![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u bent zelf voor het misbruiken van de staatsmacht wanneer uw gelijkgezinden aan de macht komen, u hebt zelfs toegegeven dat u de vrije menignsuiting maar enkel beschouwt als een middel om aan de macht te geraken. Uw verwijten zijn dus perfect teoapsbaar op uzelf, alleen passen ze niet in uw eigen kraam.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bedankt TomB! De mediaan hangt niet af van enkele superrijken, maar wanneer je de helft van de mediaan neemt, is niet noodzakelijk 1/4 van de mensen onder de helft van de mediaan, mijn euro is gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk de Human Development Index er maar eens op na. Europa is veel welvarender dan de VS. Je verwart per capita BBP, met GINI-coëfficiënten. In de VS heeft een zeer klein groepje mensen, zeer veel eigendom en een gigantische massa heeft er bijna niets. Kortom, de ongelijkheid in de VS is veel groter dan in West-Europa. Wanneer je de top 5% van de Amerikaanse bevolking uit de calculus verwijdert, en je vergelijkt dan met Europa, dan zie je dat Europeanen het veel beter hebben. Citaat:
Citaat:
De hele wereld kijkt vol bewondering naar het Europese mirakel van de sociale welvaartsstaten. Europa heeft de gelukkigste, gezondste en best opgeleide mensen ter wereld. Geef mij maar meer van die verstikkende staat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 25 mei 2005 om 21:48. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Bovendien is de armoede in de VS heel sterk ras gerelateerd, zwarten maken de hoofdgroep uit van de armen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal de schuld van hun genen!!!! Zij zijn onderontwikkeld!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() gelukkig is er nog het dietse volk ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat daar maar geen oorlog van komt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, het antwoord hierop is altijd zeer simpel: staat het "verstikkende" Europa u niet aan, verhuis dan naar uw beloofde land. Duizenden hebben het u al voor gedaan. Ga, en komt niet terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik merk nog op dat je het niet aandurft om de Human Development Index te bekijken. Dat is een index opgesteld door zeer bekwame mensen, mee bekostigd door de VS.
Maar de resultaten ervan komen je slecht uit, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak u maar geen zorgen, nonkel filemon heeft me alles geleerd over Gibraltar en Exempt regelgeving, ik draag bitter weinig tot de sociale zekerheid toe, in feite zit ik officieel juist op het bestaansminimum, moet ik geen klaplopers annex doemdenkers annex sociale gevallen als jij bekostigen. Ik weet het, erg darwinistisch, maar ik heb vele levensbeschouwelijke stadia doorgelopen, gaande van simpele nitwit, via diep christelijke, via hindu warachtige yogi, via satanistische gek, via eindtijd gek, tot simpele zen carpe diem' er die het beste van zichzelf geeft en spuwt op idioten die denken andermans geest te bezoedelen met idiote waandenkbeelden annex doemscenario's allerhande, met als toetje de superwaanvoorstelling dat ze in de States voor 1 US$ per uur werken. Een schop onder je kont verdien je, niets meer, zeker geen discussie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 26 mei 2005 om 00:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://hdr.undp.org/reports/global/2.../hdr04_HDI.pdf Sweden 0,946 NL 0,942 Be 0,942 Ireland 0,936 UK 0,936 Finland 0,935 Austria 0,934 Luxembourg 0,933 France 0,932 Denmark 0,932 Germany 0,925 Spain 0,922 Italy 0,92 Greece 0,902 Portugal 0,897 Gemiddeld voor EU-15: 0,929 (EU-25 scoort uiteraard nog slechter) VS 0.939
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Er is trouwens geenenkel land ter wereld dat per jaar zoveel mensen uit armoede haalt als de VS. Elk jaar komen er daar horden zeer arme immigranten (1 miljoen), al dan niet illegaal aan. Ze kunnen er een leven opbouwen en sturen geld naar huis, waarmee de armen ginder ook een bestaan kunnen opbouwen. Het bedrag is vele malen dat van ontwikkelingshulp én het wordt efficient besteed (wat met ontwikkelingshulp helaas meestal niet het geval is).
In Europa doen we het natuurlijk veel beter met Fort Europa. We laten de armen gewoon wegrotten aan onze grenzen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 26 mei 2005 om 09:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Een copy paste uit boerbavo zijn link ( ik moet zeggen, voor iemand die aan het boerekot studeert is ie best intelligent
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |