![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VLD wordt zondag gesplitst ! Niet onmiddellijk of onverwijld... maar vóór 17 u !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat hij maar aan zijn hart denkt en zijn postje... of de VLD'ers gooien hem zelf buiten, met een wasa-hari of zoiets ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Waarschijnlijk moet dit keer de 103-jarige Karel Poma de VLD-rangen sluiten middels een bleitspeech.
PS Het groene hout dat de VLD kan vervangen is "dankzij" de kiesdrempel bij voorbaat tot afsterven gedoemd. PPS Beliën een liberaal ? Het gaat hier toch niet om Paul Beliën ?
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 17 mei 2005 om 16:21. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "hierboven een portret van dat individualistisch zwijn" |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Waar moet ik als liberaal naar toe?? Dat begin ik me meer en meer af te vragen.
Alleszins één iemand heeft een enorm zware verantwoordelijkheid te dragen voor de teloorgang van de VLD en de komende ongemeen zware verkiezingsnederlaag... Juist ja GV; ik spreek zijn naam voorlopig liever niet volledig uit. Zijn er alternatieven voor een liberaal maar waarvoor het VB volledig uitgesloten is?
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Nva en liberaal appel zijn de partijen die het meest voor de hand liggen
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moderne staatsconcept is niet gebouwd op de meningen van mensen die vinden dat alleen hun belang aan bod mag komen. Egidius (Halle-Vilvoordenaar) |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() STEM BUB! |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Overigens, Egidius, welk persoonlijk nadeel ondervind je wanneer de Franstalige buurman voor een Franstalige lijst kan stemmen?
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik blijf het onrechtvaardig vinden dat een partij met zoveel kiezers niet mag mee regeren. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | ||