![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.sfu.ca/~wwwpsyb/issues/19...ter/keenan.htm Nochtans toont deze link nergens aan dat Joden een hoger IQ hebben dan een Blanke Ariër. Nogmaals: bewijs dat een Jood een hoger IQ heeft dan een Europese Ariër. Ik wacht nog steeds vol ongeduld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent een slechte researcher, hé. ![]() Nog een tip: in de Bell Curve hebben de blanken gemiddeld een IQ van 100 en de Joden gemiddeld een IQ van 115. Nu moet je het toch kunnen vinden (ik heb zelfs op Stormfront deze informatie gevonden, het zal dus wel waar zijn, nee?).
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatste tip :google! Het is echt zo te vinden, hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Grond : 17 mei 2005 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() We worden weer eens overspoeld door meldingen over persoonlijke aanvallen omtrent deze topic.
Vandaar mijn kleine, doch belangrijke, oproep of het enigszins mogelijk is dit soort posts te matigen en bij voorkeur zelfs te voorkomen teneinde onbeperkt te kunnen blijven gebruik maken van dit forum. Dit is, voor alle duidelijkheid, aan iedereen gericht. Alvast bedankt voor de spontane medewerking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Man, man, man toch,
Wat ik hier op dit forum allemaal lees (niet aleen deze discusie). Ik ben een manneke van 49 met 5 kinderen en nog een zesde op komst en ik krijg echt bang van jullie. Die onverbloemde haat, jongens als die idioten aan ons bestuur en onze nieuwsbrengers niet snel gaan stoppen de bevolking op te jutten tegen rechts wordt dat hier nen burgeroorlog zoals Beiroet. Vlamingen tegen links en de moslim, Vlamingen tegen Walen, Vlamingen onderling, Christelijk tegen moslim, enz. Man, man, man toch. Rassen bestaan dat is toch duidelijk en simpel te verklaren Als men er van uitgaat dat iedere persoon die op deze planeet rondloopt het resultaat is van minstens zes miljoen jaar evolutie, en dan de gedachte doortrekt naar massale inteelt komt men uit automatisch uit op verschillende rassen. Er is een lijn die vertrekt vanaf de stamvader deze geeft zijn genen en uiterlijk door aan zijn nakomelingen, deze trouwen onder elkaar en de genen worden sterk doorgegeven. Bv. Een Mechelaar en een Lierenaar kunnen zoals iedereen daar wel weet elkaar slecht verdragen. Waarom er is de Mechelse manier van gedragen en de Lierse manier? Wel massale inteelt zo ontstaan er 2 minirassen nml de Mechelaar en de Lierenaar, te onderscheiden door gedragingen. Groter kan ik het vergelijk voor België niet trekken, ik vertel subiet waarom niet en waarom de Vlamingen zo weinig eenheid hebben. Ik ga het eerst even groter trekken, neem nu het verenigd Koninkrijk, de culturele verschillen tussen een Schot en Walesmen zijn groot. Schotten onder mekaar en walesmen onder elkaar dus de Schotse genen worden onder Schotten doorgegeven en die van de Walesmen onder de Walesmen. Groter nog is Amerika en zijn Indianen, allen Indianen en toch onderlinge verschillen tussen stammen in cultuur, uitzicht, opvattingen enz. Zo ontstaan er tussen bevolkingsgroepen dezelfde interesses en strijdvaardigheid kortom samenhorigheid en aldus rassen of zes miljoen jaar oude families die grof gezien dezelfde genen en karakter hebben. Denk hierover ff na dan zal u zien, het kan niet anders, rassen bestaan wel degelijk. Indien ik geen enkel geen in mijn lichaam heb die identiek aan de uwe is bent u zeker van een ander ras dan ik. Nu bij de Vlamingen zit het enigzins anders, wij zijn hier bezet geweest door: Italianen, Fransen, Spanjaarden, Duitsers, Oostenrijkers, zweden enz. Bovenstaanden hebben hier wel geroofd maar vooral ook verkracht, dus ik vermoed dat de samenhorigheid van de Vlamingen door het gebrek aan dezelfde voorvaders een utopie is. LEGALISE MARIHUANA |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan u beslist volgen in bepaalde punten maar dat laatste in hoofdletters doet mijn haren ten bergen rijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Indien u met een ander wezen geen enkel gen gemeen heeft, dan zijn jullie niet van een andere ras, maar van een andere soort, waarschijnlijk zelfs van een andere klasse! Als u wist hoeveel genen u gemeen heeft met een spitsmuis of een olifant! De meeste van uw genen heeft u gemeen met de andere mensen, daarom ook dat een potent mannetje en een vruchtbaar vrouwtje van de soort Homo sapiens probleemloos prachtige kindjes kunnen voortbrengen. Ongeacht hun "ras". Bijvoorbeeld, Haider (de echte bedoel ik, niet "onze" Haider van hier) zou pefect kindjes kunnen maken met een mooie bantoe-vrouw, al wensen we haar dat uiteraard niet toe.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
So; pipe down, honey.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 mei 2005 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Heb ik u niets gevraagd. Vriendelijken dank! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Philippe Rushton meet herseninhoud !
lamenilache ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Jullie zijn net zo gefustreerd door dat plantjes als links gefustreerd is door rechts. Onbekend is onbemind. Alcohol is de zwaarste drug, het is zelfs zo aanvaard dat als ik een misdaad pleeg en zeg dat ik straalbezopen was bij de uitvoering deze, dat ik daarvoor begrip en waarschijnlijkeen lichtere straf krijg. 50 a 60%¨van onze jeugd zijn misdadigers omdat ze cannabis gebruiken. Stop met onze jeugd te criminaliseren en legalise marihuana. Iedereen die zich een beetje wil informeren over cannabis weet dat het enigste schadelijke aan cannabis is dat het teer bevat en meestal gerookt wordt. Dus aub Belgische zuiplappen laat ons rustig genieten van een plantje dat haar zwaarste misdaad is, groeien in de natuur. Laat de zatlappen hun vrouwen afslagen, mensen doodrijden, vechtpartijen houden, onze ziekenzorgkosten de hoogte injagen(lever, pancreas, werkongevallen, enz.) maar vooral laat ons rustige mensen toch ons jointje paffe, de maatschappij heeft geen enkel nadeel bij het feit dat ik elke avond naar thuis kijk met nen joint in mijne mond. So 1 conclusie LEGALISE MARIHUANA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |