Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2005, 13:01   #21
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
1. Misschien hadden die klanten al wat slechte ervaringen met allochtonen?
2. Diegenen die naar Feryn stapten misschien wel, maar de overgrote meerderheid niet.
Gezien de hoge criminaliteit onder allochtonen lijkt het mij idd ook niet aangewezen om ze te laten werken aan afsluitingen, poorten etc., toch zaken die juist dienen om de dieven buiten te houden.
Kortom ge scheert weer zo goed als alle migranten over dezelfde kam.

Leg mij ook maar eens uit hoe ge de hogere criminaliteit onder allochtonen gaat omlaag halen als zoveel allochtonen zonder werk blijven zitten.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 13:04   #22
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

,

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 12 mei 2005 om 13:04.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 13:20   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Simpel eigenlijk. Minder allochtonen zonder werk hier hebben.
Oplossingen, de bepaalde groep allochtonen die niet aan werk geraken wegens slechte reputatie/meestal minder goeie opleiding krachtdadig simuleren om de kleine groep misbruikers in hun midden aan te pakken, en natuurlijk een echte opleiding te geven.
De hedendaagse manier om het niveau van een klas naar het niveau van de minst begaafde af te zwakken is voor iedereen een ramp.
Oud 13 mei 2005, 08:48   #24
Kifkif
Banneling

Kifkif's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Simpel eigenlijk. Minder allochtonen zonder werk hier hebben.
Oplossingen, de bepaalde groep allochtonen die niet aan werk geraken wegens slechte reputatie/meestal minder goeie opleiding krachtdadig simuleren om de kleine groep misbruikers in hun midden aan te pakken, en natuurlijk een echte opleiding te geven.
De hedendaagse manier om het niveau van een klas naar het niveau van de minst begaafde af te zwakken is voor iedereen een ramp.
Tja, daar zit iets in... Ik denk dat dé twee trefwoorden zijn: opvoeding(vooral de houding van de vaders) en omgang met de verkeerde 'vrienden'. Ik zie het soms in mijn omgeving gebeuren: goei gasten die in het lager onderwijs hun best deden en redelijk tot goed presteerden, maar als ze wat ouder worden, komen ze terecht in van die clubjes met gasten wiens enige levensdoel erin bestaat om zo gemakkelijk mogelijk aan een brommer(later ne BMW ofzo), ne GSM, enzovoort te geraken. Sommigen laten zich dan op sleeptouw nemen. Maar ook de lakse houding van de politiek speelt een enorme rol. Als ik hoor dat de politie in Molenbeek in bepaalde straten beter niet meer patrouilleert, dan weet ge het wel...
Het is ook een feit dat sommige familievaders hun zonen direct of indirect steunen in hun wangedrag. Dat zijn dan Marokkaanse families die neerzien op het Westen, die zich gesteund voelen door bepaalde politieke partijen, en die uiteindelijk gaan denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Deze mensen berokkenen de Marokkaanse gemeenschap in zijn geheel enorm veel schade.
Ik wou dat meer autochtonen zouden beseffen (vooral die nu VB stemmen) dat er in de Marokkaanse gemeenschap verschillende uiteenlopende groepen bestaan, die ook dikwijls met mekaar overhoop liggen. Mijn familie heeft in ieder geval een ware hekel aan al die overlastjongeren en hun families(tenminste als de ouders hun kinderen niet proberen op te voeden).
Kifkif is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2005, 22:24   #25
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kifkif
Tja, daar zit iets in... Ik denk dat dé twee trefwoorden zijn: opvoeding(vooral de houding van de vaders) en omgang met de verkeerde 'vrienden'. Ik zie het soms in mijn omgeving gebeuren: goei gasten die in het lager onderwijs hun best deden en redelijk tot goed presteerden, maar als ze wat ouder worden, komen ze terecht in van die clubjes met gasten wiens enige levensdoel erin bestaat om zo gemakkelijk mogelijk aan een brommer(later ne BMW ofzo), ne GSM, enzovoort te geraken. Sommigen laten zich dan op sleeptouw nemen. Maar ook de lakse houding van de politiek speelt een enorme rol. Als ik hoor dat de politie in Molenbeek in bepaalde straten beter niet meer patrouilleert, dan weet ge het wel...
Het is ook een feit dat sommige familievaders hun zonen direct of indirect steunen in hun wangedrag. Dat zijn dan Marokkaanse families die neerzien op het Westen, die zich gesteund voelen door bepaalde politieke partijen, en die uiteindelijk gaan denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Deze mensen berokkenen de Marokkaanse gemeenschap in zijn geheel enorm veel schade.
Ik wou dat meer autochtonen zouden beseffen (vooral die nu VB stemmen) dat er in de Marokkaanse gemeenschap verschillende uiteenlopende groepen bestaan, die ook dikwijls met mekaar overhoop liggen. Mijn familie heeft in ieder geval een ware hekel aan al die overlastjongeren en hun families(tenminste als de ouders hun kinderen niet proberen op te voeden).
Iets wat ik al meermaals gezegd heb,want overlast draagt er toe bij dat Vlamingen op het VB gaan stemmen,ze worden radicaler en zo zijn de meeste Vlamingen niet als ze er geen reden toe hebben.
Weer spijtig voor diegenen die het echt wel goed menen natuurlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be