![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor de informatie!
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Zo werkt de maatschappij. Uiteindelijk moet je toch tot compromissen komen, al is het niet in je eigen partij, dan is het in de regering of in het parlement. Discussiëren moet je toch eens en dat is gemakkelijker als je allen in dezelfde partij zit en elkaar goed kent.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En in compromissen sluiten zijn Belgen wereldkampioen als je het mij vraagt.
Zo zit de regering in elkaar, compromissen sluiten. Bestaat er dan niet het gevaar dat men seriues van het partijprogramma gaat afwijken? |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Compromissen sluiten is beter dan oorlog voeren.
Een partijprogramma moet vooral efficiënt zijn en een goed beleid mogelijk maken. Het kan dus aangepast worden aan de noodzaken, op voorwaarde dat de essentie bewaard wordt en bij ons is dat de nationale eenheid. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamsnationale leugenpropaganda ten top
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is toch simpel vriend, iedereen geeft zijn idealen op en er wordt alleen gesproken over thema's waarover iedereen sowieso al akkoord was. Hetzelfde als wanneer al deze mensen hun idealen zouden volgen alleen... is het dan niet meer mogelijk om het over punten te hebben waar niet iedereen het mee eens is want, je zit allemaal in hetzelfde bootje! Ergo, het resultaat van zo een gedrocht heeft géén meerwaarde, in tegendeel, het beperkt sterk de mogelijkheden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Grellige,
de BUB-Limburg is effectief bezig met acties in Limburg. De laatste acties vonden plaats in de paasvakantie te Hasselt en Tongeren. Deze acties waren een succes, waarbij ongeveer duizend folders of meer werden uitgedeeld en we bijna uitlsuitend konden rekenen op appreciatie, enthousiasme en aanmoedigende woorden van mensen! Noord-Limburg staat hoog op de agenda van BUB-Limburg. De volgende actie zal dan ook plaatsvinden in uw eigen streek. De datum is nog niet vastgelegd maar door het feit dat vele van onze leden en actievoerders nog steeds student zijn, zult u die actie ergens eind juni mogen verwachten. Als u geinteresseerd bent kunt u zich steeds inschrijven via de BUB-site. --> www.b-u-b.be Dan houden we u persoonlijk op de hoogte. Vriendelijke Belgische groeten
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 mei 2005 om 15:54. |
|
![]() |