![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat B. Somers het zou aandurven Jean-Marie De Decker uit de VLD te stoten ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 40,74% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
16 | 59,26% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Beste Cynicus,
begrijpen doe ik het ook niet maar die Willy kan hoe je 't draait of keert nog altijd zijn ding doen as 't moet hoor. Die klasse ontneem je deze politicus niet. En de meute (congresgangers) die veert hierop recht,nog altijd, geloof me maar. Ook ik voel mij liberaal, doch wat er nu binnen de VLD gebeurt doet die Willy echt geen goed hoor. Alleen heb ik het moeilijk als hij iemand zijn vriend noemt... Dit deed hij ook met Beysen en Coveliers, nadat hij ze allebei een ezelsstamp had verkocht...
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spirit zijn nut bewezen in BHV ????
Er is godverdomme gesproken over zaken, waar je als Vlaming na het uitspreken van de eerste letter, onmiddellijk de vergadering behoort te verlaten. Spirit heeft wel iets bewezen in BHV, maar niet haar nut. Wel haar galaktisch prostitutie-gehalte.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() JMDD houdt best zijn smoel en zou er goed aan doen bij de vld te blijven.
Ik mag er niet aan denken dat er een rechtse liberale partij zou bijkomen om stemmen in te pikken vh Vlaams Belang. Dat mag niet! ![]()
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |