![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() nog een voorbeeld van zich informeren, heeft FDW zich wel geïnformeerd toen hij de Antwerpse commissaris aanpakte ivm de visa fraude? blijkbaar niet. Dit moet nogal een afgang zijn voor FDW
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [SIZE=3]Aan de overzijde van de taalgrens maakt de triomf om de BHV-overwinning intussen plaats voor ergernis over de radicalisering van de Vlaamse standpunten.[/SIZE]
Dat stelt Mark Deweerdt (De Tijd) vast in zijn Politiek Weekboek. Het CD&V/N-VA-kartel heeft de BHV-crisis aangegrepen om een dubbele slag te slaan. De Vlaamse regering gaat haar beleid in de Vlaamse Rand versterken en aanscherpen. De Franstalige politici die een redelijk vergelijk hebben afgewezen, hadden kunnen weten dat wie wind zaait, storm zal oogsten |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Slaap zacht België: de n-va waakt over u...
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Volgens cd&v/n-va zou Verhofstadt zijn regering in gevaar moeten brengen voor BHV, maar zelf zijn ze niet bereid hun postjes in de weegschaal te gooien! Zegt dit niet genoeg?!
Het kartel heeft wel degelijk de sleutel in handen om BHV te splitsen. Als ze het lef hadden, gingen ze in coalitie met het VB en zodoende het vuur aan de schenen te leggen van de federale regering. Maar zoals ze het nu gedaan hebben, gewoon verder regeren met diegene die hun bedrogen heeft. Dit is het slechste signaal dat je kan geven om je geloofwaardigheid aan te tonen. Maar goed, de bevolking zal bij de volgende verkiezingen wel oordelen. Maar naar mijn mening hebben jullie met Bourgeois de verkeerde leider, die zijn ministerschap boven principes stelt. In tegenstelling dat Bart De Wever en Mark Demesmaeker, dat lijken me meer mensen van hun woord. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Clemens, maar wees dan ook zo eerlijk om 'de belangrijkste' gedachte van de Heer Mark Deweerdt te siteren : 'DOOR HET CORDON SANITAIRE LEVEN WE IN VLAANDEREN IN EEN ABNORMAAL LAND' M.a.v. door voor te stellen dat paars samen met het kartel de ENIGE constellatie van een Vlaamse regering is, bedriegt men de kiezer. Het CS is ook voor uw partijtje een levensverzekering voor postjes. Eerst de kartelvorming (ben er trouwens steeds meer en meer van overtuigd dat uw tjevenhuwelijk geen gozede zaak is voor de Vlaamse zaak) en daarbij het CS. En verder ga ik niet meer in discussie over de rol van de NVA. Laat de kiezer straks maar een oordeel vellen. We spreken elkaar nog!
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor het cordon heeft het Blok zelf gezorgd. Trouwens, het was Blokker Annemans die zegde : [SIZE=3]"Het VB was en blijft een vuile partij".[/SIZE] Wie wilt er nu met een vuile partij samenwerken. Indien het Blok het cordon wegwil, zal ze daar zelf moeten voor zorgen. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
kiezer-bedriegers, verSchilzste nep-nationalisten en Verhofstadt-redders... En uw rekening zal komen bij de komende verkiezingen.
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [SIZE=2]Jacques Simonet, fractieleider van de Brusselse MR,
zegt dat de 'represaille-maatregelen' ten aanzien van de Franstaligen in de Brusselse rand, in Brussel niet zonder antwoord zullen blijven: [/SIZE] |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 |
|
![]() Ik vind het ten andere doodnormaal dat het VB de schuld van BHV zoveel mogelijk op de NVA laat landen in de media. Ik zou net hetzelfde doen moest ik het VB zijn, de NVA kiezers zijn hun grootste markt.
#36 |
|
![]() Het VB moet nu de misleide niveanen een alternatief bieden zodat deze niet verloren gaan voor de Vlaamse Beweging!
Ook op dit forum moeten we aantonen aan de Vlaams nationalisten binnen de nva dat enkel het VB Vlaanderen onafhankelijk kan maken. Laten we dus niet ingaan op de provocaties van partijslaafjes zoals clemens en anderen. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Blok provocateur heeft gesproken. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Clemens, ik ga Jan Hyoens gelijk moeten geven. Het is niet met mensen als U dat wij in discussie moeten gaan voor de Vlaamse zaak. Uw post hierboven bewijst enkel maar dat U een zielig, verkrampt ventje bent, dat de traditionele dooddoeners tegen het Vlaams Belang gebruikt, bij gebrek aan gefundeerde opmerkingen.. Btw, men zou eens een peiling moeten bij de kartel-stemmers, over het al dan niet samen werken met het Vlaams Belang. Maar goed opletten dat U straks, samen met Bourgeois en consoorten, niet alleen staat. Maar zoals gezegd, de kiezer heeft het laatste woord. En daar ben ik vrij gerust in. Voor je jobje, zou ik me anderzijds wel zorgen maken! Enfin, blijf jij voorlopig nog maar wat schelden op de grootste Vlaamse volkspartij. Het zal wel die partij zijn, die straks de kastanjes voor jou uit het vuur zal moeten halen. Straks, als het kartel, na BHV, opnieuw aan de kiezer zal moeten toegeven, dat ze niks voor de Vlaams zaak gedaan hebben. Veel geluk met uw paarse vrienden !!