![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkwaardig trouwens dat er toch zovele vrouwen hun bruine, zwarte of anders gekleurde haren laten afbleken om met blonde lokken in deze wereld rond te lopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Wat ik ook nooit begrepen heb is waarom al die blondines perse hun haarwortels willen zwart kleuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, het zou maar triestig gesteld zijn met het 'blanke' 'ras' moesten alleen blonden blank zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() en het is een dom blondje...
Want domme blondjes trouwen met de prins (en die was natuurlijk voordat hij een wit paard had een kikker, die je bal terugbracht en die je dan eerst moest kussen..) En Anouk die intussen al 5 jaar is kent het verschil tussen haar en haar zussen want zij is in china afgehaald en haar zussen komen uit mamma's buik. Ja maar : anouk jij komt ook uit iemands buik. Wiens buik dan : ah van een chinese mevouw ? Bweuk ! ---- Kinderlijke praat is toch wel mooi, de weg naar waarheid avontuurlijk.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van die mooie blonde meisjes met azurblauwe ogen zijn er nog maar zo weinig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ahja, een tijdje geleden wisten ze ons vertellen dat mulatten en andere rasvermengingen gezonder, sterker en slimmer waren.
Zielig 'anti-racisme', ze doen maar. Veel helpt het allemaal niet...
![]() |
#32 |
|
![]() Wa heeft dat ermee te zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie hier niets anti-blank racisme, integendeel, ze zei 'bruin' en niet zwart. Het is een nazi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
|
![]() Citaat:
De meeste die ik ken van dit type zijn eerder wat met noemt politiek correct. In onze meeste arische stad ( gent ) is het VB het zwakst - het verzet tegen keizer karel was er het grootst en het eerst. Gent kende een democratie avant la lettre enz.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 19:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
(Terzijde: Hoe incorrect is het Belang nog?) Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Dat er nu een verband is tussen uiterlijk- ras en politieke voorkeur is zover wil ik zeker niet gaan. Ik denk er alleen bij wijze van spreken luidop over na. Ik vraag het me af of er een verband zou kunnen zijn. Is er daar ooit al wetenschappelijk onderzoek naar gedaan ? Kijk naar het genetisch materiaal van hitler ( was niet bepaald een schoolvoorbeeld he en helemaal geen arier.) Verder is mij ook al dikwijls opgevallen dat Vb-fascisten meestal lelijkaards zijn die indien men de zg mindere mensen idd zou gaan elimineren dus het eerste in de rij naar de gaskamer zouden moeten gaan staan ( wat trouwens ook het geval was voor hitler )[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 19:26. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ze zou hoogstens twijfelen. ze houdt niet van mannen die hard roepen. ps: gent meest arische stad? ![]() nou ja, mij best hoor. al zit er ook wel veel blond in limburg.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 11 juni 2005 om 19:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |