![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die ze nadien met enorm veel moeite hebben proberen buiten werken omdat hij reeds op de hoogte was van de gehele Antwerpse interne keuken van de BUB, maar weigerde te plooien naar de manipulatieve wensen van de BUB-leiding? Kortom, is dat niet die kerel die de BUB Antwerpen - op zijn Antwerps gezegd - grandioos te kakken heeft gezet? |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk zelf dat hij flamingant is, zonder het zelf te beseffen. Net zoals een homo die zijn geaardheid niet kan accepteren. Het is dan wel zeer zielig om een schapenvacht aan te trekken, en de herder te gaan spelen van een kudde (in de positieve betekenis) die niet eens de zijne is. Aan dergelijke hypocrisie heb ik een grondige hekel. Rudy woont op een paar kilometer van mijn deur. Laten we alleen maar hopen dat ik hem nooit tegenkom.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Haider : 19 mei 2005 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar Despe toch, 1) Ik heb de studies dewelke ik nodig heb, dus enige frustratie daaromtrent is mij totaal vreemd! 2) Ideologisch staat deze partij nu eenmaal dicht bij ons. Ik begrijp dat dat uw 'groot verstand' te boven gaat. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan heb ik uw avond weeral wat leuker gemaakt: U heeft U alweer kunnen ontspannen. Ik begrijp dat U dat nodig heeft, na een hele dag kramp te hebben gehad in uw arm rechterarmpje... |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Yann, komt U gerust effe langs, het is lang geleden dat ik nog eens mijn armen heb mogen uitslaan... Wat zou het fijn zijn, moest U mij die gelegenheid nog eens bieden! Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 19 mei 2005 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Moest Rudy Van Nespen gestudeerd hebben, dan zou hij zijn eenmansinternetbedrijfje wat beter organiseren. Een inschrijving in het Handelsregister zou al een stap in de goede richting zijn. ![]()
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Haider : 19 mei 2005 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je al eens een zoekopdracht gedaan onder mijn eigen naam? Oeps, zover had ik nog niet nagedacht... Maar vergeef me, ik ben nog maar een studentje en denk niet verder na dan mijn neus lang is... Goe bezig Yann! Echt waar, U bent een lichtend voorbeeld van hoe het NIET moet! |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U wenst België weg, wat uiteraard uw goed recht is...maar België bestaat nog steeds. Wat wij willen is enkel de scheefgegroeide werkelijkheden van dit land rechttrekken, wat me iets (veel) realistischer lijkt dan uw alternatief: het invoeren van een Derde Rijk... Wist je het trouwens al? Hitler is al dood sinds april 1945... Da's 60 jaar geleden, hé! |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wéés gerust..we hebben tijd. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Haider : 19 mei 2005 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De "aanhangers" van het Derde Rijk zijn actiever dan ooit, al reeds 9% in een Duitse deelstaat en de kans is groot volgend jaar reeds in de Bundestag. Er staan uw nog grote frustraties te wachten beste belgicist. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Haider : 19 mei 2005 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Ongelooflijk is dit. Kunnen BUB en NU geen screenshots van dit topic op hun respectieve sites zetten ? En dan te bedenken dat beide partijtjes de term "Unie" durven te voeren in hun naam. De respectieve woordvoerders krijgen nog eens ooit twee stenen aan het vechten!
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 19 mei 2005 om 22:38. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |