![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vrees ook voor Jean-Marie, die is té Blauw voor die Paarse liberalen
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop echt dat jean-marie niet terugkruipt en zijn mond begint te houden... Hij en bouckaert zijn de enigste top vld'ers die het tegenwoordig bij het rechte eind hebben...
Laat bartje dan maar eens zijn dreigement waarmaken, we zullen dan eens zien of hij dat wel aandurft, zonder toelating van oppergod verhofstadt Als hij het durft, dan is de spiltsing van de VLD alleszins een feit!!! (Ik ga alleszins mee naar een echte vlaamse rechtse liberale partij!!!!) |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik krijg tranen in mn ogen bij 't denken aan Coveliers, die kon pas tegen schenen schoppen! Go HUGO!
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Decker zal zichzelf wel afsplitsen en samen met coveliers een nieuwe partij oprichten voor hij het zover laat komen dat ze hem bij de VLD aan de deur zetten !
#25 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit de partij zetten klinkt veel te braaf. Sorteer ze samen met Coveliers bij het klein, maar gevaarlijk afval![edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 24 mei 2005 om 09:43. |
|||||
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet? A/ Allebei hebben ze hun minachting voor het cordon sanitair reeds meermaals uitgesproken. B/ Bij de voorzittersverkiezingen hebben de VLD openlijk de verkiezingsuitslag moeten vervalsen om Somers voorzitter te krijgen. De overgrote meerdreheid van de leden was toen tegen het CS. Achteraf durfde Somerske te verklaren dat de meerderheid daar voor zou zijn. Ofwel wacht Dedecker op de volgende federale verkiezingen waar Verhofstadt en zijn troica voorgoed uit het politieke landschap zullen worden verwijderd. Misschien speelt Dedecker dan nu de beproefde "two step shuffle" van hou mij nu tegen maar mama mia zie mij gaan volgende keer.
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() De enige vld-er die respect bij mij teweeg brent is: Hugo coveliers. Deze durft zijn mening te zeggen ook al kost het zijn lidkaart. Jean Marie dedecker weegt iets minder steun maar hij steunde Coveliers.
Bart somers vind ik een maar een nar voor de heilige drievuldigheid binnen de vld( Verhofdstadt-Guch-Dewael) |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() 2)Gerolf Annemans 3) de 'democratisch verkozen' voorzitter Frank Vanhecke
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Exactly my point of view!
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|