![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 | |||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Coekie[edit] [size=1]Edit:[/size]
Every sperm is sacred. Every sperm is good. Every sperm is needed In your neighbourhood. Laatst gewijzigd door Coekie : 2 juni 2005 om 14:16. |
|||||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#24 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
De consequentie van een referendum is dat de minderheid zich neerlegt bij de beslissing van de meerderheid, als je daar niet mee kan leven wees dan gewoon tegen referendums. Als er in mijn stad een referendum wordt georganiseerd en ik stem voor maar mijn mede stadsgenoten stemmen tegen dan is het referendum aanvaard, bon dat is dan democratie.
Coekie
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elk land stemt afzonderlijk een referendum. De landen die voor stemmen nemen dat prul aan, de landen die tegen stemmen niet. Het gevolg is dan dat er veel meer mensen gelukkig zijn. Dat is nog veel democratischer dan de unitaire zever, maar dat zullen de euriërs uiteraard niet erkennen.
|
|
|
|
|
#26 | |||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Fantastisch, echt! (Typisch die blokmentaliteit om de vld de schuld te geven van ALLES)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 2 juni 2005 om 15:17. |
|||||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar ligt het gevaar ook waarom stemt Frankrijk en nederland nee, ... Wel kijk naar het songvestival en zie hoe dat our Warshoupakt aaneen blijft plakken en gooi daar dan de turken nog bij, ... als die samen uw grondwet veranderd krijgen, dan kunde nog rare dingen zien... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder is deze topic zinloos! |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Helemaal geen blok-praat, 't is gewoon de realiteit. Bovendien, alle peilingen wijzen op een VLD-afgang. Je kan er donder op zeggen dat het ook zal gebeuren, bovendien, die peilingen kennende,.. zou het me niks verwonderen als ze nóg harder afgaan. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Hoewel ik V.L.D.-er ben kan ik ook niet alles verdedigen wat de partij de laatste maanden heeft gedaan. De discussie hier gaat over een referendum over de europese grondwet en je kan de V.L.D. moeilijk verwijten dat ze tegen dergelijk referendum was.
Coekie
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ze voor een referendum waren, hadden de VLD'ers maar eens hard op hun strepen moeten staan, het gaat immers om een essentiële zaak die de politiek voor de komende decennia kan vastleggen. De VLD is dus mede schuldig.
|
|
|
|
#32 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs na toetreding van Vivant in hun kartel is er geen beterschap. Tel daarbij het afschaffen van de open politieke debatcultuur en het opheffen van hun interne democratie. Ik heb dus alle grond om hard aan de democratische goodwill van de VLD te beginnen twijfelen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 juni 2005 om 12:19. |
|||||||
|
|
|
|
|
#33 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 3 juni 2005 om 17:03. |
|||||
|
|
|
|
|
#34 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vraag me wel af hoe lang ze in den belgique referenda gaan kunnen buitenhouden als die in onze buurlanden gebruikelijk gaan worden, waar het sterk op lijkt. [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 3 juni 2005 om 19:55. |
|||||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Coekie
|
|
|
|
#36 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Pas op, dit is geen pleidooi tegen directe democratie. Ik zwicht liever voor de wil van de meerderheid dan voor de wil der belerende particraten, laat dat duidelijk wezen. |
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij de burgers wijst elke peiling erop dat directe democratie meer dan een absolute meerderheid voorstanders heeft. Bovendien is het zo dat binnen de politieke elite op papier eveneens een meerderheid bestaat voor directe democratie. Eens het op daden aankomt trekken sommige voorstanders hun keutel in (o.a. SP-a//SPIRIT) Citaat:
Jij vraagt me om democratie te realiseren middels de particratie, iets wat net onmogelijk blijkt precies tengevolge van de inherente nadelen. Bij de duivel biechten geeft geen geldige absolutie....................
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom nou, geloof maar verder in sinterklaas! |
|