![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
-linker en rechtermuisknop uitgeschakeld in netscape (hoewel nog niet sluitend) -linker en rechtermuisknop uitgeschakeld in IE -dat balkje wat he krijgt in IE als je de muis op een afbeelding laat staan -wachtwoord -niet selecteerbaar via bewerken de beste die ik heb is dat mijn ontwerpen niet in de navigatie voorkomen en surfers dus niet aankunnen: of ik geef je de link of je vind ze niet. Ik weet ook wel dat de beveiliging nog niet 100% is. maar hoe meer mensen zeggen van ik heb dat of dat gedaan, hoe meer ik kan doen om dat tegen te houden. zo ben ik ook op 1 dag van 1 naar 5 beveiligingen gegaan: ik zal gewoon nog wat xtra scripts moeten invoeren. zolang de vanzelfsprekendheid er maar niet uit is. waterdicht zal nooit kunnen, maar ik doe mijn best
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom : zolang ik kan je ontwerp op het scherm kan zien, dan kan ik het ook capturen. Als jij CTRL+ printscreen uitschakelt, dan herdefinieer ik die functie gewoon naar andere toetsen. Als jij alle toetsen in het oog houdt, dan gebruik ik gewoon een native screencap programma. Als je dat allemaal uitschakelt, dan ga ik naar de code van je pagina kijken om te zien waar die tekening vandaan komt. Gebruik gewoon een min of meer degelijke toegangsbeveiliging waar enkel je klant het paswoord voor weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() http://www.b-rail.be/corp/assets/ima...s/D2226-15.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als je enkel gaat beveiligen via JavaScript, heeft het niet veel nut zoals je in mijn post gezien hebt (moest je het niet gemerkt hebben, maar die aardappel staat dus op mijn webspace). Ik raad je aan met htaccess te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijft wel veel werk en mogelijk verlies aan kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |