Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 23 mei 2005, 21:32   #21
TheWordisTheWeapon
Vreemdeling

TheWordisTheWeapon's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees ook voor Jean-Marie, die is té Blauw voor die Paarse liberalen
Oud 23 mei 2005, 22:48   #22
ego
Vreemdeling

ego's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop echt dat jean-marie niet terugkruipt en zijn mond begint te houden... Hij en bouckaert zijn de enigste top vld'ers die het tegenwoordig bij het rechte eind hebben...
Laat bartje dan maar eens zijn dreigement waarmaken, we zullen dan eens zien of hij dat wel aandurft, zonder toelating van oppergod verhofstadt
Als hij het durft, dan is de spiltsing van de VLD alleszins een feit!!! (Ik ga alleszins mee naar een echte vlaamse rechtse liberale partij!!!!)
ego is offline  
Oud 23 mei 2005, 23:26   #23
TheWordisTheWeapon
Vreemdeling

TheWordisTheWeapon's schermafbeelding

Standaard

Ik krijg tranen in mn ogen bij 't denken aan Coveliers, die kon pas tegen schenen schoppen! Go HUGO!
Oud 23 mei 2005, 23:32   #24
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

De Decker zal zichzelf wel afsplitsen en samen met coveliers een nieuwe partij oprichten voor hij het zover laat komen dat ze hem bij de VLD aan de deur zetten !
Oud 24 mei 2005, 09:43   #25
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy
Naar wie gaat jullie voorkeur in de discussie en waarom?
Allebei moeten ze uit de partij gegooid worden. De Gucht heeft zijn kans om zich als een bekwaam politici te bewijzen, meermaals vergooid. Dedecker is een Vlaams-nationalist die door het VB als een pion op het liberale schaakbord gebruikt wordt.

Uit de partij zetten klinkt veel te braaf. Sorteer ze samen met Coveliers bij het klein, maar gevaarlijk afval![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 24-05-2005 at 10:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Allebei moeten ze uit de partij gegooid worden. De Gucht heeft zijn kans om zich als een bekwaam politici te bewijzen, meermaals vergooid. Dedecker is een Vlaams-nationalist die door het VB als een pion op het liberale schaakbord gebruikt wordt.

Uit de partij zetten klinkt veel te braaf. Sorteer ze samen met Coveliers bij het klein, maar gevaarlijk afval![/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Uit de partij zetten klinkt veel te braaf. Sorteer samen met Coveliers bij het klein, maar gevaarlijk afval![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 24 mei 2005 om 09:43.
Yann is offline  
Oud 24 mei 2005, 09:47   #26
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheWordisTheWeapon
Ik krijg tranen in mn ogen bij 't denken aan Coveliers, die kon pas tegen schenen schoppen! Go HUGO!
Coverliers' gebit is het levende bewijs dat hij vanbinnen zo rot als kaas is. Als ik aan zijn 'carriere' bij de VLD terugdenk, dan krijg ik ook tranen in mijn ogen: van 't lachen!
Oud 24 mei 2005, 11:00   #27
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
De Decker zal zichzelf wel afsplitsen en samen met coveliers een nieuwe partij oprichten voor hij het zover laat komen dat ze hem bij de VLD aan de deur zetten !
Om dan als opstapje te dienen voor Het Vlaams Belang om in de Vlaamse regering te stappen?
Waarom niet?

A/ Allebei hebben ze hun minachting voor het cordon sanitair reeds meermaals uitgesproken.
B/ Bij de voorzittersverkiezingen hebben de VLD openlijk de verkiezingsuitslag moeten vervalsen om Somers voorzitter te krijgen. De overgrote meerdreheid van de leden was toen tegen het CS. Achteraf durfde Somerske te verklaren dat de meerderheid daar voor zou zijn.

Ofwel wacht Dedecker op de volgende federale verkiezingen waar Verhofstadt en zijn troica voorgoed uit het politieke landschap zullen worden verwijderd.
Misschien speelt Dedecker dan nu de beproefde "two step shuffle" van hou mij nu tegen maar mama mia zie mij gaan volgende keer.
Oud 24 mei 2005, 16:30   #28
Jerso
Vreemdeling

Standaard

De enige vld-er die respect bij mij teweeg brent is: Hugo coveliers. Deze durft zijn mening te zeggen ook al kost het zijn lidkaart. Jean Marie dedecker weegt iets minder steun maar hij steunde Coveliers.
Bart somers vind ik een maar een nar voor de heilige drievuldigheid binnen de vld( Verhofdstadt-Guch-Dewael)
Jerso is offline  
Oud 24 mei 2005, 16:41   #29
Usquebaugh
Lokaal Raadslid

Usquebaugh's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
amaai ,dat is me nogal een democratie bij de vld ,zwijgen en met de partijlijn eens zijn of buiten ........moest het vlaams belang zo iets zeggen het kot zou te klein zijn .
3 namen:1)Patrick de Man
2)Gerolf Annemans
3) de 'democratisch verkozen' voorzitter Frank Vanhecke
Oud 24 mei 2005, 17:09   #30
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann

Uit de partij zetten klinkt veel te braaf. Sorteer ze samen met Coveliers bij het [size=3]klein[/size], maar gevaarlijk afval!
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=91
Citaat:
06.12.2004 11.55u - Bart Somers won de VLD-voorzittersverkiezingen met een uiterst nipte meerderheid van 50,46%. [size=3]Jean-Marie Dedecker haalde net geen 40 procent van de stemmen[/size], een verrassend goed resultaat.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 24 mei 2005, 17:19   #31
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerso
De enige vld-er die respect bij mij teweeg brent is: Hugo coveliers. Deze durft zijn mening te zeggen ook al kost het zijn lidkaart. Jean Marie dedecker weegt iets minder steun maar hij steunde Coveliers.
Bart somers vind ik een maar een nar voor de heilige drievuldigheid binnen de vld( Verhofdstadt-Guch-Dewael)

Exactly my point of view!
Oud 25 mei 2005, 12:11   #32
Usquebaugh
Lokaal Raadslid

Usquebaugh's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerso
Tja, als je niet genoeg hebt aan een partijbestuur om je meningsgeschillen uit te praten...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be