![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: waar? | |||
Antwerpen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Leuven |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Brussel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Gent |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Brugge |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Hasselt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Om het even |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Rotterdam?
*kijkt hoopvol* |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bierkelder?
![]() (Nog nooit van gehoord...)
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 mei 2005 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() néen daar gaan we niet
![]() Pavlov; STELLA pintjes 90cent (+dikwijls een actie bv. goedkope duvels, soms zelfs 25'ers aan 60 ct!) De Wink; gezellig! (stamcafé chemisten, geologen, en geografen) De Ambiorix; op oude markt, gezellig en plaats voor genoeg volk (nadeel:Cristal) The Seven Oaks; gezellige "ouwerwets" keldercafé (met nagelkloppen!) De Blauwe schuit; vismarkt andere voorstellen van Leuvenaars zijn welkom! Laatst gewijzigd door Ambiorix : 14 mei 2005 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() De Blauwe schuit is goed voor mij, dat weet ik zijn.
Voorstel voor een datum: zaterdag 9 juli? Mei is misschien al te snel, en ergens volgende maand bevalt mijn vrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() En dan zijn 't exaams dus zoiezo Juli als 't kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Op den anderen draad over dit onderwerp was het idee gerezen om in een moslim marokk vzw een meeting te doen en een glassje muntthee te verbruiken... Kennen de leuvenaars een dergelijk etablissement binnen hun stad ? ... Desnoods kunnen we ook 2 forummeetings houden nl.
1 waar ook een echte moslim kan zijn + 1 typisch vlaamse in een gelegenheid met alcoholica... maar dan liefst niet gelijktijdig kompreneble...
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() ben in juli en augustus weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
just ja ![]() ![]() ![]() ![]() dat het maar rap gedaan is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom af als in het juli is (en in een weekend, tijdens de week moet ik werken).
![]()
![]() |
#32 |
|
![]() En de BH van V??
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Lincoln stelde een vzw voor in de Antwerps-borgorokaanse buurt op
9 juli - een interessante ervaring voor politics.be debaters... (zie andere thread) gelieve op te geven wie komt zodat Lincoln met de uitbaters van het etablissement de nodige schikkingen kan treffen ...
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Jamaar, als wij naar Antwerpen komen bij Lincoln, komt hij volgende keer ook mee met ons naar een gewoon café toch? De meerderheid wil naar Leuven, en ik wil wel eens moeite doen voor een ander, maar ik weet graag dat dat dan in de 2 richtingen werkt, schnappie?
In elk geval, ik zal er zijn, waar het ook mag doorgaan. Laatst gewijzigd door VlaamseBelg : 19 mei 2005 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ik kom naar Lincoln.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Afhankelijk van het uur misschien wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet er wel bijvertellen dat ook voor mij over 10 dagen mijnen blok (met exaams derna) start, dak in (begin) juli 2 weken weg ben naar Spanje, derna terug begin te blokken voor mijnen tweede zit (exaams vanaf half augustus) en dak 95% van mijn weekendavonden doorbreng, al babysittend. Verder is vervoer ook een heikel punt, daar ik geen auto heb en afhankelijk ben van openbaar vervoer of mijn fiets (vandaar ook dak Mechelen voorstel, kzit daar op kot). Moraal vant verhaal: ik vrees dat ge uiteindelijk toch mijn kat gaat zien, spijtig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Wat dacht ge van Herentals
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus bij onze marokaanse virenden komedn reed Steven, Vlaamse Belg, Lincoln
en ikzelf op 9 juli .. dat is alreeds een groot succes op voorhand... Mijn gedacht : ofwel kunnen we in de rapte in Leuven nog eens een pint pakken alvorens de blok serieus begint - ofwel komen we serieus bijeen einde Augustus/begin September in Leuven... Met Lincoln in een alcoholschenkend etablissement ?? Ik ken 3 soorten moslims : 1. Diegene die dat met plezier doen en zelfs zelf bier of wijn drinken (hun eventuele zondigheid is een aangelegenheid tussen henzelf en Allah) 2. Diegene die U met plezier naar een Café zullen vergezellen, maar zelf een koffie/thee of frisdrank zullen drinken. 3. Diegene die zelfs niet in de nabijheid van een gelegenheid waar men alcohol schenkt zullen komen Den tofste moslim waar ik ooit goede gesprekken mee gevoerd heb was er ene van de 3de categorie.. ik heb veel thee en koffie met die gast gedronken.
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 20 mei 2005 om 13:58. |
![]() |
![]() |