![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge schrijft in uw rapsong wat ge wilt, man. Dat hirsi ma terugbattlet als ze zich eraan stoort.verder moet ze zich ni moeien met artistieke vrijheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een politica met de dood bedreigen gaat wel een beetje ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=MephistoHet hypocriete van totalitaire regimes (zoals de USA en USSR en Iran en Saoedi-Arabië enz. enz. enz.) is dat ze mensen monddood maken. En de islam is daarbij een goed stuk gereedschap. Evenals het christendom. Ook zo'n doodmaker..
[/QUOTE] Of de UVRM en het CGKR.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hahaha! Wat een prachtige "inhoudelijke" reactie! Het tekent zo lékker het niveau van "politiek correct".... En dit zijn dan de mensen, die gewoonlijk roepen dat Ayaan doorbrult, dat de islam-criticasters zich schuldig maken aan populisme en ongenuanceerde uitingen, en bovendien nog gebrek aan inhoud hebben ook! Wie is er trouwens een schijtwijf, Ayaan, ik, of soms toch liever alletwee? ![]() ![]() Ik zou me zeer vereerd voelen, als het laatste het geval blijkt te zijn... Zullen we eens een inhoudelijke boom opzetten over de positie van vrouwen binnen de islam en de ontleningen uit koran en hadith waarop die gebaseerd is, Skill? Met de verschillende insteken van aqeedahs, mahdabs en wat de fiqh erover te zeggen heeft erbij natuurlijk? Misschien lukt het me inmiddels ook wel in het arabisch....als je dat liever hebt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Algemene ontkenning en op de 'officiële' reden ervoor moeten we nog even wachten. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is Hirshi Ali ondanks haar terechte kritiek op de islam ook een vreemdelinge die hier niet thuishoort. |
|
![]() |
![]() |