![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Global Moderator
|
![]() Fout : je moet lid zijn van de Groot-Loge ik-ben-het-noorden-kwijt.
Stuur me een Pmmetje en ik maak je tegen een aanzienlijke vergoeding wegwijs. |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Burgemeester
|
![]() Fout fout.
De acties van een moderator hebben niks te maken met polititke standpunten. Het enige waar een moderator wel op moet letten is dat de discuties binnen de regels van het forum blijven evolueren. Natuurlijk , als de regels teveel twijfel toelaat kan dit wel leiden tot rare situaties. De functie van een moderator moet je dus eerder vergelijken met een verkeersagent(e) Wat de berichten van moderatoren betreft in de dagdagelijkse discusties: Zoeals ieder lid op het forum hebben ook de moderators een politieke mening. Ze hebben dus evenveel rechten inzake de inhoud van discutie als elk ander lid zolang dit maar binnen het aspect van de forumregels gebeurt. Mvg, Sergei (ex Pavell..moest wel even IP veranderen)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 27 mei 2005 om 14:19. |
||||
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of zie ik da verkeerd?
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het topic niet verdraaien dus. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Ter info:
Ik mis : Forum regels als sticky onderwerp op suggesties&mededelingen. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
thePiano, wiens neutraliteit door vriend en vijand altijd al onbetwistbaar is geweest, zal tijdelijk het forum onder handen nemen. Mijn leuze: Grote Kuisch in het Fornuis, Leven den Geus, Wat Rechts is Vals is, het Blok voor het Blok enz... ![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weten de minder frequente bezoekers eigenlijk nog niet waarom Grond in de fout ging voor velen. Ik heb op berichten van Grond gezocht, maar vond er slechts twee, terwijl de teller wel 83 aangeeft.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze thread was louter informatief bedoeld. Ik vergat ze sticky te maken en te sluiten. Daardoor ontstond deze onnodige discussie over de interne moderatie-keuken. Toch bedankt voor het medeleven en de wilde sollicitaties. Don't call us, We'll call you Peter Johan |
|
![]() |