Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 mei 2005, 12:56   #21
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Verwerpelijk? Misschien... Peuterniveau?
Soit,blijkbaar had ik toch een gevoelige snaar geraakt aan u post te merken,en dat was mijn bedoeling.
Prettige middag

Novalis
Grellig is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:58   #22
bartje
Minister-President

Standaard

Toen Morel nog bij de NV-A was; was ze nog voorstander van het homohuwelijk en nu opeens kan dat niet meer; heeft ze een documentje moeten ondertekenen misschien vooraleer ze bij het VB kwam; zo'n documentje omtrent de homohaat van de partij!

Eens benieuwd wat de reactie is van Jurgen Verstrepen die het altijd fel opgenomen heeft voor de holebi's in zijn programma Zwart-Wit; of zou hij ook gedraaid zijn met de wind?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:58   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Soit,blijkbaar had ik toch een gevoelige snaar geraakt aan u post te merken,en dat was mijn bedoeling.
Prettige middag
Inderdaad, je hebt een gevoelige snaar geraakt: ik heb een hekel aan imbeciliteit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 8 mei 2005, 13:33   #24
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, je hebt een gevoelige snaar geraakt: ik heb een hekel aan imbeciliteit.
Als je modder smijt kan je modder terug verwachten, of het nu terecht is ofniet.

Frank Dane
Eternity is offline  
Oud 8 mei 2005, 13:34   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Als je modder smijt kan je modder terug verwachten, of het nu terecht is ofniet.
Ik gooi met gefundeerde modder, hij niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 8 mei 2005, 13:36   #26
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gooi met gefundeerde modder, hij niet.
Of het gefundeerd is ofniet maakt niet zoveel uit.
Menselijke natuur > logica

Frank Dane
Eternity is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:00   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Voil�*, daar hebben we weer het roddelen en lasteren op basis van leugens, het op de persoon schieten uit onmacht. Voorspelbaar bij Blokkers, dank u om dat nog eens in de verf te zetten.
ge oogst wat ge zaait !!

ge kunt niet anders dan hakken of kakken op het Vlaams Belang... net zoals een mislukte boerenpastoor die steeds kritiek heeft op de paus !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:14   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat hypocriet Mormelken haar weg gemaakt heeft naar het partijbestuur. De vraag hoe ???? Antwoord te vinden in Oostenrijk...
Het verschil is dat hoge bomen veel wind vangen, dat een partijtop moet terecht gewezen worden indien ze het volk voorliegen en bedriegen...

Ik ben van geen betekenis, enkel de boodschapper.
Moet ik er nu nog een tekeningske bijmaken of zal het gaan zo ?
Ik dacht dat het in China was... ze is misschien boedhiste geworden en gelooft in reïncarnatie...

Inderdaad er is geen grotere leugenaar dan Guynokkio... mail eens naar de VLD !!

De groei van het Vlaams Blok en nu Vlaams Belang is daarvan het beste bewijs !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:17   #29
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Gayparade heeft meer weg van carnaval of travestieshow dan wat anders en maken een karikatuur van de echt homo en lesbienne...
ancapa is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:28   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ge oogst wat ge zaait !!

ge kunt niet anders dan hakken of kakken op het Vlaams Belang... net zoals een mislukte boerenpastoor die steeds kritiek heeft op de paus !!
Ik heb die frietenbakker hier nog niet anders weten doen dan inhakken op het Vlaams Belang.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:36   #31
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*�*�*r gaat het niet om ! Twee jaar geleden liep ze vooraan in de stoet op Roze Zaterdag, om de poen keerde ze haar (lieftallig ?) kontje... Een opportunistische draai van 180°, geloofwaardig niet ??? 8)
Hou toch op met je hypocriet gezever Luciano. Je bent zelf veranderd in een aantal zaken sinds je niet meer bij het VB bent, je tracht jezelf een fatsoenlijk imago aan te meten, maar je loopt over van haat en frustraties.

In de jaren '90 was je nog te gast op de door de DVU georganiseerde jaarlijks partijmeeting in het Beierse Passau, waar de meest radicale standpunten verkondigd werden, samen met oa H.V.
Jij bent de hypocriet Luciano!
Guderian is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:38   #32
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Ik heb die frietenbakker hier nog niet anders weten doen dan inhakken op het Vlaams Belang.
Moet zijn dat er dan veel te vertellen valt, nietwaar ? En zelfs niet bij machte een zinnig antwoord te geven. Schelden, dat wel ! Dat moet erg zijn...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:40   #33
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

En gelijk heeft ze. Die degoutante janettenparade heeft nu lang genoeg geduurd. Tijd voor dratsische oplossingen.
Oud 8 mei 2005, 16:41   #34
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet zijn dat er dan veel te vertellen valt, nietwaar ? En zelfs niet bij machte een zinnig antwoord te geven. Schelden, dat wel ! Dat moet erg zijn...
Naar ik hier al vernomen heb was of is uw beroep frietenbakker, als u dat ook al schelden noemt.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:42   #35
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Hou toch op met je hypocriet gezever Luciano. Je bent zelf veranderd in een aantal zaken sinds je niet meer bij het VB bent, je tracht jezelf een fatsoenlijk imago aan te meten, maar je loopt over van haat en frustraties.

In de jaren '90 was je nog te gast op de door de DVU georganiseerde jaarlijks partijmeeting in het Beierse Passau, waar de meest radicale standpunten verkondigd werden, samen met oa H.V.
Jij bent de hypocriet Luciano!
Gudje toch, ge kunt de zaken niet vergelijken. Naar het eind van de jaren '90 was mijn goesting al uitgeblust. Meer en meer zag ik in welke vuile mesthoop ik terecht was gekomen. Een mens met gezond verstand leert uit zijn fouten, jij niet blijkbaar...
Oud 8 mei 2005, 16:45   #36
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Naar ik hier al vernomen heb was of is uw beroep frietenbakker, als u dat ook al schelden noemt.
Wat u verneemt over mij van Blokkers is altijd roddel en leugen, wie dit klakkeloos overneemt is een ezel... In dit geval een Blokezel zekers ?
Oud 8 mei 2005, 16:50   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat u verneemt over mij van Blokkers is altijd roddel en leugen, wie dit klakkeloos overneemt is een ezel... In dit geval een Blokezel zekers ?
Ik stem voor het Vlaams Belang ja.
Aangezien ik u niet ken ga ik voort op wat JVDB & co hier zeggen maar u beweert dus dat die liegen?
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:52   #38
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Morel zegt ook maar gewoon wat Vanhecke haar na de seks toegefluisterd heeft.
Musketo is offline  
Oud 8 mei 2005, 16:58   #39
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gudje toch, ge kunt de zaken niet vergelijken. Naar het eind van de jaren '90 was mijn goesting al uitgeblust. Meer en meer zag ik in welke vuile mesthoop ik terecht was gekomen. Een mens met gezond verstand leert uit zijn fouten, jij niet blijkbaar...
Uitgeblust... Laat me niet lachen!!! Daarmee dat uw meelopers ons op de betoging van de NtG in Brugge destijds kwamen vertellen dat Vlaanderen Leefbaar radicaler zou zijn dan het Vlaams Blok! Uw toenmalige vriendin uit Beernem kwam het me persoonlijk vertellen. Na afloop ben je samen met oa haar en een paar van je meelopers gaan eten in Brugge. Vieze leugenaar!

Een paar fotootjes van de meetings in Nibelungenhalle van Passau, waar Decoorne destijds ook op te gast was:

Guderian is offline  
Oud 8 mei 2005, 17:22   #40
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Uitgeblust... Laat me niet lachen!!! Daarmee dat uw meelopers ons op de betoging van de NtG in Brugge destijds kwamen vertellen dat Vlaanderen Leefbaar radicaler zou zijn dan het Vlaams Blok! Uw toenmalige vriendin uit Beernem kwam het me persoonlijk vertellen. Na afloop ben je samen met oa haar en een paar van je meelopers gaan eten in Brugge. Vieze leugenaar!

Een paar fotootjes van de meetings in Nibelungenhalle van Passau, waar Decoorne destijds ook op te gast was:
Weeral aan het roddelen, niets van wat u hierboven plaatste is waar ! Ten andere, wat een ander zegt ben ik niet verantwoordelijk voor... En gaan eten, ook al een leugen ! Toen wij een ogenblik met een aantal mensen iets nieuws wilden proberen ging het om eerlijker, rechtlijniger en correcter. Precies omdat in mij niet meer het nodige vuur stak heb ik vlug de ganse zaak opgegeven. Waarom zou ik, en eigenlijk voor wie... Toch niet voor ons dom volk, ook d�*t heb ik begrepen. Meer woorden maak ik niet meer vuil aan uw gezwets, u doet dit toch maar om niet te moeten ingaan op wat ik plaatste in de topic. Slappeling...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be