![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maw, waar kan ik de vraagstelling terugvinden, en waar kan ik zelf de peiling interpreteren ? Een topic - waarschijnlijk geopend door een BUBber - volstaat echt niet hoor.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Tweetalige Compagnie hahaha Wij de Walen bestoken hahaha Aan SS zijnen toog gezeten zekers. Legalise Marihuana |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() dus weg verhofstad en zijn vld en weg met sp.a en weg met de ps en vooral elio di rupo en weg met het fdf. ik begrijp dat vele vlamingen nog steeds denken dat limburg achter is (waarschijnlijk dankzij onze limburgse clown ss ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 17 mei 2005 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Kijk, Ik vind de eerste post pure opruiende taal en zou als Belg beschaamd zijn.
Gelukkig kan ik me daar tenminste van distanciëren maar het toont nogmaals dat de vlamingen ..lees vlaamse bewoners kunstenaars zijn in rond de pot draaien ...wat ze in de politieke kringen filibusteren noemen. Het verstand ontbreekt of er is gewoon onwil om de verfransing een halt toe te roepen. U verloochent dus niet alleen uw eigen grondgebied maar tevens de taaleigenheid. En de fatalistische houding ..tenminste... U gaat er per definitie van uit dat..als X gebeurt Y zal volgen is iets dat de vlamingen (nogmaals, de bewoners) blijkbaar historisch verkregen hebben. België kan blijven bestaan terwijl de gewesten/deelstaten over een verregaande autonomie beschikken. Zelfs zover dat de gewesten 100% gescheiden zijn. Beteknent dit dan automatisch het einde van de financiële ondersteuning van de franstalige kant (om maar iets te noemen)? Neen. Moet de Federale regering weg? Neen Waar zitten jullie dan over te klagen? ter info: Vroeg of laat zal de taalproblematiek sterker zijn dan de migrantenproblematiek. Fijn zeker, dan ligt Vlaanderen zeker overhoop. Maar dan verhuis ik toch hoor. Laatst gewijzigd door Pavell : 18 mei 2005 om 00:51. |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() De flaminganten gaan inderdaad zwaar over de schreef. Zij zijn het probleem in dit land !
DHL, BHV, de onwerkbaarheid en de hoge kost van het federale systeem: zij hebben dit gewild. Hun mea culpa zou gewoon eerlijk zijn. Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 mei 2005 om 06:26. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Moet wel moeilijk zijn, met zo'n oogkleppen leven... En vergeet niet op tijd uw medicamenten te nemen! |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelooft u uw eigen onzin eigenlijk? Vlamingen of nederlandstaligen bestoken de franstaligen??? Vlaanderen wordt al eeuwen na elkaar door de franstaligen en de franstalige klasse bezet, vernederd, onderdrukt en ga zo maar door... Denk eens aan de Groeningenkouter 1302, denk eens aan Albrecht Rodenbach, aan Grammens, aan de frontsoldaten die door toedoen van franstalige officieren de dood werden in gejaagd,...en zo kunnen we nog lang doorgaan! |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Volgende regering: NV.A + CD&V + Vlaams Belang!
Het volk moet krijgen wat het verdient! |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk pleit ik ook voor een regering met die partijen. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg is het nu zo, dat 0,0001 % van de stemmers nu zijn zin doordrijft, ... of halen jullie meer stemmen ? |
|
![]() |