Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2003, 16:58   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jij bent verdorie een Vlaams Blokker! Zeg dat dan toch, ge moet U niet schamen zenne

Alhoewel... <zucht>!

Al liegt een blokker nog zo fel
thePiano vindt de waarheid wel
Oud 26 mei 2003, 16:58   #22
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsarre
Jaja, maar bartje had het wel degelijk over de "haat tegenover de Vlaams blok kiezers", en dat zijn er niet zomaar een "paar"

Tsarre
Ik heb net ontdekt waarom jij dit ding post, namelijk op je eigen forum op Microsoft http://groups.msn.com/tsarre/ :

Tsarre schreef op 21/05/2003:"Ik ga geen reklame maken voor het Vlaams Blok, maar bedenk het volgende : een van de leuzes van het VB is "eigen volk eerst". Als dank krijgen ze daarvoor de naam racisten en mestkevers te zijn. De sp.a en de ps, waarvoor zovelen hebben gekozen hebben wel een andere mentaliteit. Bij hen geldt de leuze "ander volk eerst". Maar ze verdoezelen dat door het "positieve discriminatie" te noemen. Welnu, als we binnenkort dankzij Freya moeten toezien hoe onze kinderen verplicht islam gaan krijgen op school, een deel van ons inkomen moeten afstaan aan de vele nieuwe illigale inwijkelingen (zogenaamde herverdeling of zo), de regering halfvol mensen van vreemde afkomst zitten, die over ons (en onze cultuur) geen beslissen, autorijden zodanig duur gaat worden dat we ons allemaal (behalve de rijken) een fiets moeten aanschaffen.... enzovoort, [size=5]dan ben ik blij dat ik op het Vlaams Blok heb gestemd[/size], want dan hoef ik mij later niet te verwijten dat het ook mijn schuld is geweest."

Jij bent verdorie een Vlaams Blokker! Zeg dat dan toch, ge moet U niet schamen zenne

Alhoewel... <zucht>!
Tsarre gebruikte zijn verstand integenstelling tot jou hee tokkelaar ,de spa begot de sjoemelaars wie stemt daar nu op.
ZUCHT...
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 17:09   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Blub
Oud 26 mei 2003, 17:09   #24
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Tsarre gebruikte zijn verstand integenstelling tot jou hee tokkelaar ,de spa begot de sjoemelaars wie stemt daar nu op.
ZUCHT...
Zo'n 979.750 mensen en 1.013.560 voor de Senaat. Je gaat toch geen miljoen mensen als minderwaardig beschouwen omdat ze op een bepaalde partij stemmen zeker?

(p.s.: piano, pas een beetje op met persoonlijk worden...)
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 17:13   #25
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
[
Zo'n 979.750 mensen en 1.013.560 voor de Senaat. Je gaat toch geen miljoen mensen als minderwaardig beschouwen omdat ze op een bepaalde partij stemmen zeker?

Neen, maar jullie wel dan is dat wel toegelaten nietwaar.

(p.s.: piano, pas een beetje op met persoonlijk worden...)
De tokkelaar heeft nog niets anders gedaan.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 17:16   #26
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

ThePiano ontmaskert extreem-rechts!
ThePiano: chef inlichtingendienst SP.a.

Zal mijn hart maar al vasthouden zeker???
Rudysfonduehuisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 17:18   #27
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

by the way, is dat een full-time job?
wie betaalt u, de SP.a of de werklozenkas, of is dat hetzelfde? 8)
Oud 26 mei 2003, 17:26   #28
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudysfonduehuisje

Pfft... Tsarre heeft hier op dit forum zelf reclame gemaakt voor zijn website en ganse santanboetiek: http://forum.politics.be/viewtopic.p...=asc&highlight

Veel opsporingswerk is dat niet tenzij je zo lomp als kieken72 bent
Oud 26 mei 2003, 17:36   #29
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudysfonduehuisje

Pfft... Tsarre heeft hier op dit forum zelf reclame gemaakt voor zijn website en ganse santanboetiek: http://forum.politics.be/viewtopic.p...=asc&highlight

Veel opsporingswerk is dat niet tenzij je zo lomp als kieken72 bent
Oud 26 mei 2003, 18:41   #30
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

De haat tegen blokkers komt niet enkel hier op het forum voor!!!!!

"PERSMEDEDELING VLAAMS BLOK

OPNIEUW RUIT INGESMETEN BIJ VLAAMS BLOK-MANDATARIS

AANSLAGEN TEGEN VLAAMS BLOKKERS KENNEN VERLENGINGEN

Vannacht hebben onbekenden stenen gegooid naar het huis van gemeenteraadslid Johan Deckmyn. Er werd geen schade aangericht aan het huis, maar de auto van zijn echtgenote die op de oprijlaan geparkeerd stond, werd wel beschadigd. De achteruit werd verbrijzeld. Uiteraard heeft Johan Deckmyn bij de politie klacht ingediend tegen onbekenden.

Johan Deckmyn is dit jaar niet het eerste slachtoffer van geweldplegingen tegen het Vlaams Blok en zijn mandatarissen die opnieuw toenemen. Voor de verkiezingen werden Volksvertegenwoordiger Francis Van den Eynde en gemeenteraadslid Kristina Colen telefonisch met de dood bedreigd. Vlaams Volksvertegenwoordiger Niki De Gryze en eveneens Kristina Colen kregen beiden een steen door de ruit van hun huis gegooid.

Die "pre-electorale" aanslagen tegen Vlaams Blokkers zijn niet nieuw, maar nu hebben de daders van deze geweldplegingen het blijkbaar nodig geacht om te zorgen voor wat verlengingen. Er zijn dus duidelijk mensen die zich niet bij de democratische beslissing van de kiezer - die het Vlaams Blok de verkiezingen opnieuw heeft doen winnen - kunnen neerleggen. "Alle middelen" om het Vlaams Blok te bestrijden blijven blijkbaar toegelaten.

Het Vlaams Blok laat zich geenszins door dergelijke aanslagen intimideren of ontmoedigen. Het Vlaams Blok is in Gent inmiddels gestart met de voorbereidingen van de verkiezingen voor het Vlaams Parlement in juni 2004 en zal alles in het werk stellen om van die verkiezingen een groot succes te maken.

Wim Wienen
Woordvoerder Vlaams Blok Gent

P.s.: Johan Deckmyn is te bereiken op 0476-26.97.38. Johan Deckmyn heeft tevens digitale foto’s van de schade ter beschikking van geïnteresseerden."
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 18:57   #31
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Het is natuurlijk niet zo verstandig van de heer Johan Deckmyn om zijn telefoon nummer zomaar publiek te maken. Straks krijgt hij nog hijgtelefoontjes van verontruste blokstemmers ... of toch zoiets ...
Oud 26 mei 2003, 19:08   #32
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Het is natuurlijk niet zo verstandig van de heer Johan Deckmyn om zijn telefoon nummer zomaar publiek te maken. Straks krijgt hij nog hijgtelefoontjes van verontruste blokstemmers ... of toch zoiets ...
QED
Oud 26 mei 2003, 19:14   #33
Tsarre
Vreemdeling

Tsarre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Alhoewel... <zucht>!

Als de piano zo'n goede speurder is, kan ie dan ook zeggen waar ik zou hebben geschreven dat ik niet op het blok zou hebben gestemd? Maar mocht het jullie dan toch zo interesseren, ik stem al jaren op het blok en ben ook al vele jaren lid van de partij. En weet je, als ik op straat tussen de andere mensen loop (zowel allochtonen als autochtonen), val ik niet eens op. Raar, hé? Wat ik mezelf wel afvraag : kunnen jullie, de blokhaters, dat ook van jullie zelf zeggen? Jullie kunnen de blokkers misschien wel mestkvers en racisten noemen, maar kan jullie bekrompen verstand dan niet vatten dat er ook blokkers zijn die naar een vrij Vlaanderen streven? En aangezien het blok zowat de enige partij is dat daar werk van zou kunnen maken, sluiten veel niet-mestkevers en niet-racisten zich aan bij die partij. Of gaan jullie me nu ook al beginnen haten omdat ik me een Vlaming voel?

Tsarre
Tsarre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 19:38   #34
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Alhoewel... <zucht>!

Als de piano zo'n goede speurder is, kan ie dan ook zeggen waar ik zou hebben geschreven dat ik niet op het blok zou hebben gestemd? Maar mocht het jullie dan toch zo interesseren, ik stem al jaren op het blok en ben ook al vele jaren lid van de partij. En weet je, als ik op straat tussen de andere mensen loop (zowel allochtonen als autochtonen), val ik niet eens op. Raar, hé? Wat ik mezelf wel afvraag : kunnen jullie, de blokhaters, dat ook van jullie zelf zeggen? Jullie kunnen de blokkers misschien wel mestkvers en racisten noemen, maar kan jullie bekrompen verstand dan niet vatten dat er ook blokkers zijn die naar een vrij Vlaanderen streven? En aangezien het blok zowat de enige partij is dat daar werk van zou kunnen maken, sluiten veel niet-mestkevers en niet-racisten zich aan bij die partij. Of gaan jullie me nu ook al beginnen haten omdat ik me een Vlaming voel?

Tsarre
Het Vlaams Blok heeft nagenoeg niks (meer) met Vlaams Nationalisme te maken. Toen de partaai dat nog wèl deed heeft Karel Dillen de eerste tien jaar van het VB nagenoeg in alle eenzaamheid in de Kamer gezeteld. Het is pas nadat Annemans en FDW er in '85 bijkwamen en het 'Vlaamse deel' op de achtergrond schoven en er een anti-migranten en een anti-islam partij van bakten dat de partij succes kreeg (zwarte zondag in 91).

Het Blok verzamelt voornamelijk "anti"-s rondom zich. Ik heb nog maar zelden iemand PRO iets weten zijn, tenzij Pro-deportatie edm. Dus m'n beste Tsarre, je kan met je vlaams idealisme m.i. beter terecht bij N-VA, Spirit enz...

Ps: ik haat niemand, geen Blokkers en ook geen mestkevers. Ik had alleen de indruk dat je aanvankelijk niet goed durfde uitkomen dat je een mestkever was, dus heb ik je dan maar effe gepushed
Oud 26 mei 2003, 19:43   #35
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Pfft... flauwe kul. Alle partijmandatarissen kan je met naam en adres overal op de officiële overheidswebsites vinden, inclusief de site van het Blok en hun persoonlijke websites, zo ze die hebben.

Als je hinder mocht hebben van hijgtelefoons (of andere spam), kan je dat in enkele seconden laten natrekken. Trouwens, de meeste telefoontoestellen kan je zo het nummer aflezen van het scherm. Even de Federale Politie kontakteren en die lossen het verder wel voor je op.

Mijn persoonlijk nummer staat al jaren op het internet en ik krijg wel af en toe telefoontjes van vrouwen die mij persé willen hebben, maar dan haak ik altijd meteen in
Oud 26 mei 2003, 19:46   #36
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Mijn persoonlijk nummer staat al jaren op het internet en ik krijg wel af en toe telefoontjes van vrouwen die mij persé willen hebben, maar dan haak ik altijd meteen in
Wat heb je ze dan misdaan misschien? en weet uw vrouw dat wel?
Oud 26 mei 2003, 19:51   #37
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Wat heb je ze dan misdaan misschien? en weet uw vrouw dat wel?
Dat is't 'm juist, ik wil niet dat zei mij iets misdaan. En nee, mijn vrouw weet daar allemaal niks van, ze zou me direct de keel oversnijden in mijn slaap, dat Georgisch temperament weet je...
Oud 26 mei 2003, 20:11   #38
Tsarre
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ps: ik haat niemand, geen Blokkers en ook geen mestkevers. Ik had alleen de indruk dat je aanvankelijk niet goed durfde uitkomen dat je een mestkever was, dus heb ik je dan maar effe gepushed
Ik probeerde het hier een beetje ernstig te houden, maar goed, als je me toch voor "mestkever" wil verslijten.... Toch begin ik me wel vragen bij jou te stellen. Wie ben jij eigenlijk? Een halve allochtoon die zelf nog niet goed weet bij wie of wat hij/zij nu wel hoort? Of een gefrustreerde homo die alles en iedereen haat die "andersdenkend" is (hetero)?
Je ziet, beste piano, iemand uitschelden die je noch van haar of pluimen kent is helemaal niet moeilijk. En al ben je niks van wat ik hierboven omschreef (wat ik eerlijk gezegd ook niet denk, hoor), het is gemakkelijker iemand een stempel op te drukken, dan iemand ernstig te nemen (ook al heeft hij er een andere mening op na). Natuurlijk, als je wel zou zijn wat ik beschreef, dan ben ik blij dat ik jou nu een beetje "gepushed" heb.

Tsarre
Oud 26 mei 2003, 20:22   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik probeerde het hier een beetje ernstig te houden, maar goed, als je me toch voor "mestkever" wil verslijten.... Toch begin ik me wel vragen bij jou te stellen. Wie ben jij eigenlijk? Een halve allochtoon die zelf nog niet goed weet bij wie of wat hij/zij nu wel hoort?
Sorry Tsarre, ik was even te snel in mijn conclusies, volgens mij ben jij maar een halve mestkever, die bovendien bij de verkeerde partij zit.

Heb je de site van Resist al eens gechecked? "De stem van verzet" http://www.lijst-resist.be/ iets voor jou misschien?

En nu ga ik naar Godzilla kijken op VT4 kijken, tot later! 8)

Oud 26 mei 2003, 23:18   #40
Tsarre
Vreemdeling

Standaard

Allé, 't is goed, Piano... 'k zal u in het vervolg dan ook maar 'n halve allochtoon of halve homo noemen.

Tsarre
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be