![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Geen splitsing. Eindelijk officieel dus.
Hoe onvoorspelbaar. ![]() (btw het is echt wel enorm grappig hoe politici elkaar hiervoor uitkakken... ik ga nog wa tv zien :d) |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens de mensen beginnen dat gedoe van BHV meer en meer beu te worden, sommigen denken dat dit het allerbelangrijkste is maar in weze is het maar zottigheid die zich afspeelt in sommige hoofden waar de mensen totaal niet in geïnteresseerd zijn, er zijn belangrijker zaken zu dan dat gedoe rond BHV. Trouwens de grote schuldige is en blijft de CD&V; zij hebben ruim 40 jaar de kans gehad om te spitsen en ze hebben het niet gedaan en nu schuiven ze alle schuld op de paarse meerderheid... van een staaltje hypocrisie gesproken!
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik wil hier wel effe beklemtonen dat ik de VLD helemaal niet goedpraat hé!!!!
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus spreek maar voor uzelf hoor als u spreekt in de naam van de Vlamingen of inwoners van BHV. Ik woon dan nog eens in een faciliteitengemeente waardoor ik de communautaire spanning des te meer voel... ... u zegt geen spanningen? Bent u blind of doofstom?
![]() |
#27 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Feit blijft dat: 1) VLD en SPa het regeerakkoord doorbreken: meteen bleken de vermoedens dat hun verkiezingsbeloften aan de kiezers en de burgemeesters er gewoon waren om zoveel mogelijk mensen naar de mond te spreken 2) ze bovendien nu ook liegen: Somers en Stevaert beweren immers dat ze niet akkoord gingen met dar "onredelijke pakket van Franstalige eisen", terwijl alle Franstalige onderhandelaars duidelijk zeggen dat Spirit de schuldige is, zoniet zou volgens hen dat akkoord er wél gekomen zijn.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Nu heeft brussel-halle-zeikvoorde ook al een appart (tijdelijk) forumonderdeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
moeten we die dingen vanaf nu dus ook maar allemaal zo laten? of de bevoking ergens wakker van ligt of niet doet er helemaal niet toe, de wet moet gerespecteerd worden
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de franstaligen zijn serieus problemen aan het zoeken, door hun imperialistische houding zijn ze eigenhandig de belgische fundamenten aan het ondergraven. ze zullen nog in de put vallen die ze zelf gegraven hebben
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (nuja "sneller" is niet moeilijk hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Nuja iedereen is boos op elkaar omdat ze hun beloften niet nakomen. (alsof dat nog hun schuld is ook
![]() Mja op termijn zullen de franstaligen er nog spijt van krijgen peins-ik. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar is een Belgische koning Veel Belgische vertoning Een Belgische vlag, een Belgisch lied Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet Laatst gewijzigd door muys : 11 mei 2005 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maak u zich maar niet te veel illusies want door mensen zoals jij hebben personen zoals hitler aan de macht gebracht. het niet respecteren van de grondwet en de democratie net zoals nu gebeurt dankzij de VLD,SP.A en PS leggen de weg open voor nieuwe dictaturen net zoals dat in de tijd van hitler gebeurde. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De franstaligen schijnen niet te beseffen wat er hier allemaal aan het gebeuren is. Dit was een vreselijk domme zet van hen. Het VB heeft het echt makkelijk nu: toekijken + commentaar geven. Annemans bezig gezien tegen verhofstadt? (die laatste staarde naar z'n papieren. Vin ik nogal laf, je moet mensen dureven aankijken wanneer ze je de grond in boren, anders moet je niet in de politiek gaan vind ik.) Soit brussel-halle-kutvoorde is eigenlijk nogal iets onbenulligs, dat helemaal niet op zo'n zeik had moeten uitdraaien. Nuja leuk voor de VB'ers, nog iemand content zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |