! ![]() |
|
![]() |
![]() |