![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Prettige middag
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Toen Morel nog bij de NV-A was; was ze nog voorstander van het homohuwelijk en nu opeens kan dat niet meer; heeft ze een documentje moeten ondertekenen misschien vooraleer ze bij het VB kwam; zo'n documentje omtrent de homohaat van de partij!
Eens benieuwd wat de reactie is van Jurgen Verstrepen die het altijd fel opgenomen heeft voor de holebi's in zijn programma Zwart-Wit; of zou hij ook gedraaid zijn met de wind?
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Menselijke natuur > logica
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge kunt niet anders dan hakken of kakken op het Vlaams Belang... net zoals een mislukte boerenpastoor die steeds kritiek heeft op de paus !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad er is geen grotere leugenaar dan Guynokkio... mail eens naar de VLD !! ![]() De groei van het Vlaams Blok en nu Vlaams Belang is daarvan het beste bewijs !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gayparade heeft meer weg van carnaval of travestieshow dan wat anders en maken een karikatuur van de echt homo en lesbienne...
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de jaren '90 was je nog te gast op de door de DVU georganiseerde jaarlijks partijmeeting in het Beierse Passau, waar de meest radicale standpunten verkondigd werden, samen met oa H.V. Jij bent de hypocriet Luciano! |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() En gelijk heeft ze. Die degoutante janettenparade heeft nu lang genoeg geduurd. Tijd voor dratsische oplossingen.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik u niet ken ga ik voort op wat JVDB & co hier zeggen maar u beweert dus dat die liegen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Morel zegt ook maar gewoon wat Vanhecke haar na de seks toegefluisterd heeft.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een paar fotootjes van de meetings in Nibelungenhalle van Passau, waar Decoorne destijds ook op te gast was: ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |