![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Al liegt een blokker nog zo fel thePiano vindt de waarheid wel
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ZUCHT... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blub
![]()
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (p.s.: piano, pas een beetje op met persoonlijk worden...)
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ThePiano ontmaskert extreem-rechts!
ThePiano: chef inlichtingendienst SP.a. ![]() Zal mijn hart maar al vasthouden zeker??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() by the way, is dat een full-time job?
wie betaalt u, de SP.a of de werklozenkas, of is dat hetzelfde? 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Veel opsporingswerk is dat niet tenzij je zo lomp als kieken72 bent ![]()
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De haat tegen blokkers komt niet enkel hier op het forum voor!!!!!
"PERSMEDEDELING VLAAMS BLOK OPNIEUW RUIT INGESMETEN BIJ VLAAMS BLOK-MANDATARIS AANSLAGEN TEGEN VLAAMS BLOKKERS KENNEN VERLENGINGEN Vannacht hebben onbekenden stenen gegooid naar het huis van gemeenteraadslid Johan Deckmyn. Er werd geen schade aangericht aan het huis, maar de auto van zijn echtgenote die op de oprijlaan geparkeerd stond, werd wel beschadigd. De achteruit werd verbrijzeld. Uiteraard heeft Johan Deckmyn bij de politie klacht ingediend tegen onbekenden. Johan Deckmyn is dit jaar niet het eerste slachtoffer van geweldplegingen tegen het Vlaams Blok en zijn mandatarissen die opnieuw toenemen. Voor de verkiezingen werden Volksvertegenwoordiger Francis Van den Eynde en gemeenteraadslid Kristina Colen telefonisch met de dood bedreigd. Vlaams Volksvertegenwoordiger Niki De Gryze en eveneens Kristina Colen kregen beiden een steen door de ruit van hun huis gegooid. Die "pre-electorale" aanslagen tegen Vlaams Blokkers zijn niet nieuw, maar nu hebben de daders van deze geweldplegingen het blijkbaar nodig geacht om te zorgen voor wat verlengingen. Er zijn dus duidelijk mensen die zich niet bij de democratische beslissing van de kiezer - die het Vlaams Blok de verkiezingen opnieuw heeft doen winnen - kunnen neerleggen. "Alle middelen" om het Vlaams Blok te bestrijden blijven blijkbaar toegelaten. Het Vlaams Blok laat zich geenszins door dergelijke aanslagen intimideren of ontmoedigen. Het Vlaams Blok is in Gent inmiddels gestart met de voorbereidingen van de verkiezingen voor het Vlaams Parlement in juni 2004 en zal alles in het werk stellen om van die verkiezingen een groot succes te maken. Wim Wienen Woordvoerder Vlaams Blok Gent P.s.: Johan Deckmyn is te bereiken op 0476-26.97.38. Johan Deckmyn heeft tevens digitale foto’s van de schade ter beschikking van geïnteresseerden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Het is natuurlijk niet zo verstandig van de heer Johan Deckmyn om zijn telefoon nummer zomaar publiek te maken. Straks krijgt hij nog hijgtelefoontjes van verontruste blokstemmers ... of toch zoiets ...
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tsarre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
Het Blok verzamelt voornamelijk "anti"-s rondom zich. Ik heb nog maar zelden iemand PRO iets weten zijn, tenzij Pro-deportatie edm. Dus m'n beste Tsarre, je kan met je vlaams idealisme m.i. beter terecht bij N-VA, Spirit enz... Ps: ik haat niemand, geen Blokkers en ook geen mestkevers. Ik had alleen de indruk dat je aanvankelijk niet goed durfde uitkomen dat je een mestkever was, dus heb ik je dan maar effe gepushed ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Als je hinder mocht hebben van hijgtelefoons (of andere spam), kan je dat in enkele seconden laten natrekken. Trouwens, de meeste telefoontoestellen kan je zo het nummer aflezen van het scherm. Even de Federale Politie kontakteren en die lossen het verder wel voor je op. Mijn persoonlijk nummer staat al jaren op het internet en ik krijg wel af en toe telefoontjes van vrouwen die mij persé willen hebben, maar dan haak ik altijd meteen in ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je ziet, beste piano, iemand uitschelden die je noch van haar of pluimen kent is helemaal niet moeilijk. En al ben je niks van wat ik hierboven omschreef (wat ik eerlijk gezegd ook niet denk, hoor), het is gemakkelijker iemand een stempel op te drukken, dan iemand ernstig te nemen (ook al heeft hij er een andere mening op na). Natuurlijk, als je wel zou zijn wat ik beschreef, dan ben ik blij dat ik jou nu een beetje "gepushed" heb. Tsarre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Heb je de site van Resist al eens gechecked? "De stem van verzet" http://www.lijst-resist.be/ iets voor jou misschien? ![]() En nu ga ik naar Godzilla kijken op VT4 kijken, tot later! 8) ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Allé, 't is goed, Piano... 'k zal u in het vervolg dan ook maar 'n halve allochtoon of halve homo noemen.
Tsarre |
![]() |
![]() |