Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 mei 2005, 15:20   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Yes mrs. Slocombe...
Mr. Humphries are you free ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:27   #22
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Eerst verruimen, dan verlinksen, dan vercentrummen en dan terug verrechtsen..

Ik heb de indruk dat de stevige ruk naar rechts begonnen is en er in ieder geval een
poging richting "Deens systeem" zal ondernomen worden (voor zover BHV geen hernieuwd roet in het eten zal strooien).
Oud 24 mei 2005, 15:33   #23
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard alles is de fout...

en gekregen om het interne geruzie definitie partijbestuur of nationale mandatarissen die nog openlijk kritiek geven op andere VLD'ers of die ingaan tegen een democratisch genomen beslissing in de partij, vliegen uit het partijbestuur en de voorzitter zal ook onmiddellijk een dossier indienen bij de statutaire commissie om hen uit de partij te verwijderen. Het partijbestuur ging unaniem akkoord met het voorstel van Bart Somers. Deze drastische maatregel is noodzakelijk om een definitief einde te stellen aan de ruzies.

bron: www.bartsomers.be

----------------------------------------------------

Eindelijk een VLD-voorzitter die orde op zake stelt in de door flaminganten verziekte Belgischgezinde, liberale partij. Eerst Coveliers, nu dit. Bart Somers verdient een pluim!

Als de VLD een verkiezingsnederlaag tegemoet gaat, dan is dit volledig te wijten aan het Vlaams-nationaal complot tegen deze partij. Spionnen als Dedecker, Vankrunkelsven, Hermans, Van Quickenborne, Degucht... hebben zich in de partij ingeburgerd, om het van binnenuit op te blazen.

Al klinkt het misschien afgezaagd, daarom is het niet minder waar: het is allemaal de schuld van de flaminganten.[/quote]
Oud 24 mei 2005, 15:33   #24
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

ach ze doen maar wat ze willen. probleem is dat buiten henzelf niemand ze stilaan nog serieus neemt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:39   #25
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard fout??

Als alles de fout is van de flaminganten dan leveren ze goed werk.Een rode partij met nen blauwe mantel moet ontmaskerd worden.Den rood-blauwen top hebben veel te lang bij di rupo in zijnen nest gelegen.Ze zitten vol rode luizen en ze hebben zijn diktatoriale ziekten er ook bij gekregen.Gevolg:de huidige VLD is terminaal dus plegen ze zelfmoord.
Oud 24 mei 2005, 15:50   #26
Nobody
Vreemdeling

Standaard

Stel nu es efkes dat de sympathisanten van diegenen die d'er uit moeten en nog zullen volgen... ook openlijk kritiek gaan geven en een beetje gaan revolteren tegen de handelingen van "buitenwipper" Somers ... gaan ze die dan ook allemaal buitensmijten.????

Zo eens een stuk of 20 VLD-er kes ....heel veel werk bij de statutaire commissie en "spierballen" Somers wit trekkend rond zijne neus .....
Ambiance verzekerd !!!

Zo van : smijt eens een steentje in de kikkerpoel en kijk naar de kringen en de walm van stank die er uit slaat ....
Nobody is offline  
Oud 24 mei 2005, 16:25   #27
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

"De poedel" (aka Bart Somers) beleeft zijn moment de gloire. Nadat eerst Patricia Ceysens de kastanjes voor Verhofstadt uit het vuur mocht halen na het fameus op de bek gaan bij de discussie rond BHV, is het nu de beurt aan Somers om de partij terug als één man achter de premier te scharen. In feite is het lachwekkend: noch Somers, noch Ceysens lijken me zeer grote ideologen te zijn, en net zij krijgen van Verhofstadt (die al zijn idealen al overboord heeft gegooid) een serieuze aanzet om in de toekomst de VLD te gaan vertegenwoordigen (in het nadeel van KDG, JMDD, BB, ... en zovele anderen). Deze evolutie versterkt mijn vermoeden dat het "economisch congres" van afgelopen weekend niets meer of minder was dan een opsmukoperatie voor de VLD-basis, opdat tenminste deze basis nog geloof zou hechten aan waar de VLD voor staat. Althans, toch één deel van het VLD-gedachtengoed, want veel "Vlaams" of "democratisch" zie ik tegenwoordig niet meer...

Waar zijn nu de grote woorden over "de VLD is een huis met vele kamers" en "de VLD bestaat uit sterke persoonlijkheden" wanneer de voorzitter letterlijk zegt: "de partijlijn verdedigen of rauss..."? Zaterdag nog in Terzake gaven Q en JMDD af op de SP-A waar "iedereen slaafs Stevaert moet volgen". Nog geen twee dagen later wordt dit de nieuwe partijlijn van de VLD(-zaliger). Het kan verkeren...
Oud 24 mei 2005, 18:46   #28
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Wij hebben een zeer duidelijke partijlijn, en zelfs als we die niet zouden hebben zijn er meer zaken die ons binden dan die ons scheiden: de liefde voor ons Vaderland en het besef dat het anti-Belgische federalisme en de separatisten de schuld zijn van alle problemen die ons land treffen.
Met andere woorden, we delen een hoop anti-gevoelens en voor de rest mag iedereen lustig in het rond kwebbelen en totaal tegengestelde meningen verkondigen, zolang we het maar onder belgische vlag doen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by zorroaster on 24-05-2005 at 19:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Wij hebben een zeer duidelijke partijlijn, en zelfs als we die niet zouden hebben zijn er meer zaken die ons binden dan die ons scheiden: de liefde voor ons Vaderland en het besef dat het anti-Belgische federalisme en de separatisten de schuld zijn van alle problemen die ons land treffen.
Met andere woorden, we delen een hoop anti-gevoelens en voor de rest mag iedereen lustig in het rond kwebbelen en totaal tegengestelde meningen verkondigen, zolang we het maar onder belgische vlag doen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Met andere woorden, we delen een hoop anti-gevoelens en voor de rest mag iedereen lustig in het rond kwebbelen en totaal tegengestelde meningen verkondigen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door zorroaster : 24 mei 2005 om 18:48.
zorroaster is offline  
Oud 24 mei 2005, 19:29   #29
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Volmachten moeten ruzies stoppen

VLD-voorzitter Bart Somers heeft van het partijbestuur volmachten gevraagd en gekregen om het interne geruzie definitief te beëindigen. Leden van het partijbestuur of nationale mandatarissen die nog openlijk kritiek geven op andere VLD'ers of die ingaan tegen een democratisch genomen beslissing in de partij, vliegen uit het partijbestuur en de voorzitter zal ook onmiddellijk een dossier indienen bij de statutaire commissie om hen uit de partij te verwijderen. Het partijbestuur ging unaniem akkoord met het voorstel van Bart Somers. Deze drastische maatregel is noodzakelijk om een definitief einde te stellen aan de ruzies.

bron: www.bartsomers.be

----------------------------------------------------

Eindelijk een VLD-voorzitter die orde op zake stelt in de door flaminganten verziekte Belgischgezinde, liberale partij. Eerst Coveliers, nu dit. Bart Somers verdient een pluim!

Als de VLD een verkiezingsnederlaag tegemoet gaat, dan is dit volledig te wijten aan het Vlaams-nationaal complot tegen deze partij. Spionnen als Dedecker, Vankrunkelsven, Hermans, Van Quickenborne, Degucht... hebben zich in de partij ingeburgerd, om het van binnenuit op te blazen.

Al klinkt het misschien afgezaagd, daarom is het niet minder waar: het is allemaal de schuld van de flaminganten.
Wat heeft dit met flaminganten te maken? Die BUBers zijn nog *knip*(nt schelden aub) dan ik dacht. En dan verwachten die bubbers dta hun "partijtje" serieus genomen wordt.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be