Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 22 augustus 2002, 09:46   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Ewel superstaaf, geef jij ons de ware waarheid! Het is gebeurt daarmee uit, hoe spijtig het ook mag zijn en hoe slecht het jou ook in je kraam past! Of gaa nwe de waarheid nu ook al verdraaien?

J.N.
Wat mij persoonlijk en in vertrouwen verteld wordt, hoef ik niet publiekelijk te gaan gebruiken in een bekvechterijtje met personen die de gewoonte hebben om teksten uit hun verband te rukken, en woorden te verdraaien naar eigen goeddunken.
Ik kan enkel zeggen dat Clavecimbel ernaast zit wanneer hij komt te stellen dat A. Byttebier door een groepje ineengeramd werd. Als hij echt op de hoogte van de ware toedracht is, dan zal hij dat toegeven zonder dat ik mij daarover hoef te legitimeren op een wijze die misbruik van vertrouwen zou kunnen betekenen.
Supe®Staaf is offline  
Oud 22 augustus 2002, 09:51   #22
esha
Burger

Standaard

Kortom: je weet er niks van en bent maar wat aan het zeveren.
In vertrouwen verteld... Yeah right!!

't zal zijn dat Byttebier er zelf over gelogen heeft toen ze vertelde dat ze in de Brusselse metro wat toeken heeft gekregen. Misschien was het wel een verkiezingsstunt!

Tsss..... in Aalst hebben ze precies serieus last van de warmte.
esha is offline  
Oud 22 augustus 2002, 09:55   #23
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheClavecimbel
Kortom: je weet er niks van en bent maar wat aan het zeveren.
In vertrouwen verteld... Yeah right!!
Ook gefeliciteerd met je overdooooonderende argumentatie.
Post nog vlug iets, dan krijg je het laatste woord, als dat de bedoeling is.
Maar laat het dan wel iets serieus zijn, zonder andermans integriteit op achterbakse manier in twijfel te trekken.
Supe®Staaf is offline  
Oud 22 augustus 2002, 09:57   #24
Jörgen Noens
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Wat mij persoonlijk en in vertrouwen verteld wordt, hoef ik niet publiekelijk te gaan gebruiken in een bekvechterijtje met personen die de gewoonte hebben om teksten uit hun verband te rukken, en woorden te verdraaien naar eigen goeddunken.
Ik kan enkel zeggen dat Clavecimbel ernaast zit wanneer hij komt te stellen dat A. Byttebier door een groepje ineengeramd werd. Als hij echt op de hoogte van de ware toedracht is, dan zal hij dat toegeven zonder dat ik mij daarover hoef te legitimeren op een wijze die misbruik van vertrouwen zou kunnen betekenen.
Superstaaf,

Een duidelijker bewijs dan dit dat jij er niets van afweet, is er niet! Dank u om u zelf te ontmaskeren. Je moet niet bewijzen wat er niet is, je moet bewijzen wat er is! Wel bewijs het me dan!

J.N.
Oud 22 augustus 2002, 10:02   #25
esha
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
zonder andermans integriteit op achterbakse manier in twijfel te trekken.

Zoals jij hier doet door te stellen dat ik er niets van afweet. Héél juist jongen!
esha is offline  
Oud 22 augustus 2002, 10:06   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Superstaaf,

Een duidelijker bewijs dan dit dat jij er niets van afweet, is er niet! Dank u om u zelf te ontmaskeren. Je moet niet bewijzen wat er niet is, je moet bewijzen wat er is! Wel bewijs het me dan!

J.N.
Ik zoek me verrot naar jouw bewijs dat ik er niets vanaf weet.
Maar wat ik verdomd goed weet, is dat theClavecimbel er pertinent naastzit wanneer hij beweert dat ze door een groepje werd ineengeramd.
Wanneer hij alle feiten op dergelijke (gewild?) slordige manier aanhaalt, kan alles verdraaid en gekeerd worden tot het in zijn kraam past.
Supe®Staaf is offline  
Oud 22 augustus 2002, 10:11   #27
esha
Burger

Standaard

Heb nog net even de videocassette van TV-Brussel bekeken.
Byttebier toeken gekregen van twee allochtone medelanders. Twee. Meer dan één dus. Een groepje. Wat is het Nederlands toch een moeilijke taal he?
esha is offline  
Oud 22 augustus 2002, 10:14   #28
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheClavecimbel
Heb nog net even de videocassette van TV-Brussel bekeken.
Byttebier toeken gekregen van twee allochtone medelanders. Twee. Meer dan één dus. Een groepje. Wat is het Nederlands toch een moeilijke taal he?
Goed Clavecimbel.
ik nodig je uit om te komen verpozen in mijn woud in het centrum van Aalst. Er staat een appelaar en een perelaar in mijn hof.
De whiskey staat koud, want van het 'bos' zal je niet veel koelte ondervinden.
Supe®Staaf is offline  
Oud 22 augustus 2002, 10:15   #29
esha
Burger

Standaard

Tssss... schande. Whiskey dient te worden geschonken op kamertemperatuur!
esha is offline  
Oud 26 augustus 2002, 20:40   #30
de moralist
Partijlid

de moralist's schermafbeelding

Standaard

Wel superstaaf ik geloof dat we met enkel correcte rechtse politiekers zitten opgescheept. Niet alleen wordt het milieu bezoedelt maar tevens de sites als deze ook. Hopelijk wordt er een wet in Johannesburg uitgedoktert om zulke rampen te bestrijden.
de moralist is offline  
Oud 27 augustus 2002, 02:35   #31
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de moralist
Wel superstaaf ik geloof dat we met enkel correcte rechtse politiekers zitten opgescheept. Niet alleen wordt het milieu bezoedelt maar tevens de sites als deze ook. Hopelijk wordt er een wet in Johannesburg uitgedoktert om zulke rampen te bestrijden.
Brrrr.... Van zo'n uitspraken lopen de koude rillingen spontaan over mijn rug... van verdraagzaamheid gesproken, zeg !

P.S. : liever "correct" dan "politiek correct", Moralist.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 27 augustus 2002, 09:00   #32
Pieterjan
Parlementslid

Pieterjan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Brrrr.... Van zo'n uitspraken lopen de koude rillingen spontaan over mijn rug... van verdraagzaamheid gesproken, zeg !

P.S. : liever "correct" dan "politiek correct", Moralist.

Abramis Brama, hier moet je wat meer uitleg over verschaffen want ik volg je niet zo goed. Waarom zouden de koude rillingen over je rug moeten lopen? Waarom betrek je er de verdraagzaamheid bij? En wat bedoel je met je post scriptum?

MvG
Oud 27 augustus 2002, 14:55   #33
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Abramis Brama, hier moet je wat meer uitleg over verschaffen want ik volg je niet zo goed. Waarom zouden de koude rillingen over je rug moeten lopen? Waarom betrek je er de verdraagzaamheid bij? En wat bedoel je met je post scriptum?

MvG
Ik doelde op volgende zinsnede :

Citaat:
dat we met enkel correcte rechtse politiekers zitten opgescheept. Niet alleen wordt het milieu bezoedelt maar tevens de sites als deze ook
waaruit ik - misverstanden daar gelaten - meen te kunnen besluiten dat rechts hier door sommigen verticaal wordt geklasseerd als zijnde "restafval" dat zo snel mogelijk verbrand dient te worden. In die optiek is het woordje "onverdraagzaam" niet veraf, nietwaar ?

Enne... dat post scriptum vond ik gewoon aardig klinken, dus : zoek er niet meer achter. Als bioloog heb ik het nu eenmaal voor plantjes en beestjes, en dan is een plantaardig-getint onderschrift handig meegenomen, he...
Allez, er zit zeker geen persoonlijke bedoeling bij of zo
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 27 augustus 2002, 14:59   #34
bartje
Minister-President

Standaard

Wat verstaat m'n eigenlijk onder rechste politici. Ik weet niet hé maar er zijn nog meer rechtste politici dan Vlaams Blokkers hoor, allé ik denk dat toch. Voor alle duidelijkheid ik ben geen Vlaams Blokker hé, integendeel zelfs.
bartje is offline  
Oud 27 augustus 2002, 15:07   #35
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wat verstaat m'n eigenlijk onder rechste politici. Ik weet niet hé maar er zijn nog meer rechtste politici dan Vlaams Blokkers hoor, allé ik denk dat toch. Voor alle duidelijkheid ik ben geen Vlaams Blokker hé, integendeel zelfs.
De koers die de VLD momenteel vaart kan je toch moeilijk als rechts bestempelen, he, Bart...

Maar OK, de NVA is ook rechts en de CD&V geeft zo af en toe centrumrechtse signalen. Daar heb je een punt.
Maar inderdaad : sedert de installatie van de gediplomeerde scatoloog De Klucht aan de partijtop van de VLD heeft het woordje "rechtse" een negatieve bijklank verworven, die overigens geheel onterecht is...

Enfin, ze doen maar, ik lig er alvast niet wakker van. De rekening wordt gepresenteerd op 15 juni
abramis brama is offline  
Oud 27 augustus 2002, 15:10   #36
bartje
Minister-President

Standaard

idd, en het zal een positieve rekening worden daar ben ik rotvast van overtuigd!!!

En daarbij als ze negatief is dan zullen toch alle partijen terug de krachten moeten bundelen hé, want so ie so zal het terug zonder het Blok zijn.

Zeg Abramis, waarom betrek jij daar direct de VLD bij, ik heb toch niet gezegd dat ik VLD'er ben , of komt mijn naam je bekend voor??? JA inderdaad kleine naamswijziging.
bartje is offline  
Oud 27 augustus 2002, 15:14   #37
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Bart, ik herken mijn medeforummers uit de duizend, jongen
abramis brama is offline  
Oud 27 augustus 2002, 15:16   #38
bartje
Minister-President

Standaard

En zou je die ook herkennen met een totaal andere nick??? Maar ja ik ben den Bart hoor.
bartje is offline  
Oud 27 augustus 2002, 15:21   #39
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En zou je die ook herkennen met een totaal andere nick??? Maar ja ik ben den Bart hoor.
Je manier van schrijven heeft je verraden, maar inderdaad : de nick-gelijkenis was een stevig ruggesteuntje. Zonder die gelijkenis zou ik nog getwijfeld hebben.

Anyway, blij zo'n fijne gesprekspartner ook hier tegen het lijf te lopen
abramis brama is offline  
Oud 27 augustus 2002, 16:42   #40
canis lupis
Burger

canis lupis's schermafbeelding

Standaard

ael slaat terug!
volgens mij hebben ze reeds genoeg geslagen,zie de rellen aan het station
hoeveel onschuldige mensen hebben in de brokken gedeeld??en hoeveel zijn er vergoed??dit is blijkbaar een kolfje naar de hand van de PIANO
(woont hij daar niet in de buurt als ik me goed herinner?)mischien stond je wel te supporteren piano,maar niet getreurd de mossad is op komst
het leidertje van deze dwaze bende ziet nu al spoken en beschuldigt zeven landgenoten (opposanten) ,van hem te willen vermoorden als de mossad hem wil doden was dit al gebeurd!!
het is niet voor niets de beste geheime dienst ter wereld,maar deze knaap moet wel gaan uitkijken ,want de joden zijn het gerteiter en slagen beu
canis lupis is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be