Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 17 mei 2005, 21:08   #21
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Die vier procent peiling is de meest recente peiling. U vindt er hier genoeg topics over. De peiling maakte ons duidelijk dat 86 % van de Vlamingen pro België zijn, 10 % neutraal, en 4 % flamimbino's.
[size=6][size=4]BRON ?[/size] [/size]
maw, waar kan ik de vraagstelling terugvinden, en waar kan ik zelf de peiling interpreteren ? Een topic - waarschijnlijk geopend door een BUBber - volstaat echt niet hoor.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 17 mei 2005, 21:16   #22
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De VL'ers zijn op één ding uit: keet schoppen. BHV is zo'n middel dat ze gebruikt hebben om hun hobby te bedrijven. Het zijn echte anarchisten. Dat leiden we vooral af uit hun mening, die haaks staat op de wil van de bevolking. (bv.: BHV is regeringscrisis waard <-> BHV is géén regeringscrisis waard)

Door middel van crisispolitiek, trachten ze het land te destabiliseren waarop ze hun walgelijke slag denken te slaan: de creatie van een onafhankelijk Vlaanderen. Ik mag er niet aan denken dat 96 % van de Vlamingen gedwongen wordt om de Vlaamse nationaliteit aan te nemen.

We moeten anticiperen op hun zielige acties, en toekomstige bijna-crisissen voorkomen. Gelukkig heeft Verhofstadt het tijdig binnen de juiste banen kunnen leiden, met labielere politiekers had het erger kunnen aflopen!

Zeg nee tegen het Vlaams-nationalisme! Zeg nee tegen de N-VA! Zeg neen tegen VB!

Stem B.U.B. www.belgischeunie.Be
Kruip eens uit uw limburgs moeras en kom in de beschaafde wereld rond brussel eens bij de bevolking horen hoe "leuk" zij die geweldig arrogante verfransing vinden.
/\|cazar is offline  
Oud 17 mei 2005, 21:24   #23
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
De flaminganten zijn de schuld van alles, vooral van deze walgelijke crisis!!!
Is 't waar, jongen? Ze dragen ook bokkepoten, wist je dat al? Vooruit maar, laat u eens goed gaan...

Egidius
Egidius is offline  
Oud 17 mei 2005, 22:15   #24
Ambiorix

Standaard

Citaat:
De VL'ers zijn op één ding uit: keet schoppen. BHV is zo'n middel dat ze gebruikt hebben om hun hobby te bedrijven. Het zijn echte anarchisten. Dat leiden we vooral af uit hun mening, die haaks staat op de wil van de bevolking. (bv.: BHV is regeringscrisis waard <-> BHV is géén regeringscrisis waard)

Door middel van crisispolitiek, trachten ze het land te destabiliseren waarop ze hun walgelijke slag denken te slaan: de creatie van een onafhankelijk Vlaanderen. Ik mag er niet aan denken dat 96 % van de Vlamingen gedwongen wordt om de Vlaamse nationaliteit aan te nemen.

We moeten anticiperen op hun zielige acties, en toekomstige bijna-crisissen voorkomen. Gelukkig heeft Verhofstadt het tijdig binnen de juiste banen kunnen leiden, met labielere politiekers had het erger kunnen aflopen!

Zeg nee tegen het Vlaams-nationalisme! Zeg nee tegen de N-VA! Zeg neen tegen VB!

ik ben inderdaad een ANARCHIST tov het belgische gezag. Dat neem ik niet bepaald als scheldwoord in ontvangst ofzo
Ambiorix is offline  
Oud 17 mei 2005, 22:35   #25
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist omdat het onruststokers zijn, die de franstaligen al jaar en dag bestoken, moeten we het een halt toeroepen.
Jongske toch, ik ben heel lang geleden eens 3 jaar militair geweest in een 2talige compagnie. Ik kwam daar aan en kende geen woord Frans, 1 maand werden voor de vlamingen de cursussen in het Nederlands geven, daarna werden alle Vlamingen verondersteld voldoende Frans te verstaan om de cursussen te kunnen leren. 3 Jaar heb ik daar alle dagen Frans moeten spreken in de lessen alhoewel de Vlamingen in de meerderheid waren.
Tweetalige Compagnie hahaha
Wij de Walen bestoken hahaha
Aan SS zijnen toog gezeten zekers.

Legalise Marihuana
Hoomer is offline  
Oud 17 mei 2005, 23:05   #26
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Kruip eens uit uw limburgs moeras en kom in de beschaafde wereld rond brussel eens bij de bevolking horen hoe "leuk" zij die geweldig arrogante verfransing vinden.
héla, ik kom ook uit limburg en ik wil dat bhv direct gesplitst word en dat de franstaligen eens een lesje krijgen van wie het nu in vlaanderen en belgië het voor het zeggen heeft.

dus weg verhofstad en zijn vld en weg met sp.a en weg met de ps en vooral elio di rupo en weg met het fdf.

ik begrijp dat vele vlamingen nog steeds denken dat limburg achter is (waarschijnlijk dankzij onze limburgse clown ss ) maar dit is niet zo dus gelieve limburg als een volwaardige provincie te beschouwen alsook de bewoners ervan.We praten misschien wel wat langzamer maar we zijn wel degelijk beschaafd buiten een paar pipo's die in hasselt achter de gratis bussen van ss hollen
slegie is offline  
Oud 17 mei 2005, 23:43   #27
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
De flaminganten zijn de schuld van alles, vooral van deze walgelijke crisis!!!
dit moet u mij eens uitleggen, met een federale regering vol belgicisten?

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 17 mei 2005 om 23:43.
leeuwenhart is offline  
Oud 18 mei 2005, 00:48   #28
Pavell
Partijlid

Standaard

Kijk, Ik vind de eerste post pure opruiende taal en zou als Belg beschaamd zijn.
Gelukkig kan ik me daar tenminste van distanciëren maar het toont nogmaals dat de vlamingen ..lees vlaamse bewoners kunstenaars zijn in rond de pot draaien ...wat ze in de politieke kringen filibusteren noemen. Het verstand ontbreekt of er is gewoon onwil om de verfransing een halt toe te roepen. U verloochent dus niet alleen uw eigen grondgebied maar tevens de taaleigenheid.

En de fatalistische houding ..tenminste... U gaat er per definitie van uit dat..als X gebeurt Y zal volgen is iets dat de vlamingen (nogmaals, de bewoners) blijkbaar historisch verkregen hebben.

België kan blijven bestaan terwijl de gewesten/deelstaten over een verregaande autonomie beschikken. Zelfs zover dat de gewesten 100% gescheiden zijn.
Beteknent dit dan automatisch het einde van de financiële ondersteuning van de
franstalige kant (om maar iets te noemen)? Neen.
Moet de Federale regering weg? Neen

Waar zitten jullie dan over te klagen?

ter info:
Vroeg of laat zal de taalproblematiek sterker zijn dan de migrantenproblematiek. Fijn zeker, dan ligt Vlaanderen zeker overhoop.
Maar dan verhuis ik toch hoor.

Laatst gewijzigd door Pavell : 18 mei 2005 om 00:51.
Pavell is offline  
Oud 18 mei 2005, 06:25   #29
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

De flaminganten gaan inderdaad zwaar over de schreef. Zij zijn het probleem in dit land !

DHL, BHV, de onwerkbaarheid en de hoge kost van het federale systeem: zij hebben dit gewild.

Hun mea culpa zou gewoon eerlijk zijn.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 mei 2005 om 06:26.
Hans1 is offline  
Oud 18 mei 2005, 06:28   #30
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavell
Kijk, Ik vind de eerste post pure opruiende taal en zou als Belg beschaamd zijn.
Gelukkig kan ik me daar tenminste van distanciëren maar het toont nogmaals dat de vlamingen ..lees vlaamse bewoners kunstenaars zijn in rond de pot draaien ...wat ze in de politieke kringen filibusteren noemen. Het verstand ontbreekt of er is gewoon onwil om de verfransing een halt toe te roepen. U verloochent dus niet alleen uw eigen grondgebied maar tevens de taaleigenheid.

En de fatalistische houding ..tenminste... U gaat er per definitie van uit dat..als X gebeurt Y zal volgen is iets dat de vlamingen (nogmaals, de bewoners) blijkbaar historisch verkregen hebben.

België kan blijven bestaan terwijl de gewesten/deelstaten over een verregaande autonomie beschikken. Zelfs zover dat de gewesten 100% gescheiden zijn.
Beteknent dit dan automatisch het einde van de financiële ondersteuning van de
franstalige kant (om maar iets te noemen)? Neen.
Moet de Federale regering weg? Neen

Waar zitten jullie dan over te klagen?

ter info:
Vroeg of laat zal de taalproblematiek sterker zijn dan de migrantenproblematiek. Fijn zeker, dan ligt Vlaanderen zeker overhoop.
Maar dan verhuis ik toch hoor.
De flaminganten willen steeds meer. Ze kennen geen maat en voeren hun eisen alsmaar op. Wat ze willen is onafhankelijkheid voor hun republiekje, niets meer of niets minder. En zolang ze dat niet hebben, zullen ze blijven stokken in de wielen steken van België. Dat is het probleem, Pavell !
Hans1 is offline  
Oud 18 mei 2005, 06:44   #31
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De flaminganten willen steeds meer. Ze kennen geen maat en voeren hun eisen alsmaar op. Wat ze willen is onafhankelijkheid voor hun republiekje, niets meer of niets minder. En zolang ze dat niet hebben, zullen ze blijven stokken in de wielen steken van België. Dat is het probleem, Pavell !
Wat is er mis met een eigen volksgeist?

Novalis
Grellig is offline  
Oud 18 mei 2005, 08:35   #32
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
[size=6][size=4]BRON ?[/size] [/size]
maw, waar kan ik de vraagstelling terugvinden, en waar kan ik zelf de peiling interpreteren ? Een topic - waarschijnlijk geopend door een BUBber - volstaat echt niet hoor.
Kijkt u soms naar het nieuws? Leest u een krant?
Oud 18 mei 2005, 09:22   #33
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De flaminganten gaan inderdaad zwaar over de schreef. Zij zijn het probleem in dit land !

DHL, BHV, de onwerkbaarheid en de hoge kost van het federale systeem: zij hebben dit gewild.

Hun mea culpa zou gewoon eerlijk zijn.
Hilarisch! Zo wereldvreemd, zo engdenkend... Maar dan wel zitten janken dat ze nooit uitgenodigd worden voor de 7de dag...

Moet wel moeilijk zijn, met zo'n oogkleppen leven...

En vergeet niet op tijd uw medicamenten te nemen!
Pieke is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:33   #34
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist omdat het onruststokers zijn, die de franstaligen al jaar en dag bestoken, moeten we het een halt toeroepen.
????
Gelooft u uw eigen onzin eigenlijk?

Vlamingen of nederlandstaligen bestoken de franstaligen??? Vlaanderen wordt al eeuwen na elkaar door de franstaligen en de franstalige klasse bezet, vernederd, onderdrukt en ga zo maar door...

Denk eens aan de Groeningenkouter 1302, denk eens aan Albrecht Rodenbach, aan Grammens, aan de frontsoldaten die door toedoen van franstalige officieren de dood werden in gejaagd,...en zo kunnen we nog lang doorgaan!
Zwarte Spion is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:37   #35
Boerke Naas
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, hoe durven ze vragen om de transfers te stoppen. Hoe durven ze vragen aan de Franstaligen om zich aan te passen als ze naar Vlaanderen komen wonen. Hoe durven ze vragen om de grondwet te respecteren.
Boerke Naas is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:39   #36
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Volgende regering: NV.A + CD&V + Vlaams Belang!

Het volk moet krijgen wat het verdient!
Zwarte Spion is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:47   #37
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
Jongske toch, ik ben heel lang geleden eens 3 jaar militair geweest in een 2talige compagnie. Ik kwam daar aan en kende geen woord Frans, 1 maand werden voor de vlamingen de cursussen in het Nederlands geven, daarna werden alle Vlamingen verondersteld voldoende Frans te verstaan om de cursussen te kunnen leren. 3 Jaar heb ik daar alle dagen Frans moeten spreken in de lessen alhoewel de Vlamingen in de meerderheid waren.
Tweetalige Compagnie hahaha
Wij de Walen bestoken hahaha
Aan SS zijnen toog gezeten zekers.

Legalise Marihuana
Neemt nog wat shit en slaap verder.
Hans1 is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:48   #38
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boerke Naas
Ja, hoe durven ze vragen om de transfers te stoppen. Hoe durven ze vragen aan de Franstaligen om zich aan te passen als ze naar Vlaanderen komen wonen. Hoe durven ze vragen om de grondwet te respecteren.
Pas uzelf eens aan aan België en laten we de transfers naar alle provincies stoppen. Ok zo? Overigens zegt de grondwet helemaal niet de BHV moet gesplitst worden.
Hans1 is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:51   #39
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Volgende regering: NV.A + CD&V + Vlaams Belang!

Het volk moet krijgen wat het verdient!
ik denk dat de tijd nog niet rijp is. We moeten nog 5 misschien 10 jaar wachten tot de NVA en CD&V zodanig richting VB en het VB zodanig richting kartel zijn geevolueerd dat het mogelijk is. Het kartel is sinds de CD&V-oprichting een meer Vlaamse koers gaan varen, daar bovenop kwam nog eens het kartel met NVA.
Natuurlijk pleit ik ook voor een regering met die partijen.
Ambiorix is offline  
Oud 18 mei 2005, 09:53   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jammer genoeg is het nu zo, dat 0,0001 % van de stemmers nu zijn zin doordrijft, ... of halen jullie meer stemmen ?
Herr Flick is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be