![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thomas schreef:
Citaat:
België zal rap te klein zijn, we kunnen natuurlijk ook die boertige Vlamingen buitengooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thomas schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De stelling blijft dus onontkracht. Mensen van het eigen volk hoeven niks te vrezen, louter omdat ze door toeval op de juiste plaats te recht kwamen.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dies, welk argument is overtuigender dan wat ik reeds schreef over de bloed en bodemtheorie van het Vlaamsblok? Daar gaat het altijd om: to be or not to be!
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en het is duidelijk dat VB met eigen volk alleen de echte vlamingen bedoelt dus de nieuwe belgen vallen hier niet onder btw de erfelijke monarchie is ondemocratisch , VB zegt dat ook door de erfelijke monarchie te vergelijken met het eigen vlaming eerst gevoel van VB zeg je eigenlijk dat het ook onrechtvaardig is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Pak nu Abou Jahjah, losstaand van alle ophef die hij veroorzaakt. Die man is perfect ge¨ïntegreerd volgens de normen die het Blok zo graag ziet... toch zou het Blok er alles aan doen die man weer het land uit te kunnen zetten. En zo is het niet anders met andere 'nieuwe belgen'. Het Blok vindt altijd wel een achterpoortje waar ze zich als eerlijke partij door kunnen wringen..
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
FDW heeft ooit gezegd dat allochtonen met een plastiek kaartje met een B erop geen vlamingen zijn ze zullen ons nooit beschouwen als het eigen volk aangezien ze ook nooit definiëren wanneer een allochtoon pas aangepast is, dan zal iedereen ook buiten vliegen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat klopt moon, het blok bedoelt met aanpassing:
aanpassen aan onze 'bijna-bloed&bodemvoorwaarden'. Een onhaalbare kaart voor elke nieuwkomer. En zij weten dit verdomt goed!!
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En toch..de geraffineerdheid waarmee ze hun publiek misleiden: wij zijn niet racistisch, wij hebben geen probleem met "goeie allochtonen". Het zal moeilijk zijn om het mistscherm waarmee het blok opereert te doen vallen.
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mmm... ik geloof dat de gemiddelde blokkiezer die mist wel doorziet. Het kan hem gewoon geen bal schelen wat er met nieuwkomers zal gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor een minderheid misschien.. maar mijn mening is dat de meeste blokstemmers het blok als de zweep ziet die de andere partijen dwingt te luisteren, of een "irriterende" stem uit ongenoegen. Zéér gevaarlijk vind ik dat racisme en extreme stellingen ondertussen gebannaliseerd worden, of ingang vinden..
Maar kom, we blijven optimistisch. De problemen van de democratie vallen in het niets in vergelijking met de aambeien van mijn aangetrouwde tante. ![]() ![]()
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thomas schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een verwelkomingscursus gekoppeld aan een animatie of promotiefilmpje van onze multi-culturele westerse en Nederlandstalige samenleving. De mensen doen voelen dat het hier goed is om leven. Dat zal die mensen de gelegenheid geven om zich vrijwillig te laten beinvloeden door ons. Reklame en publiciteit en sensibiliseringscampagnes voor cursussen nederlands en klaarstoomcursussen tot 'Belg voor de eeuwigheid'
![]() Eens dat je je Belgisch paspoort hebt verdient ben je definitief belg als door geboorte. Als je daarna een criminele daad stelt, wordt je als een Belgische crimineel behandelt, je identiteit blijft voor eeuwig dezelfde: Belg. Geen sanctie of ontmoedigingsbeleid naar nieuwkomers toe. Zelfs in de bedrijfswereld weet de beste manager dat sanctiegericht iets aan de man proberen te brengen op termijn averechts werkt. Een kwestie van intelligente campagnes voor onze westerse veilige multi-cultuur op touw te zetten. ![]() Naat de autochtone bevolking toe moeten er over allochtonen aan positieve imagebuilding gedaan worden. Het blok doet nu het omgekeerde.
![]() |
![]() |