![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ***Provocatie***[edit]
[size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door johanvdw : 29 mei 2005 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() KNIP[edit]
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad. Laatst gewijzigd door johanvdw : 29 mei 2005 om 14:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals voor alle duidelijkheid: Raven is geen moslim. Haatzaaien is zijn doel en dat lukt hem aardig zie ik. Jij bent btw ook lekker verdraagzaam, je zit je lekker af te reageren op alle moslims. EN dat terwijll Raven helemaal geen moslim is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door johanvdw : 29 mei 2005 om 14:55. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(zoals ik hier ook al zei: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=88 tsss ![]() Als het aan mij lag werd hij gebaned hoor, je constant uitgeven voor iemand anders is verwarrend voor nieuwkomers en domme mensen én vrij irritant. Subtiele manier om haat te zaaien trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het maakt mij niet uit waarvoor hij zich uitgeeft, het gaat mij om de statement die hij maakt, of hij nu een nep moslim is of niet. Hij verdient gewoon gebannen te worden van dit forum. En wat hij zegt staat trouwens ook in de koran, dus zo onschuldig is dat niet !
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 29 mei 2005 om 13:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Als de forumbeheerder dit provocatie vind dat niet gewenst is op dit forum, dan hou ik mij daar heus aan naar de toekomst toe, maar dat doet niets af aan mijn moslim-wezen of Islam. Ik heb de Qur'an aan mijn kant, al die gematigde multicul-moslims die hand in hand lopen met holebi's niet. Om die reden kon men niets doen tegen de Iraanse revolutie, wat een relatief gematigd land volledig heeft geleid naar fundamentalisme. En om die reden kan men ook niets inbrengen tegen mijn schrijfsels, buiten wat paniekerig gaan huilen dat ik geen moslim zou zijn. Moslim ben je niet omdat je dat van jezelf vind of niet; Moslim ben je als je de geschriften kent en ze aanvaard.
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Uit geen enkel bericht kan je opmaken dat ik geen moslim zou zijn. Ik zal dat beter weten dan jou trouwens, omdat ik diens auteur ben. Itakhaatho aymaanaahum junnaatanfasado aaan sabeeli Allaahi innahum saa makanoo yaamaaloona (63;2)
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij al niet l�*ng geleden verbannen werd van dit forum verbaast me nog iedere dag opnieuw. Blijft jouw mening echter dezelfde in de wetenschap dat hij eigenlijk een Vlaams Blokker is, net zoals jij? Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
Hij is een pure VB-provocateur.[edit] [size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 mei 2005 om 16:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is geen plaats moslims en koran in onze cultuur want deze cultuur heeft als doel wereldheerschappij en zal op termijn trachten iedereen aan zich te onderwerpen en te bekeren tot hun achterlijke godsdienst. Dat is gewoon "ZUM KOTSEN" !
![]() |
![]() |
#33 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het heeft veel met interpretatie te maken, men een kan oorlog gebaseerd op het meest vredig boek ter wereld voeren. Nu is jouw argument (waarschijnlijk) weer: ''In landen waar Christenen en Joden wonen leeft men niet naar die boeken''. Dan zeg ik: Economische situatie[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 29 mei 2005 om 19:26. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is omdat zij het geloof omhelsden en daarna verwierpen. Derhalve is een zegel op hun hart gedrukt en zij begrijpen niet (meer).(63:2) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Werkelijke vertaling: "Ze maken van hun eed hun schuilplaats, en dus keren ze zich weg van Allah; Wat ze doen is kwaadaardig zonder meer." http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/063.qmt.html#063.002 Ik doelde hiermee op het feit dat je je eigen opvattingen over Islam heilig neemt, hoewel ze niet stroken met de Qur'an, en je zelfs verweerd tegen het oorspronkelijke. Dus dat je jezelf hebt afgekeerd van god. En dat is innig triest.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijnheer de Moslim kan letterlijk uit de koran ... copy/pasten van een Amerikaanse site! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ze moeten die gore verkrachters gewoon dood schieten
het zijn geen mensen meer, het zijn stukken stront
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |