![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .nl... > "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in > bericht news:[email protected] > > <snip> > >> Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je >> bewijst het elke dag. > > Jij laat je anders ook niet onbetuigd. Ik doe mijn best. Dank u. |
![]() |
#22 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .nl... > "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in > bericht news:[email protected] > > <snip> > >> Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je >> bewijst het elke dag. > > Jij laat je anders ook niet onbetuigd. > Hoe zeggen de christen het ? "Heer geef hem zijn dagelijks brood" -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#23 |
|
![]() MutsiPrutsi was zeer hard aan het denken :
> "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .nl... >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in >> bericht news:[email protected] >> >> <snip> >> >>> Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je >>> bewijst het elke dag. >> >> Jij laat je anders ook niet onbetuigd. > > Ik doe mijn best. Dank u. beter eens wat je best doen op je werk B-) -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#24 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > MutsiPrutsi was zeer hard aan het denken : >> "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] .nl... >>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in >>> bericht news:[email protected] >>> >>> <snip> >>> >>>> Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je >>>> bewijst het elke dag. >>> >>> Jij laat je anders ook niet onbetuigd. >> >> Ik doe mijn best. Dank u. > > beter eens wat je best doen op je werk B-) Dat... kunnen we van jou niet verlangen... En Lesj, url reeds gevonden? |
![]() |
#25 |
|
![]() MutsiPrutsi schreef :
> "Helles" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> MutsiPrutsi schreef : >>> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Lesj schreef: >>>> >>>>> >>>>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>>>> >>>> >>>> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? >>> >>> Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? >> >> Ik wel; ongeveer 3000 euro/maand voor een gewone bediende, en ongeveer 4000 >> euro/maand voor iemand die wat verder doorgeleerd heeft. >> Van hogere kaderleden heb ik geen cijfers, maar afgaande op hogergenoemde >> bedragen........ >> > > Bron? Als je zoveel interesse hebt, vind je die zelf ook wel. |
![]() |
#26 |
|
![]() "Helles" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > MutsiPrutsi schreef : >> "Helles" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> MutsiPrutsi schreef : >>>> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Lesj schreef: >>>>> >>>>>> >>>>>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>>>>> >>>>> >>>>> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? >>>> >>>> Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? >>> >>> Ik wel; ongeveer 3000 euro/maand voor een gewone bediende, en ongeveer >>> 4000 euro/maand voor iemand die wat verder doorgeleerd heeft. >>> Van hogere kaderleden heb ik geen cijfers, maar afgaande op >>> hogergenoemde bedragen........ >>> >> >> Bron? > > Als je zoveel interesse hebt, vind je die zelf ook wel. De bewijslast ligt volledig bij jou beste vriend: ik post hier geen gratuite cijfers. |
![]() |
#27 |
|
![]() MutsiPrutsi stelde dit idée voor :
> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> MutsiPrutsi was zeer hard aan het denken : >>> "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] .nl... >>>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in >>>> bericht news:[email protected] >>>> >>>> <snip> >>>> >>>>> Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je >>>>> bewijst het elke dag. >>>> >>>> Jij laat je anders ook niet onbetuigd. >>> >>> Ik doe mijn best. Dank u. >> >> beter eens wat je best doen op je werk B-) > > Dat... kunnen we van jou niet verlangen... > En Lesj, url reeds gevonden? ja, maar ik ga die niet voor jou posten kijk eens rond op het internet he(of zoek in deze thread) -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#28 |
|
![]() Ghingis Khan was zeer hard aan het denken :
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >>> Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >>> Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>> >>> Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse jongen >>> werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>> alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit apenland >>> is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel andere >>> kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >> >> Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen betreft? >> Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. >> > > Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. en de rest vd wereld leest dat zo ook niet -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#29 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>> Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >>>Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>> >>>Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >>>jongen >>>werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>>alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit apenland >>>is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel andere >>>kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >> >>Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen betreft? >>Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. >> > > > Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. Jij leest ook alleen wat je wil lezen, VB-propaganda. AI haalt in zijn tekst slechts één voorbeeld aan van anti-semitisch geweld, namelijk het incident in juni waarvan hierboven sprake, en vermeldt daarbij dat het om jonge Noord-Afrikanen ging. Wie hier "doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien" is de hypocriete boskabouter zelf. herbo |
![]() |
#30 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: >> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>> Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >>>>Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>>> >>>>Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >>>>jongen >>>>werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>>>alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit >>>>apenland >>>>is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel >>>>andere >>>>kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >>> >>>Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen betreft? >>>Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. >>> >> >> >> Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. > > Jij leest ook alleen wat je wil lezen, VB-propaganda. > AI haalt in zijn tekst slechts één voorbeeld aan van anti-semitisch > geweld, namelijk het incident in juni waarvan hierboven sprake, en > vermeldt daarbij dat het om jonge Noord-Afrikanen ging. Wie hier > "doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien" is de hypocriete > boskabouter zelf. > Het was dus geen allochtoon welke een Joodse jongen neerstak. Goed om te weten. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#31 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Ghingis Khan wrote: >> >>>"Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>> >>> >>>>>Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >>>>>Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>>>> >>>>>Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >>>>>jongen >>>>>werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>>>>alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit >>>>>apenland >>>>>is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel >>>>>andere >>>>>kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >>>> >>>>Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen betreft? >>>>Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. >>>> >>> >>> >>>Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. >> >>Jij leest ook alleen wat je wil lezen, VB-propaganda. >>AI haalt in zijn tekst slechts één voorbeeld aan van anti-semitisch >>geweld, namelijk het incident in juni waarvan hierboven sprake, en >>vermeldt daarbij dat het om jonge Noord-Afrikanen ging. Wie hier >>"doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien" is de hypocriete >>boskabouter zelf. > > Het was dus geen allochtoon welke een Joodse jongen neerstak. > Goed om te weten. ??? Is "Noord-Afrikaanse afkomst" niet goed genoeg, moeten ze expliciet vermelden dat dat allochtonen zijn om niet van "doelbewust liegen" beschuldigd te worden? Ik weet zelfs niet of het effectief allochtonen waren, kan ook 2de of 3de generatie (en dus Belgen) geweest zijn. herbo |
![]() |
#32 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: >> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>Ghingis Khan wrote: >>> >>>>"Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected]... >>>> >>>> >>>>>>Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >>>>>>Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>>>>> >>>>>>Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >>>>>>jongen >>>>>>werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>>>>>alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit >>>>>>apenland >>>>>>is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel >>>>>>andere >>>>>>kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >>>>> >>>>>Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen >>>>>betreft? >>>>>Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. >>>>> >>>> >>>> >>>>Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. >>> >>>Jij leest ook alleen wat je wil lezen, VB-propaganda. >>>AI haalt in zijn tekst slechts één voorbeeld aan van anti-semitisch >>>geweld, namelijk het incident in juni waarvan hierboven sprake, en >>>vermeldt daarbij dat het om jonge Noord-Afrikanen ging. Wie hier >>>"doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien" is de hypocriete >>>boskabouter zelf. >> >> Het was dus geen allochtoon welke een Joodse jongen neerstak. >> Goed om te weten. > > ??? Is "Noord-Afrikaanse afkomst" niet goed genoeg, moeten ze expliciet > vermelden dat dat allochtonen zijn om niet van "doelbewust liegen" > beschuldigd te worden? Ik weet zelfs niet of het effectief allochtonen > waren, kan ook 2de of 3de generatie (en dus Belgen) geweest zijn. > 2e 3e 4e 5e het zijn en blijven allochtonen of ze zouden moeten supporteren voor Club Brugge ipv voor Club Turkije of Club Marokko dan pas kan men er aan denken te spreken over *belgen* (?) -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#33 |
|
![]() MutsiPrutsi schreef:
> >> Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je > >> bewijst het elke dag. > > > > Jij laat je anders ook niet onbetuigd. > > Ik doe mijn best. Dank u. En je slaagt telkens met glans. mvg, VH (PS - dag Pros ;-) ) |
![]() |
#34 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] ups.com <snip> > (PS - dag Pros ;-) ) Dag Hugo! |
![]() |
#35 |
|
![]() >>>>>>>Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain"
>>>>>>>Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>>>>>> >>>>>>>Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >>>>>>>jongen >>>>>>>werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>>>>>>alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit >>>>>>>apenland >>>>>>>is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel >>>>>>>andere >>>>>>>kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >>>>>> >>>>>>Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen >>>>>>betreft? >>>>>>Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>>Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. >>>> >>>>Jij leest ook alleen wat je wil lezen, VB-propaganda. >>>>AI haalt in zijn tekst slechts één voorbeeld aan van anti-semitisch >>>>geweld, namelijk het incident in juni waarvan hierboven sprake, en >>>>vermeldt daarbij dat het om jonge Noord-Afrikanen ging. Wie hier >>>>"doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien" is de hypocriete >>>>boskabouter zelf. >>> >>>Het was dus geen allochtoon welke een Joodse jongen neerstak. >>>Goed om te weten. >> >>??? Is "Noord-Afrikaanse afkomst" niet goed genoeg, moeten ze expliciet >>vermelden dat dat allochtonen zijn om niet van "doelbewust liegen" >>beschuldigd te worden? Ik weet zelfs niet of het effectief allochtonen >>waren, kan ook 2de of 3de generatie (en dus Belgen) geweest zijn. >> > > > 2e 3e 4e 5e het zijn en blijven allochtonen > of ze zouden moeten supporteren voor Club Brugge ipv voor > Club Turkije of Club Marokko dan pas kan men er aan denken > te spreken over *belgen* (?) VB'ers willen bepalen voor wie belgen moeten supporteren? Goed om weten. Maar we dwalen af: je kan duidelijk niet weerleggen dat Amnesty International wel degelijk eerlijk is in zijn rapport en er iemand anders is die "doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien". herbo |
![]() |
#36 |
|
![]() MutsiPrutsi schreef:
> De bewijslast ligt volledig bij jou beste vriend: ik post hier geen gratuite > cijfers. Meer nog, jij post *nooit* cijfers, laat staan argumenten. mvg, VH http://vh.skynetblogs.be |
![]() |
#37 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > MutsiPrutsi schreef: > >> De bewijslast ligt volledig bij jou beste vriend: ik post hier geen >> gratuite >> cijfers. > > Meer nog, jij post *nooit* cijfers, laat staan argumenten. Hugo, jij staat dan ook op eenzame hoogte. Respect man! Jammer dat je als wetenschapper niet (meer?) weet dat je je stelling steeds moet toetsen. Dat heb je bij deze duidelijk niet gedaan. Maakt niet uit knapperd: een mens moet zijn frustraties ergens kwijt en ik ben blij dat ik je daarbij kan helpen. |
![]() |
#38 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>>>>>>Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >>>>>>>>Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >>>>>>>> >>>>>>>>Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >>>>>>>>jongen >>>>>>>>werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >>>>>>>>alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit >>>>>>>>apenland >>>>>>>>is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel >>>>>>>>andere >>>>>>>>kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? >>>>>>> >>>>>>>Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen >>>>>>>betreft? >>>>>>>Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen >>>>>>>joden. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. >>>>> >>>>>Jij leest ook alleen wat je wil lezen, VB-propaganda. >>>>>AI haalt in zijn tekst slechts één voorbeeld aan van anti-semitisch >>>>>geweld, namelijk het incident in juni waarvan hierboven sprake, en >>>>>vermeldt daarbij dat het om jonge Noord-Afrikanen ging. Wie hier >>>>>"doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien" is de hypocriete >>>>>boskabouter zelf. >>>> >>>>Het was dus geen allochtoon welke een Joodse jongen neerstak. >>>>Goed om te weten. >>> >>>??? Is "Noord-Afrikaanse afkomst" niet goed genoeg, moeten ze expliciet >>>vermelden dat dat allochtonen zijn om niet van "doelbewust liegen" >>>beschuldigd te worden? Ik weet zelfs niet of het effectief allochtonen >>>waren, kan ook 2de of 3de generatie (en dus Belgen) geweest zijn. >>> >> >> >> 2e 3e 4e 5e het zijn en blijven allochtonen >> of ze zouden moeten supporteren voor Club Brugge ipv voor >> Club Turkije of Club Marokko dan pas kan men er aan denken >> te spreken over *belgen* (?) > > VB'ers willen bepalen voor wie belgen moeten supporteren? Goed om weten. > Maar we dwalen af: je kan duidelijk niet weerleggen dat Amnesty > International wel degelijk eerlijk is in zijn rapport en er iemand anders > is die "doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien". > AI is een politiek gesponsoord clubke oude mannen welke niets te beslissen hebben totaal nuteloos zijn en de mensen zand in de ogen strooien om ondertussen aan de subsides vetpotten te kunnen zitten. Wie zijn de *doelbewuste* leugenaars ? Ik durf te beweren *politiek correct* ze hangen aaneen van de leugens. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#39 |
|
![]() >>>>??? Is "Noord-Afrikaanse afkomst" niet goed genoeg, moeten ze expliciet
>>>>vermelden dat dat allochtonen zijn om niet van "doelbewust liegen" >>>>beschuldigd te worden? Ik weet zelfs niet of het effectief allochtonen >>>>waren, kan ook 2de of 3de generatie (en dus Belgen) geweest zijn. >>>> >>> >>> >>>2e 3e 4e 5e het zijn en blijven allochtonen >>>of ze zouden moeten supporteren voor Club Brugge ipv voor >>>Club Turkije of Club Marokko dan pas kan men er aan denken >>>te spreken over *belgen* (?) >> >>VB'ers willen bepalen voor wie belgen moeten supporteren? Goed om weten. >>Maar we dwalen af: je kan duidelijk niet weerleggen dat Amnesty >>International wel degelijk eerlijk is in zijn rapport en er iemand anders >>is die "doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien". >> > > > AI is een politiek gesponsoord clubke oude mannen welke > niets te beslissen hebben totaal nuteloos zijn en de mensen > zand in de ogen strooien om ondertussen aan de subsides vetpotten > te kunnen zitten. Oude mannen? http://en.wikipedia.org/wiki/Irene_Khan Geen man, en 49 is zo oud nog niet. En bovendien een Khan :-) Anyway, ik lees geen enkel argument. herbo |
![]() |
#40 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>>>??? Is "Noord-Afrikaanse afkomst" niet goed genoeg, moeten ze >>>>>expliciet vermelden dat dat allochtonen zijn om niet van "doelbewust >>>>>liegen" beschuldigd te worden? Ik weet zelfs niet of het effectief >>>>>allochtonen waren, kan ook 2de of 3de generatie (en dus Belgen) geweest >>>>>zijn. >>>>> >>>> >>>> >>>>2e 3e 4e 5e het zijn en blijven allochtonen >>>>of ze zouden moeten supporteren voor Club Brugge ipv voor >>>>Club Turkije of Club Marokko dan pas kan men er aan denken >>>>te spreken over *belgen* (?) >>> >>>VB'ers willen bepalen voor wie belgen moeten supporteren? Goed om weten. >>>Maar we dwalen af: je kan duidelijk niet weerleggen dat Amnesty >>>International wel degelijk eerlijk is in zijn rapport en er iemand anders >>>is die "doelbewust liegt door de waarheid te verdraaien". >>> >> >> >> AI is een politiek gesponsoord clubke oude mannen welke >> niets te beslissen hebben totaal nuteloos zijn en de mensen >> zand in de ogen strooien om ondertussen aan de subsides vetpotten >> te kunnen zitten. > > Oude mannen? http://en.wikipedia.org/wiki/Irene_Khan > Geen man, en 49 is zo oud nog niet. En bovendien een Khan :-) > > Anyway, ik lees geen enkel argument. > http://en.wikipedia.org/wiki/Bangladesh Er zijn duizende Khans op deze wereld er is maar één Temujin. Hoeveel politieke gevangenen heeft mevrouw reeds bevrijd ? Ik beweer 0 zero bros. Jij komt met de duizentallen. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |