![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: NIEUWE BEVRIJDING NODIG VOOR BELGIE? | |||
| JA |
|
12 | 46,15% |
| NEEN |
|
14 | 53,85% |
| Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
BUB blijft echt grappig.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
BUB blijft niet enkel grappig maar vooral zielig..
een partijtje met 1% (?) of zelfs minder (?) stemmen met domme, idiote, onrealistische programmapunten... |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je kan ze het best vergelijken met de dorpsidioot van vroeger. Niet gevaarlijk, ammusant en niemand neemt ze au sérieux. Laatst gewijzigd door Truder : 6 mei 2005 om 16:52. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Dien Hans, wat doet den dieë eigenlijk voor de kost ??
|
|
|
#26 |
|
|
Is de oorlog hier NOG steeds bezig?
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Citaat:
maar weest gerust, als onrecht geschiedt en het belgisch leger ons grondgebied schendt met geweer en granaat te allen tijde paraat! Laatst gewijzigd door Ambiorix : 6 mei 2005 om 18:26. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister-President
|
BUB, zie je nu waarom ik niet sta te springen om bij jullie aan te sluiten?
Ik sta zeer dicht bij uw Unionistische visie, enkel de manier waarop jullie die willen bereiken, staat me niet zo aan. Ik geloof dat samenwerken en, op niveau, discussieren kan naar een serieuze oplossing leiden... Idiote opmerkingen, zoals deze topic, leiden er enkel toe dat onze gemeenschappelijke visie eerder geridiculiseerd en beschimpt wordt ipv. bespreekbaar. BUB, stop de nonsens en laat de issues over aan mensen met meer gezond verstand! Het zal U en mij meer opbrengen, dan jullie idioterieën op dit vlak! Met Dank, Rudy Van Nespen, Voorzitter a. i. Nationale Unie. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Heb je nu echt geen beter dingen te doen dan uwe *kostbare* tijd te verprutsen aan uw onozel onderwerpen over "nieuwe bevrijdingen" en "nazi's" enz. Want moest je eens weten wat echte nazi's zijn hé, wil ik u graag eens uitnodigen naar Auschwitz of Buchenwald, daar zal je pas echt de gruwel meemaken die Europa zo'n 60 jaar geleden heeft meegemaakt!! Ik zit verdomme met die talloze slachtoffers in die geleden hebben tijdens WO II, dat was afschuwelijk en mag inderdaad nooit meer meemaken, maar hoe durf jij een partij symbolisch veroordelen tot nazisme? U beledigt mij van een nazi? U beledigt niet enkel mij maar de miljoenen slachtoffers onder het nazi-regime omdat je het nazisme zo licht opneemt en misbruikt voor politieke doeleinden. Wanneer ga je nu in godsnaam toegeven dat een ruime groep Vlamingen (1.000.000!!) voor het Vlaams Belang hebben gestemd. Wanneer ga je eens buigen voor de mening van het volk? Niet voor hun zogezegde extremistische standpunten en zeker niet omdat er "nazi's" inzitten maar wegens hun degelijk alternatief die ze kunnen bieden ten opzichte van paars en rooms-paars. Please man, een voorzitter van een politieke partij, ook al telt die maar 8 man, had ik toch wel beetje meer volwassenheid verwacht hoor dan "2e bevrijdingen" en "nazi verwijten"... be adult!
Laatst gewijzigd door William : 6 mei 2005 om 19:59. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hoe zeer ik ook sympathiseer met het gedachtengoed van mijn BUB-collegas, ik hou niet van de wijze waarop ze dat gedachtengoed steeds weer onderwerp van hoon en ridiculisering maken, omdat ze in wezen gelijk hebben, maar het steeds verkeerd aan de man brengen... Ik wou dat ze eindelijk eens opgroeiden... |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Momenteel zijn er een aantal veel belangrijker zaken waar we dringend meer tijd zouden moeten insteken: Denken we maar aan de eindeloopbaan discussie, de hardere aanpak van moslim-radicalisme, het aanzwengelen van de stagnerende economie. De Vlaamse gemeenschap heeft gelijk met de eis tot splitsing, maar moet dringend deze eis in het juiste perspectief stellen. In software quality termen spreken we hier van een prioriteit: 'Nice to have'! |
|
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|