![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 7 Jun 2005 08:35:20 +0200, "Paul Van Britsom" > <[email protected]> wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On 6 Jun 2005 22:43:13 -0700, "Je ex" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> >>>> >>>>Sjoerd Bakker schreef: >>>>> De Europese grondwet is nog maar net afgeschoten of de lange tenen van >>>>> Europese leiders staan al in de rij om elkaar in lichtgeraaktheid te >>>>> overtreffen. Volgens mijn belevingswereld kun je respect alleen >>>>> verdienen, en is het eisen ervan een zwaktebod. We gaan vreemde tijden >>>>> in politiek Europa tegemoet. >>>>> >>>>> >>>> >>>>Met dien verstande dat respect een subjectief iets is en het verdienen >>>>ervan ook. Wat wanneer heeft iemand wel of geen respect verdiend, is >>>>daar een algemeen criterium voor? >>> >>> Ik denk dat je prestaties doorslaggevend zijn, en dat komt in het >>> artikel ook naar voren. Alleen wordt er verschillend over de >>> prestaties van Chirac en Schröder gedacht. >> >>Dus Zapatero heeft toch gelijk, want beide mannen houden het al langer vol >>dan menig ander.... > > Heb je het artikel wel gelezen?! "Kanselier Schröder zag zich > genoodzaakt vervroegde verkiezingen uit te schrijven wegens een gebrek > aan steun voor zijn hervormingsplannen, president Chirac zag ruim een > week geleden een meerderheid van de Fransen nee stemmen tegen de > Europese Grondwet." > > Daarom noemde Mariano Rajoy van de Partido Popular Frankrijk en > Duitsland 'de as van verliezers'. > >> >>Wat is je punt nu eigenlijk? > > Geen idee wat je hiermee bedoelt. Gek eigenlijk, dat jij nooit weet wat een ander bedoelt, zeer vreemd allemaal! > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ |
![]() |
#22 |
|
![]() On Tue, 7 Jun 2005 16:32:55 +0200, "Postzuiger" <[email protected]> wrote:
> >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Tue, 7 Jun 2005 08:35:20 +0200, "Paul Van Britsom" >> <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On 6 Jun 2005 22:43:13 -0700, "Je ex" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> >>>>> >>>>>Sjoerd Bakker schreef: >>>>>> De Europese grondwet is nog maar net afgeschoten of de lange tenen van >>>>>> Europese leiders staan al in de rij om elkaar in lichtgeraaktheid te >>>>>> overtreffen. Volgens mijn belevingswereld kun je respect alleen >>>>>> verdienen, en is het eisen ervan een zwaktebod. We gaan vreemde tijden >>>>>> in politiek Europa tegemoet. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>>Met dien verstande dat respect een subjectief iets is en het verdienen >>>>>ervan ook. Wat wanneer heeft iemand wel of geen respect verdiend, is >>>>>daar een algemeen criterium voor? >>>> >>>> Ik denk dat je prestaties doorslaggevend zijn, en dat komt in het >>>> artikel ook naar voren. Alleen wordt er verschillend over de >>>> prestaties van Chirac en Schröder gedacht. >>> >>>Dus Zapatero heeft toch gelijk, want beide mannen houden het al langer vol >>>dan menig ander.... >> >> Heb je het artikel wel gelezen?! "Kanselier Schröder zag zich >> genoodzaakt vervroegde verkiezingen uit te schrijven wegens een gebrek >> aan steun voor zijn hervormingsplannen, president Chirac zag ruim een >> week geleden een meerderheid van de Fransen nee stemmen tegen de >> Europese Grondwet." >> >> Daarom noemde Mariano Rajoy van de Partido Popular Frankrijk en >> Duitsland 'de as van verliezers'. >> >>> >>>Wat is je punt nu eigenlijk? >> >> Geen idee wat je hiermee bedoelt. > > >Gek eigenlijk, dat jij nooit weet wat een ander bedoelt, zeer vreemd >allemaal! Bij mijn weten maakte ik geen punt; alleen dat de Europese leiders de laatste dagen nogal lichtgeraakt lijken te zijn. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#23 |
|
![]() "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Minx" <[email protected]> wrote: > > > >"dexero" <[email protected]> wrote in message [7]news:[email protected]... > >> Jan Holland <[email protected]> wrote: > >> > > >> >On Tue, 7 Jun 2005 11:31:40 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: > >> > > >> >>"Minx" <[email protected]> wrote: > >> >>> > >> >>>"Fustigator" <[email protected]> wrote in message > >> >>>[8][7][8]news:[email protected]... > >> >>>> Vitae forma vocatur, "Minx" <[email protected]>, die Tue, 7 Jun 2005 > >> >>>> 09:57:00 +0200, in littera <[email protected]> in foro > >> >>>> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>>> > >> >>>> > > >> >>>> [...]> > >> >>>> >Chaos! Anarchie! Revolutie! > >> >>>> > > >> >>>> >Minx > >> >>>> > > >> >>>> > >> >>>> Anarchie is geen chaos en houdt niet noodzakelijkerwijze een revolutie > >> >>>> in. > >> >>>> Lees geschriften van anarchisten. > >> >>> > >> >>>Ik bedoel dan ook niet dat het allemaal hetzelfde is. Het kan mij echt > >niets > >> >>>schelen, wie de stenen door de ramen gaat smijten. > >> > > >> >>Zolang jij het maar niet hoeft te doen. > >> > > >> >vrouwenagressie: eerst de boel opjutten en > >> >daarna zeggen dat je zo vreetzaam bent, > >> > >> > >> Daar ben ik het niet helemaal mee eens. > >> Ze klagen er juist altijd over dat ze te vreeTzaam zijn ;-) > > > >Lafaards! > > > Revolutie! Op naar een vreetzame samenleving! Vreten op aarde! Schurken! Schoften! Geteisem! Ik denk dat ik vanavond maar speklapjes eet. Minx |
![]() |
#24 |
|
![]() "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Minx" <[email protected]> wrote: > > > >"dexero" <[email protected]> wrote in message [7]news:[email protected]... > >> "Minx" <[email protected]> wrote: > >> > > >> >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message > >> >[8][8]news:[email protected]... > >> >> Vitae forma vocatur, "Minx" <[email protected]>, die Tue, 7 Jun 2005 > >> >> 09:57:00 +0200, in littera <[email protected]> in foro > >> >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > >> >> > > >> >> [...]> > >> >> >Chaos! Anarchie! Revolutie! > >> >> > > >> >> >Minx > >> >> > > >> >> > >> >> Anarchie is geen chaos en houdt niet noodzakelijkerwijze een revolutie > >> >> in. > >> >> Lees geschriften van anarchisten. > >> > > >> >Ik bedoel dan ook niet dat het allemaal hetzelfde is. Het kan mij echt niets > >> >schelen, wie de stenen door de ramen gaat smijten. > >> > >> > >> Zolang jij het maar niet hoeft te doen. > > > >Daar ben ik te slim voor. > > > Dat weten we inmiddels, Darth Booswigt. LOL http://www.booswigte.com/ Minx |
![]() |
#25 |
|
![]() "leon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jan Holland wrote: > >> >> vrouwenagressie: eerst de boel opjutten en >> daarna zeggen dat je zo vreetzaam bent, >> > > http://www.palmbeachpost.com/news/co...r_video3a.html Ik ben blij dat ik niet in amerika leef. Als een agent mijn zo`n tazer geintje zou flikken dan kon ie beter verhuizen, anders had ik em afgeknald. Trouwens, die agenten zijn nogal dom, oiemand twee maal tazeren en dan zeggen dat het tijd is om op te staan, volgens mij hebben ze geen idee hoe een tazer werkt, want die vrouw zal een tijdje niet KUNNEN opstaan, omdat ze dus getazerd is, dat is de hele opzet van dat apparaat. |
![]() |
#26 |
|
![]() Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > De Europese grondwet is nog maar net afgeschoten of de lange tenen van > Europese leiders staan al in de rij om elkaar in lichtgeraaktheid te > overtreffen. Volgens mijn belevingswereld kun je respect alleen > verdienen, en is het eisen ervan een zwaktebod. We gaan vreemde tijden > in politiek Europa tegemoet. > Clowns hebben meestal hele lange tenen....:)))) -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |