![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Het linkse apparaat in al zijn glorie!
Repressie op het blanke verzet voeren terwijl islamieten ongestraft onze samenleving verkankeren. Een toestand schapen maar de gevolgen niet willen dragen. De enige verliezer in de multikulturele samenleving is het eigen volk.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las op de VB site dat de persoon in kwestie geen VB lid was.
Voor zover ik begrepen heb ging het hem over een verhitte toog-discussie over de verkiezingen. Wat ik al niet begrijp (en wat mij ook ten zeerste zou storen) is dat de persoon in kwestie niet over het VB mocht praten "omdat" er een marokkaanse dienster rondliep. Bij mj klinkt dat als "niet over het verzet praten "omdat" er een SS er in de buurt is". Iedereen weet dat toogpraten over politieke partijen ALTIJD tot grote trammelant leidt. De dag nadien zijn de pinten uitgewerkt en de mensen gaan terug voort met de orde van de dag. Hoeveel banale caferuzies zijn er zo niet ontstaan én uitgedoofd? Maar nee, vanaf het moment dat er iemand met een andere huidskleur in de buurt is mag men er niet meer over spreken. En zeker mag men in dat geval geen rechtstreekse uitspraken aan een andersgekleurde persoon richten; zelfs niet indien die andersgekleurde persoon zich komt moeien in een tooggesprek waar ze normaal niet bij moeten zijn. Waarom liepen die twee (moeder + dochter) de persoon dan nog achterna terwijl hij de cafetaria verliet? OK! Het is genoteerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2005 om 05:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ZEER terechte veroordeling. Hij is er nog veel te goedkoop vanaf gekomen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VB-er gaat echter in beroep in de hoop volgende keer een rechter te treffen met VB-sympatieën. Wel ik hoop dat hij teleurgesteld zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke kutwetten spelen in de kaart van het VB. Deze laatsten zullen gretig (en in dit geval hoogst terecht) de totalitaire trekjes van ons regime aangrijpen, uitvergroten, en proteststemmers voeding geven........ Je mag totalitarisme niet met hetzelfde wapen bestrijden. Om de vrije mening te garanderen kan je ze niet aan banden leggen, en dat is wat dergelijke wetten de facto doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is nog steeds een wereld van verschil tussen bedreigingen en uitvoering ervan. Komt dit bekend voor: "Zolang hij niks doet kunnen we niet ingrijpen........." ?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef jij dan eens een voorbeeld van een verderfelijke mening die geen misdaad is, want ik vind er geen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan hooguit begrip trachten op te brengen voor wat mensen ertoe drijft om verderfelijke uitspraken te doen. Je kan trachten te achterhalen wat er achter die uitspraken schuilt, wat de werkelijke problemen van die mensen zijn, en wat je kan doen om hen te helpen. Eén ding is zeker, gemakkelijk is het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele mening op zich is misdadig. Enkel het uitvoeren van die mening, wanneer de overgang van woord naar daad plaats vindt, kan misdadig zijn. Citaat:
Trouwens, is Gaïa de wetgever? Gaïa kan inspirerend zijn voor de burger om wetten te stemmen die jouw hogergenoemde pleziertjes danig inperken, maar ik weet niet of daar reeds een politieke meerderheid voor is. Zijn de meeste Gaïa fans trouwens geen dierenliefhebbers? Citaat:
Er bestaan hoogstens verwerpelijke meningen die eens ze in de praktijk gebracht worden een misdaad zijn. Maar zolang het bij een mening blijft kan je niet van een misdaad gewagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens er een daad plaatsvindt, behoort de daad bestraft, niet de mening.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 mei 2005 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Worden die daders ook als racisten neergezet door u?
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 11 mei 2005 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier hebben we te maken met een 'mening' die in de buurt komt over te slaan in een daad. Je verkondigt niet langer een algemene stelling, doch je gaat over tot een persoonlijke aanval, die mij in discrediet kan brengen, mijn reputatie schaden. Dat heet de wetgever laster en eerroof. Een andere reden waarom uw voorbeeld als een tang op een varken slaat: Je verwart het uiten van een mening met een daad: het ontvoeren van meisjes en aan een misdadiger uitleveren is b.v. heel wat anders dan een artikel schrijven waarin je pedofilie goedpraat. Dat lijkt mij een immens verschil. Maar ik zal mijn goede hart tonen, en je niet aanklagen voor laster en eerroof en valse betichtingen van ontvoering. Ik zal ook niet vragen aan de forumleiding om het te verwijderen. Het voorbeeld toont té goed het verschil aan tussen woord en daad. Een excuusje (in oranje letters) volstaat..........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 mei 2005 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |